Multikopterit.net keskusteluforum

Yuneec Typhoon H

Aloittaja jasakuva, toukokuu 10, 2016, 08:53:52 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

bheinola

Lainaus käyttäjältä: Maikhell - helmikuu 23, 2017, 12:48:47 IP
Kyosho ei voi lentokieltoja purkaa,vaan käytännössä Yuneec lähettää uuden lisenssin, joka sitten täytyy laittaa GUI:n kautta koneeseen. Ja joo, pitänee olla hyvät perustelut ja pitää lähettää erilaisia dokumentteja sinne.

Yuneecpilots.comissa oli puhetta uudesta firmiksestä josta lentokieltoalueet puuttuisivat. En bongannut firmistä vielä yuneecin euroopan sivuilta joten en lähtenyt kokeilemaan.

Maikhell

Moi!
Kyllä se uusi firmis pitäisi jo löytyä sieltä. Ja varmista, että se on varmasti EU versio minkä lataat, ettei käy kuin minulle.. 8)

Luin kanssa samaa, että olisi poistettu,mutta tuntu se keskustelu siellä kuivahtan,ettei sitä oikein varmistettu. Täytynee kokeilla jahka olen saanut ladattua uuden firmwaren.

mara h

Mie latasin netistä suoraan ilman muistikorttia välissä, EU version tuo näky automaattisesti valinneen, vaikka ei se siinä latausvaiheessa näytä mitä tulee, kun omalla radiolla/tabletilla sen tekee. Se tulee suoraan omalla radiolla kotiverkon kautta, ja siirtää päivityksen kopteriin, vaikka tällästä reittiä missään ainakaan video-ohjeissa olekkaan.

Rautasami

Tsekatkaas muuten FB:sta
https://www.facebook.com/yuneectyphoonh.eu/

Mielenkiintoisia "takaovia".
Tuolta saa myös Pixaeron linssejä. Itse olen tilannut latausjohtoja ja Iteliten antennin + muut antennimodit tuolta.

mara h

Joo, mie tilaan tuollasen veneen :o

viable

Onko tuosta päivityksestä tietoa enempää. Pitäisi saada kopteriin lisää lentokorkeutta kun ollaan lähössä sunnuntaina ruotsiin kelkkaileen. Sielähän tuo 120m ei vuorilla riitä. Ei taida saada edes lentoon kopteria? Oisko tähän apuja. Pitääkö olla yhteydessä yuneciin suoraan. Tietokoneella ei ainakaan onnistu nostaan korkeutta. :/

lape85

tänään ostin tuon realsense mallin. onko kellään tullut tämmöstä vastaa. latailin akut ja lähettimen täyteen. mutta kun virrat pistin päälle lähettimeen ei tullut näyttöön mitään ei edes taustavalot syttynyt. liekkö miten harvinainen tapaus? huoltoon pistin samontein. onko muilla kestänyt kuinka kauon takuuhuollot?

lape85

itse itselleni vastaten. ei tuo kyoshon huolto ainakaan kovin nopeaa ole. tai sitte huollossa on meleko kova ruuhka. maanantaina postin seuranna mukaan  on ollut aamusta perillä ja tänään torstaina ei vielä ole tullut mitään ilmoitusta huollosta.

Maikhell

Tuo on vielä pientä..lähetäppä Saksaan korjaukseen, niin ottaa 2kk kotoa kotiin.

Viable, onko sulla uusin päivitys kopterissa..se pitää olla. Sitten pystyy GUIn kautta nostaa korkeutta. Mut taitaa olla jo nyt myöhäistä..:D

viable

Joo. Latasin uuden päivityksen ja kaikki menny niin kauan hyvin kunnes kopteri menetti kaikki yhteydet ja tuli maahan. Kopteri on nyt kyosholla huollossa ja juuri tuli tieto että takuu ei korvaa. Kamera meni käyttökelvottomaksi ja sekun maksaa yli 600e.. niin oli viiminen typhoon minkä ostin kun takuu on tämmönen. Hyvin se usiamman kuukauden toimiki ilman ongelmia. Anteeksi ärtymykseni mutta aika paska homma ettenkö sanois. Kiitos kyosho ja kiitos yuneec.

jasakuva

Lainaus käyttäjältä: viable - toukokuu 25, 2017, 07:42:05 IP
Joo. Latasin uuden päivityksen ja kaikki menny niin kauan hyvin kunnes kopteri menetti kaikki yhteydet ja tuli maahan. Kopteri on nyt kyosholla huollossa ja juuri tuli tieto että takuu ei korvaa. Kamera meni käyttökelvottomaksi ja sekun maksaa yli 600e.. niin oli viiminen typhoon minkä ostin kun takuu on tämmönen. Hyvin se usiamman kuukauden toimiki ilman ongelmia. Anteeksi ärtymykseni mutta aika paska homma ettenkö sanois. Kiitos kyosho ja kiitos yuneec.
Tuosta olisi kyllä ollut mielenkiintoista nähdä ST16 -ohjaimessa olevat telemetriatiedot. Jos kaikki vaan yhtäkkiä katoaa ja kone tulee tonttiin, eikös se sitten ole vähän takuunalainen laitevika. Tuntuu, että näissä kaikissa laitteissa olisi aina syytä ottaa telemetriatiedot itelle talteen ennen kuin lähettää takuuhuoltoon tai huoltoon yleensäkään. Millä perusteleevat ettei takuu korvaa?

viable

#71
Juu. Minulla aikasemmin meni halki se muovi joka tulee kameraan kiinni. Sitä osaa kun ei erikseen saa edes huolto joten liimasin halkeamakohdan 2 komponentti liimalla. Tästä syystä takuu ei korvaa kun se on kuulemma pettänyt ja tästä syystä kamera tippunut alas ja johdotukset poikki. Eli jo tuon halkeaman takia olis pitäny ostaa se uusi kamerayksikkö. Sitä osaa kyllä näyttäs saavan netistä. Tämä osa siis on se mitä huolto ei saa YUNCGO3PS103SVC.  Tavallaan ymmärrän mutta toisaalta taas en sitten pätkääkään. Halkeama oli noin 3cm ja järkiki sanoo että ennemmin sen liimaa kuin ostaa lähes 700e kameran. Onse yks kumma kyllä ettei tuommosta osaa saa huolto vaihdettua eikä edes saa käsiinsä vaikka sellanen kuitenki on. Kopteri tuskin tuon liimauksen takia kuitenkaan yhteyttään menetti.

