Multikopterit.net keskusteluforum

Kopteri harrastuksen aloitus ja ebay.

Aloittaja Jussi007, lokakuu 16, 2016, 05:52:01 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jussi007

Lainaus käyttäjältä: hukkis - lokakuu 20, 2016, 07:00:56 IP
Laturille tasavirtaa 9-32v eli skaalahan on aika laaja. Joku läppärin virtalähde varmaan käy ainakin alkuun eikä maksa paljoa, tietysti mahdollisimman paljon ampeereja, ettei ihan heti käryä. Korkeammalla jännitteellä ei tule niin pian Wattiraja vastaan. Pikaisella nettiselailulla tuosta saa pihalle 12v jännitteellä 118W. Sillä pääsee kyllä hyvin alkuun ainakin

Jeps,  eli tuolta vaikka hk:sta jos on muutahi tilattavaa niin varmaan tommonen 15v/7a ja siihen pistorasia adapteri ja xt60 liittimet+  jakotukki...

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20971__HobbyKing_105W_15V_7A_Switching_DC_Power_Supply.html

http://www.hobbyking.com/mobile/viewproduct.asp?idproduct=14856

Samppa

Lainaus käyttäjältä: AnttiL - lokakuu 20, 2016, 07:21:13 IP
En minä patcheista tiiä mutta näitä näkee todella usein ja itselläni ovat toimineet paremmin kuin monet paljon kalliimmat

Voihan nuo toimiakin. Mihin kalliimpiin antenneihin olet verrannut ja millä tapaa toimivat paremmin? Onko parempi kesto vai signaalin kantama? Voisi vaikka testatakin jos nuo kerran kuningasantennit on..

AnttiL

Lainaus käyttäjältä: Samppa - lokakuu 20, 2016, 07:39:43 IP
Lainaus käyttäjältä: AnttiL - lokakuu 20, 2016, 07:21:13 IP
En minä patcheista tiiä mutta näitä näkee todella usein ja itselläni ovat toimineet paremmin kuin monet paljon kalliimmat

Voihan nuo toimiakin. Mihin kalliimpiin antenneihin olet verrannut ja millä tapaa toimivat paremmin? Onko parempi kesto vai signaalin kantama? Voisi vaikka testatakin jos nuo kerran kuningasantennit on..
Spiroihin ja Finnskyn antenneihin olen verrannut. Aomwayt antaneet paremman penetraation pusikoissa. Varmasti löytyy parempiakin mutta ei tuohon hintaan, näistäkinhän joku on jo tehnyt kopiota hitusen halvemmalla.

HeiQQ

Itsellä spiro kopterissa, vähän ne on herkkiä hajoamaan, yksi jo mennyt mutta tuo on tähän asti kestänyt. Sitten mulla on diversiteetissä finnskyn helix h3 ja foxeerin halpa mushroom. Lähettimenä foxeerin 25 mW ja eipä oo juuri tullu tilannetta tolla setillä jossa kuva olis ollu lentokelvoton, harvoin erikoistilanteissa. Minusta tuo helix oli ehkä paras tähän mennessä  ostamistani kopteritarvikkeista.
Tuu jo alas sieltä puusta...
Team MR2 FPV Ninjas
Tiny Whoop!!