Multikopterit.net keskusteluforum

Mobius kameran vinkit ja linkit

Aloittaja Ves@, kesäkuu 29, 2014, 02:41:22 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ves@

Jos olis kamera kohtaiset jutut omissa ketjuissaan, saattais olla apu helpommin löydettävissä.
Aloitetaan kytkentä kuvalla.

Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Petsku

#1
Tää oli hyvä ideä, itelle ainakin oli hyödyllinen. Tarkotus ladata mobiusta lennon aikana noparista. (kuhan sen jossain vaiheessa saa tilattua)

PS: Mistähän noita juotettavia mini usb liittimiä sais missä on tuolle 5 pinnille myös juotos täppä. Partcolla on noita mutta tosiaan puuttuu se 5 pinnin juotos täppä. http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?cPath=23_2025_1577&products_id=15945

Lisää edittiä: Löyty toinen mutta ei kerrota onko juotos täppä näissäkään http://www.vekoy.com/product_info.php?cPath=53_2062&products_id=14767

MikeK

Mulla on TÄLLÄISELLÄ piuhalla josta oon kuorinut mustan letkun mini usbiin saakka. Pätkin piuhat niin että on vaan musta, punainen ja keltainen jäljellä. Noita piuhoja tilasin Ebaystä halvemmalla mitä Joovuu myy.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

MikeK

aMCA Mobius AC android softalla ja USB OTG piuhalla pääsee Mobiuksen asetuksiin näppärästi käsiksi.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: MikeK - kesäkuu 29, 2014, 03:29:40 IP
Mulla on TÄLLÄISELLÄ piuhalla josta oon kuorinut mustan letkun mini usbiin saakka. Pätkin piuhat niin että on vaan musta, punainen ja keltainen jäljellä. Noita piuhoja tilasin Ebaystä halvemmalla mitä Joovuu myy.

Tuossa on vaan se ongelma että se usb liitin on silti suora eikä tuota muovikuorta microusbin päässä saa helposti rikottua. Jos on oikeasti tiukka paikka niin tarvis ihan puhtaan 90 palan mistä itse rakennella liitin. En vain onnistunut löytämään tuollaisia ebaysta kun etsin....

MikeK

Lainaus käyttäjältä: Nurffe - kesäkuu 29, 2014, 04:19:32 IP
Tuossa on vaan se ongelma että se usb liitin on silti suora eikä tuota muovikuorta microusbin päässä saa helposti rikottua. Jos on oikeasti tiukka paikka niin tarvis ihan puhtaan 90 palan mistä itse rakennella liitin. En vain onnistunut löytämään tuollaisia ebaysta kun etsin....
Mulla mahtuu nyt ihan hyvin usb liitin kokonaisena, tosin leikkasin toisen puolen varmuuden vuoksi ettei ota kiinni antenniin. Tällä sais käännettyä liittimen eikä tulis niin paljon ulos.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: MikeK - kesäkuu 29, 2014, 04:29:55 IP
Lainaus käyttäjältä: Nurffe - kesäkuu 29, 2014, 04:19:32 IP
Tuossa on vaan se ongelma että se usb liitin on silti suora eikä tuota muovikuorta microusbin päässä saa helposti rikottua. Jos on oikeasti tiukka paikka niin tarvis ihan puhtaan 90 palan mistä itse rakennella liitin. En vain onnistunut löytämään tuollaisia ebaysta kun etsin....
Mulla mahtuu nyt ihan hyvin usb liitin kokonaisena, tosin leikkasin toisen puolen varmuuden vuoksi ettei ota kiinni antenniin. Tällä sais käännettyä liittimen eikä tulis niin paljon ulos.

Tuolla joo sais. Vielä parempi ois kun ois pelkkä kulmapala jonka sais ite kasata ja juotella..

Tyyliin tämä http://www.readymaderc.com/store/index.php?main_page=product_info&products_id=2489
Olen nyt kaksi noita pitkin hampain tilannut kun mielestäni aivan törkeä hinta, mutta en perhana vaan löytänyt ebaysta 90 kulmalla olevia kasattavia microusb liittimiä, että ois itse voinut tehdä. Ärrinmurrin >:(

Petsku

Mistäs tän nyt saa halvimmalla  8) Pakko se on laittaa tilaukseen.

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 03, 2014, 10:20:57 AP
Mistäs tän nyt saa halvimmalla  8) Pakko se on laittaa tilaukseen.

Minkä? Kameran vai jotakin spesifiktiä piuhaa?

Petsku

Lainaus käyttäjältä: Nurffe - heinäkuu 03, 2014, 08:43:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 03, 2014, 10:20:57 AP
Mistäs tän nyt saa halvimmalla  8) Pakko se on laittaa tilaukseen.

Minkä? Kameran vai jotakin spesifiktiä piuhaa?

Kamera kamera :)

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 03, 2014, 08:44:24 IP
Lainaus käyttäjältä: Nurffe - heinäkuu 03, 2014, 08:43:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 03, 2014, 10:20:57 AP
Mistäs tän nyt saa halvimmalla  8) Pakko se on laittaa tilaukseen.

Minkä? Kameran vai jotakin spesifiktiä piuhaa?

Kamera kamera :)

Ei näiden hintataso paljo heilu jos kiinasta tilaa. EU:sta voi olla jotain kympin heittoja hinnoissa, mutta ei halvempaa kun kiinasta

Tässä luetattava kiinamyyjä mobiukselle http://stores.ebay.com/eletoponline365/
Mennyt noin 1.5vkoa yleisesti kun tuolta tilannut. Seurantakoodi kuuluu hintaan

Petsku

Lainaus käyttäjältä: Nurffe - heinäkuu 03, 2014, 08:47:15 IP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 03, 2014, 08:44:24 IP
Lainaus käyttäjältä: Nurffe - heinäkuu 03, 2014, 08:43:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - heinäkuu 03, 2014, 10:20:57 AP
Mistäs tän nyt saa halvimmalla  8) Pakko se on laittaa tilaukseen.

Minkä? Kameran vai jotakin spesifiktiä piuhaa?

Kamera kamera :)

Ei näiden hintataso paljo heilu jos kiinasta tilaa. EU:sta voi olla jotain kympin heittoja hinnoissa, mutta ei halvempaa kun kiinasta

Tässä luetattava kiinamyyjä mobiukselle http://stores.ebay.com/eletoponline365/
Mennyt noin 1.5vkoa yleisesti kun tuolta tilannut. Seurantakoodi kuuluu hintaan

Ähh ei ollu sillä laajakulmalinssillä tuolla. Pitä laittaa muistiin toi sivu kumminkin :)

MikeK

Joovuu.com ei varmaan halvin, mut hyvin tulee ja löytyy kaikkea muutakin härpäkettä mukaan ;)
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Petsku

Lainaus käyttäjältä: MikeK - heinäkuu 03, 2014, 09:11:41 IP
Joovuu.com ei varmaan halvin, mut hyvin tulee ja löytyy kaikkea muutakin härpäkettä mukaan ;)

Juu ei oo halvin, 30€ eroa tohon ebayhin  :o

zapster

Mitäköhän mobiukselle on tapahtunu, niitä sai viiteenkymppiin ihan suomesta jokuaika sitten. Nyt ei löydy cdonilta, verkkokaupasta eikä kärkkäiseltä.