Multikopterit.net keskusteluforum

DRL simulaattori

Aloittaja Nasty76, joulukuu 07, 2016, 12:17:07 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nasty76

 Nyt on huimat pari tuntia testattu tuota simulaattoria: http://thedroneracingleague.com/simulator/
kuin moni muu tätä ajelee?
Multiplex giga konversio onnistui ja myös itse tehty ppm -> mic in kaapeli. Joten simulointi onnistuu kätevästi omalla rakkaalla radiolla.
Tuossa onnistuu netissä ajaa kevereita vastaan kisoja , jos kiinnostusta riittää niin olen varmasti mukana kunhan opin ajamaan tuollaista 4 rupelli härveliä.
itse suojasin vähän tuota mic in liitäntää vastus jaolla.
Ps jos meni ihan väärään alueeseen niin saa siirtää oikeaan!

HeiQQ

Juu tässä just toissa päivänä latailin, oon tykänny. Kentät on mukavan isoja niin niissä riittää sisältöä pitkäksi aikaa ja fysiikkaa hiukan omaan makuun muokkaamalla mallintaa varsin mukiinmenevästi oikeaa kopua. En ole kilpaa kokeillut lentää kun se ei itseltäkään ihan noin ahtaissa paikoissa taitu mitä nuo radat( noihan on muuten aitoja, olemassa olevia ratoja joita jenkeissä lennetään DRL sarjassa in case you didn't know) on mutta freestylestä olen kyllä nauttinut kovasti. Hyvää reeniä näin talvella vaikka whoopin omistankin :)
Tuu jo alas sieltä puusta...
Team MR2 FPV Ninjas
Tiny Whoop!!

jyrip

Tuossa nopsa video DRL Simusta. Ensivaikutelmat tuosta erittäin positiiviset, voi reenailla freestylea ainakin kivasti

https://www.youtube.com/watch?v=1TtCHyvFzVc
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

lazyeyes

Pari päivää tässä tullut hakattua drl manhattan mappia. Tänään hain taraniksen postista kun tuo i6 porrastaa jotenkin ilkeästi noissa simuissa. Ilokseni huomasin että suunnitelemani tikku nappulat sopii myös taranikseen. Normaalit tikut jossa on piikki kärjet rupee sattuu peukkuun muutaman tunnin pelaamisen jälkeen joten suunnitelin ja printtasin omat eikä enää satu.

http://www.thingiverse.com/thing:1936505

Nasty76

Hah täs törmätään siihen että itellä freestyle mapissa pysyy vehje jo jotenkin hanskassa mutta kisarata ittee ainako kiinnostaa la radassa paras aika 6min ja 20 crashia.mutta todella palkitsevaa kun jo 2 tunnin harjottelulla 2min ajasta pois :). Jos kisaajia Ois tulossa vois sopia aikaa koittaa ajaa vaikka tuota la appocalypticaa...

Perusjannu

Tätä on tullut väännettyä jo pitkälle toistakymmentä tuntia ja alkaa lentäminen olla jo melkoisen ketterää. Mietityttää vaan että kuinkahan hyvin nämä simulentotaidot siirtyy oikeisiin vehkeisiin kun sellaiset joskus saapuu, tuntuu nimittäin jotenkin "liian helpolta" tuolla lentely. Fysiikoitten sunmuitten realistisuudestahan ei ole mitään ideaa kun en ole oikealla kopterilla koskaan lentänyt..

hukkis

Pistä vähän lisää gravitya tai koneen painoa, ni on vähän normaalimman tuntunen

Tomim1

Moro! Oon uus tääl foorumeil ja tää tuli ekana vastaa! Joo ite oon tolla lentänyt vissii 3kk putkee nyt ja pirun hyvin on kehittyny lentää :) Mun kaa saa lentoseuraa siinä pelis jos kiinostaa! ottakaa vaa yhteyttä!
Nelikopterit:
- X210 Realacc 4s
- QAV250 3s
- Ja muita pikkusia

Lennokit:
- SpyHawk 840mm
- Graupner Hawk 950mm (Red Arrows)
- Sbach 342 1250mm
- Sky Eye 2000mm
Myös:
- FathShark Attitude V3
- Turnigy 9X
- Taranis Q X7