Multikopterit.net keskusteluforum

Eachine eb185

Aloittaja Antti_L, syyskuu 30, 2016, 09:52:57 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Antti_L

Mitä mieltä ammattilaiset ois kyseisestä setistä?

http://m.banggood.com/Eachine-EB185-FPV-Racing-Drone-with-Mini-NZ-GPS-OSD-5_8G-40CH-HD-Camera-RTF-p-1052503.html

Edit. Tuon saa ainaki tällä hetkelle puoleen hintaan koodilla rc50

jyrip

Erittäin paljon kielletty. Onko tuossa joku GPS  :-X
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

hukkis

Vilkasepa tuota kauppapaikkaa. Sieltä löytyy hyviä settejä kyllä ja varmaan suurimman osan pääsee toiminan testaamaan ennen ostoa.

Antti_L


AnttiL

En kyllä ite lähtis ostaa tuota noin kalliilla. Jos olis alle 100€ ja olisin ostamassa ihan ekaa kopteria niin ehkä sitten.

Parempi vaihtoehto olisi JJRC JJPRO-P200 josta saa kelpo värkin pienellä asetusten säätämisellä.

jyrip

Tuossa on kyllä niin kamalat palikat että älä osta. moottorit ovat 1806 kokoiset jne.

Laita ostoilmoitus multikopterit.net myyntipalstalle.
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

smg24

Itse ostin ensimmäiseksi kopteriksi JJPRO P175 ja ei voi muuta kuin suositella. Tosin jos nyt olisin ostamassa niin ostaisin kuitenkin P200 jossa käytetään 5" propelleja

Antti_L

Pitääpä tässä sitten miettiä vielä. Mulla on jo 250 kokonen quadi ja sillä on kyllä ihan hauska lennellä. Oon vaan ajatellu hankkivan jonku pienemmän toiseksi leluksi. Mutta jos tuolla ei mitään tee ni eipä sitä sitten kannata tilata. Katoin vaan ku ois kaikki ollu valmiina niin alkoi kiinnostamaan.