Multikopterit.net keskusteluforum

Fpv laseista

Aloittaja Vesa, joulukuu 03, 2017, 02:07:10 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vesa

Ostin eachine ev100 lasit,olis varmaan voinut kysyä ensin mielipiteitä laseista,mutta aika loppui.
Gearbestillä oli viimeyönä joku nopea tarjous 110€ ja minä ostin.

Samppa

#1
Kai nuo hintaisekseen on ok. Tosin banggoodissa nuo on olleet jo kauan 80€. Yhdellä googlauksella olisi varmaan tulleet heti vastaan. Ehkä olisi ollut sama ostaa suoraan sieltä kun EU alueelta ei gearbestikään myy

Vesa

Gearbestiltä pystyy valitsemaan toimituksen EU maan kautta,olen paljon tilannut sieltä ja mistään ei ole veroja tarvinnut maksaa,moni ei suostu isoja lipo akkuja toimittamaan Suomeen,muistaakseni gearbesti ei toimita akkuja,hobbygingiltä olen akut tilannut ja sieltäkin saa toimituksen valittua EU maan kautta.

Ves@

Eikös kunkun akut tule EU-varastolta suoraan, en kiinan varastosta löydä kohtaa jossa valitaan postitus jostain muualta ?
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Vesa

Lainaus käyttäjältä: Ves@ - joulukuu 04, 2017, 06:05:47 IP
Eikös kunkun akut tule EU-varastolta suoraan, en kiinan varastosta löydä kohtaa jossa valitaan postitus jostain muualta ?
kirjoitin väärin,siis tilauksen kuljetuksen rekisteröinnin saa valittua toisen EU maan postin kautta,itse käytän hollannin postin kuljetusta.