Multikopterit.net keskusteluforum

Lentopaikat/-toimintaa Keski-Suomessa?

Aloittaja Vileska, lokakuu 21, 2015, 09:27:13 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vileska

Aloittelevana harrastajana kiinnostaisi, missä muut harrastajat Keski-Suomessa lennättelevät? Itseäni kiinnostaisi erityisesti paikat Jyväskylän läheisyydessä. Uusi lennokkimääräys ja EFJY rajaavat lennätyksen pois Jyväskylästä, mutta mahdollisimman läheltä olisi kiva löytää lennättelypaikka.


Ukkopaha

Itse olen Keljonkankaalla leijutellut "lapsille suunnatulla laitteella". Mikäli tuota karttaa ymmärsin oikein, niin se raja menee juuri tuon läheisen hiekkakentän vierestä, eli hiekkakenttä jää rajan ulkopuolelle. Siinä on lasten leikkipuisto vieressä ja liikennettä melko lähellä, joten ei tuossa oikein muuta voi tehdä kun leijutella pienillä koneilla lähellä maata.

Itseäkin kiinnostaisi paikat missä muut käy lennättämässä. Kunhan saan tuon 250quadin valmiiksi (keväällä), niin sille täytyisi joku hieman isompi ja turvallisempi paikka löytää.

Jantunen

Killerillä on pari kertaa tullut lennätettya,mutta siellä on yksi masto joka katkoo 5.8 ghz  signaalia.
Sitten keljon cittari sulkemisajan jälkeen,mutta sielläkin on vähän estettä.myös lutakon takana on nurmialue missä on vähän lääniä.Pistä yv:tä jos meinaat lähiaikoina lennättää nii voisi porista turhia :)

Ukkopaha

Onko Jyväskylässä ketään harrastajaa nykyään?

puuhapet

Täällä yksi uusi harrastaja Jyväskylässä. Talven aikana tuli hankttua pieni Eachine QX95 sisälentelyyn ja sen perään 220-kokoinen fpv racing quad. Lentopaikkoja nyt etsiskelen. Talvella tuli käytyä jäällä lentämässä ja nyt keväällä muutamia kertoja olen käynyt Postin terminaalia vastapäätä olevalla kentällä.

lazyeyes

Jyväskylän alueen lentäjät liittykää FPV Racing JKL ryhmään facebookissa.

https://www.youtube.com/watch?v=35x9K5C1n3M