Multikopterit.net keskusteluforum

Kerava-Tuusula-Järvenpää

Aloittaja Ari, syyskuu 25, 2014, 12:56:36 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ari

Lainaus käyttäjältä: Nemo - marraskuu 06, 2014, 11:15:26 AP
Lainaus käyttäjältä: Ari - marraskuu 05, 2014, 06:12:10 IP
Laita aikataulua niin koitan tulla myös testaamaan paikan.

Jep, ilmoittelen jos olen menossa. Todennäköisin ajankohta on varmaan lauantaina n.11-13 välillä, riippuu vähän ilmoista.

Mulla meni vaihteeksi kalustokin taas remonttiin kun tuli mobius postissa enkä saanut tota Hammeria millään sen kanssa tasapainoon, niin joudun tekemään uuden päälilevyn vähän edestä pidempänä. Lisäksi ei ole kuin kaks kierrosta kunnon potkureita kun luulin tilanneeni höpöltä 15-settiä gemfaneja, mutta sainkin läjän turnigyn pusseissa olevia älyttömän ohuita rämpylöitä. >:( Tähän mennessä olen käyttänyt noita HqProp:n nylon/cf sekoitteisia, ja nämä HK:n ropelit on kyllä uskomatonta kuraa niihin verrattuna.

Mutta katotaan jos saan vehkeet kasaan. :)

Kelihän näyttää hyvältä.. Ei sadetta eikä paljoa tuulta, kylmää kyllä.

Mä tulen paikalle viimeistään klo 12.

Noi turnigy GF ropelit lentää ihan hyvin.. Ota mukaan voin ostaa ne sulta jos arveluttaa, meillä juniori ilmoitti että haluaa lentää FPV:tä joten kulutus taitaa kasvaa  ;D

Nemo

Vähän kosteeta voi olla mutte muuten jees. Yritän olla siinä noin 11.30 jos ei nyt mitään odottamatonta tuu vastaan.

Saas sitten nähdä kuinka pitkäaikaset sessiot tulee, mulla tuppaa tällä hetkellä olevan enemmän intoa kun taitoa joten voi olla taas remonttia edessä. 8)

Ari

Tänään oli hyvä lentosessio Nemon kanssa, toi paikka oli ihan ok lennätykseen.

Eikä saatu juuri mitään rikki   :D

Nemo

Yes, hienot mestat oli. Ja hyvää seuraa. Tosiaan vehkeet jäi ehjäks, joten vähän yritystä varmaan kaivataan.

bk_t


Nemo

Arilla voi olla kortilla muutakin kun  mummoilua?  ;)

Ari

Täs on yks pätkä suoraan kortilta ilman muokkauksia..

https://www.youtube.com/watch?v=vSdM78dxRAc

Mulla on edelleen ongelmia kun tuo mini rupeaa driftaamaan randomilla oikealle tai vasemmalle kun lyö lämän tiskiin.. Mä vähän epäilen että toi Afro nopareiden softapäivitys ei kokonaan poistanut synkkaongelmaa.

Vaihdan tässä viikolla miniin KISS escit, josko sitten viimeinkin toi rupeaisi oikeesti toimimaan.

Ari

Huomenna voisi taas mennä Sipooseen lennättämään.

Josko KISS escit poistaisi viimein driftauksen ministä, edellyttäen että jaksan vaihtaa ne tänään.. Voisi myös lentää Koiranluuta jossa uusi videolinkki, se ainakin lentää hienosti.

10 aikoihin olis mahkuja päästä paikalle.

Nemo

Pahus kun joudun huomenna varmaan tekee pikavisiitin mökille laittaan lämpöjä päälle ettei paikat jäädy. Mut jos reissu jostain syystä peruuntuu niin ilmestyn paikalle.

Katoin muuten että siitä edellinen tienpisto eteläänpäin on vähän pienempi soramonttu, en sitten tiedä minkälaiset maastot siellä olis. Hyvä paikkahan toi isompi monttu on, mutta ei tietysti tarjoa hirveästi  pujottelumahdollisuuksia. 8)

bk_t

Missäspäin Siipoota on paikka? Huomenna en pääse, pikaohjeen mukaan driksu ja lentäminen huonoa. Samaa mieltä. Mutta ensi viikon puolella voisi olla jos säät suosii mahdollisuus. Saisi miniä hieman testattua, ja oikein hyvällä tuurilla Flyckeriä lennätettyä.

ripazka

Tuolle olen käynyt lennättämässä muutaman kerran (kts. linkki alla). Siellä on portti, joka on valelukossa. Ensimmäisellä kerralla kysyin lupaa mennä alueelle, kun siinä portilla sattui olemaan (muistaakseni) Ruduksen pakettiauto ja työntekijä. Mies sanoi, että alueella ei enää kaiveta, mutta omistavat vielä maan. Sanoi, että saa lennättää kopteria alueella, mutta pitää varoa koirien ulkoiluttajia. Ei ole ketään näkynyt tähän mennessä. Siinä on hyviä kukkuloita, joiden päältä näkee pitkälle.


https://www.google.fi/maps/place/60%C2%B035'46.8%22N+25%C2%B000'31.5%22E/@60.596321,25.008749,458m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0

Nemo

Aika hiljasta on tässä topiikissa ollut.

Onkos seudulla löytynyt uusia lennätyspaikkoja? Ainakin hyvistä fpv-lentoon soveltuvista paikoista olisi vähän pulaa. Peltoja löytyy, mutta pujotteluun sopivia mestoja kaivattaisiin lisää.

varis

Sipoon suunnalla vois vierailla jossain välissä jos on porukkaa menossa. Ihan kivan näköinen soramonttualue tuo on.

Nemo

Ihan jees paikka peruslentelyyn, mutta toisaalta ei tarjoa kauheasti haasteita. Siellä liikkuu aika usein myös ratsastajia joten olis hyvä olla spotteri jotta osaa ottaa laitteet alas.

Mutta kun ilmat sallii niin sinne vaan. 8)

Ari

Huomenna olisi tarkoitus käydä katsastamassa seuraavat mestat tässä Kerava/Tuusula rajalla.

1. https://goo.gl/maps/xKdDE

2. https://goo.gl/maps/Wi9Gd

Varmaan tohon 1. mestaan joskus 11 maissa. Seura kelpaa jos joku on maisemissa  8)