Multikopterit.net keskusteluforum

M490 härpättimet

Aloittaja M490, tammikuu 19, 2018, 10:06:21 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samppa

Kas, särin jokin hetki sitten oman 3" alle 250g rymyvehkeen. Koitin haeskella soppelia runkoa alle 30g kokoluokassa, vaan ei oikeen löytynyt. Tilasin sitten vain uuden pohjalevyn, mutta kun se on 2mm paksua, niin hieman heikko. Tää runko vois olla ihan jees. Ei saane muualta ku tuolta catalystiltä?

M490

#31
Lainaus käyttäjältä: Samppa - kesäkuu 19, 2018, 07:10:17 IP
Kas, särin jokin hetki sitten oman 3" alle 250g rymyvehkeen. Koitin haeskella soppelia runkoa alle 30g kokoluokassa, vaan ei oikeen löytynyt. Tilasin sitten vain uuden pohjalevyn, mutta kun se on 2mm paksua, niin hieman heikko. Tää runko vois olla ihan jees. Ei saane muualta ku tuolta catalystiltä?

Juu Catalyst taitaa olla ainoa paikka mistä tuota saa.  :-\ Veikkaan tosin, että hyvin pian tulee muiltakin valmistajilta ihan vastaavia...
Oikein tukevalta vaikutti ja vähintään yhtä hyviä kierroksia tuolla saa kun 5 tuumaisella. Akkuna käytän Tattu 4S 850mah 75C.

Tuossa vähän DVR testiä sunnuntailta maidenilta. Säädöt oli vielä mitä sattuu ja liian pieni kamerakulma, mutta vauhtia kyllä löytyy. Kiitokset Lazy fpv klipistä!

https://www.youtube.com/watch?v=qXI_rDnneOY&list=WL&index=16&t=0s


M490

Uutta projektia.
Tuo Flossi lentää niiiiin hyvin käteen sopivasti, että hommasin pari runko lisää.

Tähän kasasin Emax LS 2207 2550kv mosat.


M490

#33
6S floss buildiin lähti käyntiin.
Emax LS 2207 1900kv
Tekko32 35A 4in1
CL racing F4S
Unify race MMX
Runcam micro 3 (jos mahtuu)
Xm+





Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

M490


M490

&S Floss 2.1 5" tuli valmiiksi ja testihoverit otettu 6S:llä  :D
Ihan hätäisen oloinen peli tuli tuosta. Täytyy laittaa dvrää kun pääsee kentälle!





M490

Uutta buildia viikonlopun ratoksi. Dragana 5"
Tässä on samat armit kuin flossissa, mutta pohjalevy on lyhyempi ja sandwich mallinen. Myös canopy on vähän korkeampi.



Tähän tulee Amax inno 2306 2500kv motit, spedix 30A 4in1, CL Racing...

Samppa

#37
Tulikos tuolle sun Draganalle painoa 329g ilman akkua? Mulla painoa 289g ilman akkua. Moottoreista varmaan tuo ero pääosin tulee?

M490

Lainaus käyttäjältä: Samppa - heinäkuu 24, 2018, 11:40:45 AP
Tulikos tuolle sun Draganalle painoa 329g ilman akkua? Mulla painoa 289g ilman akkua. Moottoreista varmaan tuo ero pääosin tulee?

Joo ilman akkua 329. Mulla on tuossa täysikokoinen unify ja myös piippari. Mosat painaa varmasti kanssa vähän enemmän.

M490

Mansikkasato alkaanäköjään kypsymään. Tuommoinen tuli viime viikolla  8)



Ostin samalla vanhalle divi modulille Dock-King palikan, jos kokeilisi tuota ground stationina...


M490

Tuo 6S Flossi kulkee ihan hitokseen kovaa!!!  ;D
Päästiin sitä Porvoossa mittailemaan, kiitos vaan Ismo!! :)


M490

...Rakentelin sitten viikonlopun ratoksi toisenkin 6S Flossin.
Tällä kertaa moottoreiksi tuli Iflight Tachyon T2207 1750kv.



Nuo moottorit on kyllä paljon painavammat kuin EMax LS motit. Muuta eroa ri ole tuohon oranssiin...


Flossin Team edition canopystä lähtee sininen väri parissa viikossa pois, joten värjäilin noita canopyjä nylonin värjäämiseen tarkoitetulla värillä, tätä saa esimerkiksi frisbee golf kaupasta. Väri keitetään kiinni muoviin.


M490

#42
7" projekti lähti liikkeelle.



Esceiksi valikoitui Tekko32:t. Saa nähdä miten toimii pakettina Garila 2507 1500kv mottien kanssa.
FC tulee olemaan tuo Kakute AIO ja VTX Atlatl HV.

Tuli myös EMOn kautta Frsky R9M moduli ja mini vastareita!  8)



M490

Seiskatuumainen alkaa saada muotoa.



Odottelen vielä Immortal T antennin ja R9 mini vastarin väliin ufl adapteria. Sit pääsee ottamaan tyypit.  :D

M490

Rakentelin myös mun ensimmäisen Chameleonin uudelleen viikonloppuna.



Osat vaihtui täysin.

Emax LS 2207 2550kv
Wraith32 Mini V2 35A
CL Racing F4S V1.5
Eagle Micro
Matek HV VTX
R9 Mini