Mitä itse katselin niin viimetiedot näytti että kopterilla olisi lennetty ulkomailla keskellä valtamerta... Todellisuudessa kuitenki ihan rovaniemellä lensin.  Kalibroin kompassin aina ennen lentoa.

Olin kyllä tyytyväinen laitteeseen niin kauan ko se palveli niinkuin kuuluu. Mutta jos korjaus ja takuu on tämmönen kun sattuu niin en voi kyllä suositella. Nyt ois 5 akkua,suodattimia sekä kopteri vain kamera puuttuu. 🤣

Edit. Kyosholta tuli postia. Osaa löytyy huollosta ja homma kunnossa. Jomeinaski hetkellinen masennus tulla. 📸Kiitos! Kyosho. 👌🏼

Rautasami

Olen kuullut vähän ristiriitaisia tietoja tuosta huollosta ja takuusta. Välillä toimii todella hienosti ja välillä ei. Mulla on vain hyviä kokemuksia.
Yuneec itse vuodenvaihteessa pidensi uudempien mallien takuuta. http://us.yuneec.com/warranty-information
Oma YTH on ollut Kyosholla 3 kertaa korjauksessa ja kaikilla kerroilla homma on toiminut todella hienosti. Ekalla kerralla vahdettiin yksi moottori ja varsi, koska moottori kärähti. Samlla tuli muuten todettua, että lentää se viidelläkin moottorilla. Tokalla kerralla vaihdettiin uusi kamera/gimbaali, koska gimbaalissa oli sellainen vika, että se nytkähteli itsekseen. Kolmannella kerralla oli isompi remontti, koska kopterista hävisi heti maasta lähdettyä noin parin metrin korkeudessa virrat ja kone tuli tonttiin. Viimeisin remontti oli todella nopea. Siitä kun laitoin kopun postiin, mulla oli uusi 72h päästä.

Jos ette ole vielä tutustunut, niin suosittelen https://uavtoolbox.com/index.html

Sillä saa tämmöistä aikaiseksi ja pystyy suunnittelemaan CCC missioneita
https://uavtoolbox.com/playback.html?id=f5ddb812-fd36-4f03-b7fc-1c6c06946b42

viable

Tässä tapauksessa odotellaan vieläki kopteria huollolta. Ei oo kuulunu mitään... Ostinmpa karman nyt sitten toiseksi kopteriksi. Gopro5 kun löyty jo ennestään. Tämä tulee lähinnä vain kuvien ottooon ja hidastuksia varten.

viable

#74
Lainaus käyttäjältä: Rautasami - kesäkuu 01, 2017, 11:51:34 AP
Olen kuullut vähän ristiriitaisia tietoja tuosta huollosta ja takuusta. Välillä toimii todella hienosti ja välillä ei. Mulla on vain hyviä kokemuksia.
Yuneec itse vuodenvaihteessa pidensi uudempien mallien takuuta. http://us.yuneec.com/warranty-information
Oma YTH on ollut Kyosholla 3 kertaa korjauksessa ja kaikilla kerroilla homma on toiminut todella hienosti. Ekalla kerralla vahdettiin yksi moottori ja varsi, koska moottori kärähti. Samlla tuli muuten todettua, että lentää se viidelläkin moottorilla. Tokalla kerralla vaihdettiin uusi kamera/gimbaali, koska gimbaalissa oli sellainen vika, että se nytkähteli itsekseen. Kolmannella kerralla oli isompi remontti, koska kopterista hävisi heti maasta lähdettyä noin parin metrin korkeudessa virrat ja kone tuli tonttiin. Viimeisin remontti oli todella nopea. Siitä kun laitoin kopun postiin, mulla oli uusi 72h päästä.

Jos ette ole vielä tutustunut, niin suosittelen https://uavtoolbox.com/index.html

Sillä saa tämmöistä aikaiseksi ja pystyy suunnittelemaan CCC missioneita
https://uavtoolbox.com/playback.html?id=f5ddb812-fd36-4f03-b7fc-1c6c06946b42


Eikä nyt pahalla mutta vähän on ristiriidassa sunki viestit.

Minullakin oli yksi maanantaimallinen moottori, joka ylikuumeni ja kosahti ilmassa. Tuli ainakin todettua kuinka hyvin H lentää viidellä moottorilla. Myös gimbaalissa oli vika, jonka takia se nytkähteli paikalla ollessaan. Kyosholla hoitivat kaiken takuuseen, uuden moottorin varsineen, sekä uuden kamera+gimbaalin. Aikaa tosin meni melkein 3 viikkoa


Että kuinkahan kauan siinä nyt sitten sillai oikiasti meni. :)

Ja soriko ärisen.. seku harmistuksissani tupisen ko ei pääse kuvaan ja toteuttaan suunitelmia.. En mittään pahhaa tarkota. :)