Multikopterit.net keskusteluforum

Hubsan H501S X4

Aloittaja Alluuxx, elokuu 07, 2016, 01:37:57 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alluuxx

Moro jokaiselle. Tuota kyseistä kopteria olen nyt pidemmän aikaa katsellut. Sopisi omaan käyttööni hyvin, ja näyttää olevan arvosteluvideoiden perusteella oikein mainio peli. Kysymys kuuluukin, että mistä moinen on järkevintä tilata?
Gearbestin EU warehousessa hinta 215 euroa + postikulut
Banggood CN varastossa hintaan 230 euroa + tullit, alvit yms
Dealextremessä hintaan 250 euroa + ^^
E-villessä 280 euroa + ^^
Superkauppa 370 euroa
Eli siis monenlaista hintaluokkaa löytyy. Kaksi viimeisintä kauppaa jää ainakin ulos harkinnasta hinnan takia. Jos jollakin sattuu olemaan tiedossa kauppa, joka myy alta n.310 euron (sisältäen tullit alvit jne), ilmoittakaa toki. Ja mielellään luotettavia kauppoja. Gearbestiltä olisin jo tilannut jos siihen täysin luottaisin. Kuulostaa olevan aika ''jos sattuu kohdalle niin voivoi'' meininkiä. Tosin en tiedä miten tuon EU warehousen kanssa palautukset, takuut, korvaukset sitten toimii (harkitsen silti edelleen).

maek

Tilasin ko. kopterin gearbestista. Maksoi noin 200 € postikuluineen.
Kopteri toimii ihan niin kuin pitääkin. Ainoa miinus on videon kuvanlaatu. Voisi olla parempaakin.
Lentoaika leijuttelussa on noin 15 min. Tilasin kopteriin lisäantennit ja näytön häikäisysuojan.
Linkissä kuvaamaani videota joulukuun lopulta https://www.youtube.com/watch?v=XDCLxwktY4U

Ovastu02

Kesäkelissä minun H501S lentoaika on 25min ja itse olen tyytyväinen kuvanlaatuun. Kantama vakioantenneilla 300m+ (maksimia en tiedä kun en ole kokeillut).