Multikopterit.net keskusteluforum

Assembly 2016 - Elisa Drone Racing League Invitational

Aloittaja EDRL.fi, heinäkuu 21, 2016, 01:13:27 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jyrip

Mulla ois törkeä ehdotus: EDRL jatkossa pakolliseksi gopro/hd tallennuskamera myös finaaleihin, ym kisaraneihin. Saadaan myös mediatiimille kivaa matskua! :)
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

aprepo

#16
Onnistuisi varmaan sillä että kisajärkkääjä toimittaa kamerat koptereihin. Toki pitää myös laittaa vaatimukseksi että kopteriin pitää saada kamera kii. Vähän liikaa kuitenkin vaatia lentäjiltä laittaa oma 500e kamera kii kopteriin ja alkaa vetään täysiä betonihallissa :D

(PS. tästä oli kyllä vähän puhetta visioidessa, mutta kuten jokainen joka jotain joskus on järkännyt tietää, asioita pitää priorisoida resurssien mukaan. Kameroita olisi itseasiassa ollu laittaa koptereihin...)
"Ei tää kulje kovempaa!"

jyrip

Joo! Ihan tuli vaan mieleen kun editoin videoita, ei oikein tuota fpv lentelymatskua ole!
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

aprepo

Kisasta ei taida olla, mä lensin jonkin verran hupilentoa gopro kyydissä mutta se ei oo oikein sellaista millä mitään tekisi.
"Ei tää kulje kovempaa!"

jyrip

Lainaus käyttäjältä: aprepo - elokuu 08, 2016, 02:22:09 IP
Kisasta ei taida olla, mä lensin jonkin verran hupilentoa gopro kyydissä mutta se ei oo oikein sellaista millä mitään tekisi.

Joo, juuri tuota kisamatskua tarkoitin!
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

Parkk1n

Karsii vaan krakenit, xbr:t ja muut uudet "aerodynaamiset" rungot pois jos täytyy saada hd kamera kyytiin. Jannella oli jo 4'' kraken mukana, vois olla jännä laittaa gopro kyytiin...

jyrip

www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

IleFPV

Huh, olipas kisat!  :D
Kiitokset multakin järjestäjille, muille piloteille ja heidän tukijoukoilleen sekä sponsoreille!
Oli törkeän siisti ja komea rata ja vaikka olikin kaikenlaista häslinkiä ja haastetta, niin jäi kokonaisuudessaan todella hyvä meininki ja fiilis tästä setistä päällimmäisenä mieleen.
Oli myös erittäin mukava päästä vihdoin näkemään naamatusten sekä lentämään myös muiden kuin PKSFPV pilottien kanssa! 8)

Tähän parit kuvat vielä;









(Battery kuvat: Jyri Pukkila)
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

jyrip

#23
Oli huikeeta, kyä laji on ny nosteessa!

Finaalin kooste menossa youtubeen.... Illalla näkyy.

https://www.instagram.com/p/BJAwJIdg4H6/?taken-by=mr2fpvninjas
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!


aprepo

"Ei tää kulje kovempaa!"

jyrip

Noniin uskaltaako @aprepo paljastaa yhtään onko luvassa jatkoa Assyjen EDRL:lle? Onko mitään suunnitelmia lyöty lukkoon jatkon osalta?

www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

aprepo

Mitään ei oo lyöty lukkoon mutta kovat on puheet kyllä ollu jatkosta. Palataan asiaan kunhan Elisan suunnitelmat selkiytyy.
"Ei tää kulje kovempaa!"

AnttiL

Lainaus käyttäjältä: jyrip - elokuu 08, 2016, 02:09:13 IP
Mulla ois törkeä ehdotus: EDRL jatkossa pakolliseksi gopro/hd tallennuskamera myös finaaleihin, ym kisaraneihin. Saadaan myös mediatiimille kivaa matskua! :)

Ihan vaan heittona että olisko näistä iloa tässä
http://www.banggood.com/FX-DV08-13-Color-CMOS-280mah-90140-Lens-FPV-1080p-video-recorder-DV-Camera-Support-MIC-p-1053039.html

Ei tarttis laittaa kallista ja painavaa goprota mukaan vaan menis helepomman kautta. Ei oo parasta mahollista kuvaa mutta silti ihan ok 1080p30 materiaalia sais.
Kumminkin hintaa alle 30€ ja painaa vain 25g

MikeK

Tollaseen betonilattiaan vaan kun torppaa, ei oikeen toivo et mitään kallista tai halpaa ole tossa ylälevyn päällä. Mulla oli "alusuojat" ruuvien ympärillä suojaamassa hiilarilevyn kulmia ja nekin kului ihan ruvelle.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"