Multikopterit.net keskusteluforum

naza m-lite

Aloittaja drift, syyskuu 04, 2016, 10:04:07 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

drift

moikka mulla on naza m-litet päivitetty v2 kahdessa kopterissa nyt kun tietokone päivittyi windows 10 niin ei enää yhteyttä nazaaan olen yrittänyt hakea uudestaan noi nazan softat mut ei tunnu onnistuva löytyiskö täältä pääkaupunki seudulta neuvoja tai jos vois korvausta vastaan auttaa ettei tarvis ostaa ekaks uusia fc  0465561253 t,artsi

proffa84

Mitäs versiota nazan softasta käytät? 2.20 löytyy iteltä koneelta joten se varmaan oli viimeinen versio mikä toimi tuohon lite->naza-m muunnokseen(tai 2.18 joka kanssa löytyy koneelta)... eli taitaa olla tuo "Naza-M Firmware* v4.02" jolla pelittää. Ja samalta sivulta winukkan ajurit jos ei muuta keksi.

drift

moikka itse löysin 2.2. ja 2.40 ja en saa kunpaakaan yhdistämään voi toki olla oma mokakin en nyt muista millä numerolla ne toimi ennen kun toi läppäri meni mykäksi

proffa84

katoitko, että kone tunnistaa kopun... win10 saattaa ajella ajureita uudemmaks ja sit ollaankin suossa... aja tuolta noi ajurit(ellet jo tehny). Nyt ei ite kerkee testaamaan et toimiiko oma kopu enään koneessa.

drift

joo  kiitos yritän kateel noita ajureita se kyllä valolla ilmoittaa et olis kytkeytynyt mut ei radiosta reagoi mihinkään

hamatiju

#5
Tähän hätään en nyt löydä suoraa ohjetta, mutta(!)...
Itse huomasin win10 päivityksen jälkeen ettei yhditänyt nazaan, vikana oli windowsin ajurit, googlettamalla löytää ohjeet, itse päivitin ajurit ja sen jälkeen toimii taas kuin kuuluukin.
Eli vikana sinullakin on varmasti ajurit.

https://m.youtube.com/watch?v=YxE6fEBaCaY

drift

kiitos neuvosta yritän tuota ..