Multikopterit.net keskusteluforum

Tampereen seudun FPV-lentäjät

Aloittaja Jusmos, huhtikuu 11, 2016, 03:50:04 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jusmos

Moro. Löytyykös tampereen seudulta fpv-harrastajia? Olisi kiva päästä lentämään toisten kanssa. Itseltäni löytyy kaksi 250-sarjan mini quadia. Lennän aika paljon kangasalan alueella. Täällä vaan on niin hankalasti noita kivoja paikkoja (oma lentotyyli on suuntautunut acro/freestyle- lentämiseen). Oma kanavani youtubessa https://www.youtube.com/channel/UCeIWOrjjLIXpHcKN9V6EqCg

Terveisin, Juuso

Wrecker

Moro!
Kyl meitä täällä tampereella muutama lennättäjä on. Ollaan nyt tuolla toijalassa käyty kasailemassa ja lennättämässä MR2 FPV ninja tyyppien mestoilla.
Mut ite liikun myös paljo atala/kangasala suunnalla niin voishan sitä joku päivä tällä viikollakin tulla lenteleen sinne lentolaan. Itellä toi acro/freestyle lentäminen on tulevaisuuden listalla mut nyt kyl kopu ilmassa pysyy ja vauhtia löytyy.

Terveisin
Jyrimatti
Wrecker
Team MR2 FPV Ninjas

Jusmos

Hyvä! Itse tosiaan olen tässä joulukuusta asti lennellyt ettei nyt aivan kauheasti kokemusta löydy mutta kuitenkin koko talven lentäneenä alkaa nuo taidot karttuun aika kovaa vauhtia :) Olis jees ottaa vaikka joku leikkimielinen kisa tässä joku päivä, sais sitäkin lajia kokeilla :) Ite oon tossa koittanu ettiä oikeasti hyvää paikkaa harrastaa freestyle lentämistä kunnolla mutta on aika kortilla kyllä paikat. Tuossa pikon betonin takana kangasalla on nyt tullut eniten lennettyä kun on sopivan matkan päässäkin. Alkaa vaan oleen aika kulunut paikka  :-\

- Juuso

Wrecker

Laitas mille Juuso yksityisviestinä numeroa nii ollaan yhteyksissä. Tänään oon tulossa töitten jälkeen sinnepuolelle kaupunkia nii pitäskö mennä tänää vaikka lentolaan?
Wrecker
Team MR2 FPV Ninjas

Jusmos

#4
Tein tälläsen kartan paikoista, mitä itse olen todennut hyväksi tai ajattelin käydä lentämässä. https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z5DCbDaucpMA.hNkg&usp=sharing
Voin antaa luvan muokkaukselle, jos joku tietää kartalta jotain hyvä paikkoja! :)

- Juuso

Rollerah

Yksi ihan hyvä paikka on Iidesjärven itäpäässä olevalla ns. Ahlmannin pellolla (ei siis varsinaisen tilan lähellä mutta kaiketi sen hoidossa). Auton saa parkkiin lintutornille menevälle tienpätkälle. Tilaa on paljon, mutta hyvällä kelillä satunnaista palloilijaa ja ulkoilijaa riittää myös, joten spotteri pitää olla. Ainakaan vielä kukaan ei ole tullut lintutornilta melusta tai häiriöstä huomauttamaan.

Tuonne on tänään menossa porukkaa jossain 12 -14:00 välillä. Saatanpa mennä itsekin.

Jusmos

Juu lisään tuon paikan karttaan. Täytyy käydä itse testaamassa kunhan nämä kelit taas paranevat :) Kävin eilen model expossa ja hesassa lentämässä niin en päässyt mukaan.

- Juuso

troh

Yksi paikka lisää karttaan, jos Ylöjärvi vielä kuuluu alueeseen, on "Yltä ja Alta" maisemataideteos Pinsiössä. Kävin tuolla lentämässä, mutta paikalla oli yksi lapsiperhe retkellä, joten kaukaa piti kiertää. Ja sitten kun olisi ollut rauha lentää, tuli kipattua kopteri ja rikottua propelli.

https://youtu.be/NUrGNMy2foA
Kuten videolta ilmenee, olen noviisi lentämisessä. Jostain pitää kuitenkin aloittaa...

proffa84

Lainaus käyttäjältä: troh - toukokuu 22, 2016, 10:26:15 IP
Yksi paikka lisää karttaan, jos Ylöjärvi vielä kuuluu alueeseen, on "Yltä ja Alta" maisemataideteos Pinsiössä. Kävin tuolla lentämässä, mutta paikalla oli yksi lapsiperhe retkellä, joten kaukaa piti kiertää. Ja sitten kun olisi ollut rauha lentää, tuli kipattua kopteri ja rikottua propelli.


Kuten videolta ilmenee, olen noviisi lentämisessä. Jostain pitää kuitenkin aloittaa...

Hää olla nimeltä tappilandia, teletappimaa... mikälie kukakin(paikalliset) kutsuu... onhan sielä tullu jopa vierailtua multilla 2013 ;)

Jusmos

Paikka lisätty karttaan. Täytyy itsekin käydä tässä kun kesäloma alkaa ens viikolla!

Luizero

Täälä olis yks manselainen, joka on nyt lennelly yksikseen jonkin aikaa ja ois kiinostusta tavata muita kylän pilotteja. Onko jengillä jotain tiedotuskanavaa  missä ilmotellaan missä ja koska lennätätte?

jyrip

Jos toijalan kerho sopii nimi on mr2 fpv ninjas. Jos taas tampereen kerho niin nimi on fpv manse ja kummastakin löytyy slack ryhmät. Mukaan vaan
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

Luizero

Pystyiskö joku vähän opastaan että miten tähän slack ryhmään pääsee mukaan? Ei oo aiemmin tullut kyseistä aplikaatiota käytettyä.

rotornick

Hellou. Muutin tampereelle n.1kk sitten ja koitin hakea muita lentämisestä innostuneita ja päädyin tänne.
Koitin myös täysin slack noviisina löytää ryhmää kyseisestä ohjelmasta mutta en siinä onnistunut.
Voisiko joku ojentaa auttavan käden jotta ei tarvitsisi aina törmäillä kopterilla yksin  :o :D

jyrip

Terve, laita sähköpostisi yksityisviestinä niin laitan slack kutsua!
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!