Multikopterit.net keskusteluforum

Mavic Air ensikokemukset

Aloittaja djekip, kesäkuu 27, 2018, 02:28:04 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

djekip

Tulipa hommattua eka kuvaus koputin, noiden racer vehkeiden jälkeen ajattelin että ostamalla kaupallisen vehkeen, homma menisi kuten elokuvissa, mutta eipä ihan niinkään. Kauheita ongelmia ollut puhelimen ja Rc-ohjaimen yhteydessä. völillä homma toimii niinkuin pitääkin, mutta välillä ei millään ilveellä suostu luomaan yhteyttä ohjaimeen. ilman kuvalinkkiähän tolla on aika turha lentää, jos jotain muuta ku selfietä aikoo kuvata. Ohjaimen ja koneen välinen yhteys kyllä toimii joka kerta. Ne muutamat lennot mitä päässyt sit kuvaamaankin, niin kiva kampe on kyllä. Tarpeeksi pieni mukana raahattavaksi, ja gimbaali tekee kuvaamisesta kovassakin tuulessa todella sulavaa. koneen äly on kyllä hyvä, kun parkkeeraat sen ilmaan niin se istuu siinä ku tatti, ja korjailee tuulen itsekseen. Ei tarvi pelätä että alkaa driftaamaan mihinkään. jotenkin noiden racer vehkeiden jälkeen jopa "tylsä" lennettävä.

Ves@

Mulla on yli 100 lentoa vedetty Airilla, ihan mukava peli, pesee Sparkin mennen tullen :)
Ainoo huomio on että sais olla hieman hiljaisempi, mutta toki ääntä maailmaan mahtuu.

Mulla yhdistyy RC kyllä ihan hyvin puhelimeen, tablettiin ja jopa CrystalSky näyttöihin, tosin en käytä sitä sivuliitinta vaan pohjassa olevaa isompaa USB-liitintä.
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

djekip

On kyllä yllättävän äänekäs vekotin, lapojen muotoilua ehkä vois miettiä uudestaan jotta sais ääntä pienemmäksi. Mutta kuten sanoit niin ääntä maailmaan mahtuu, eikä tuo nyt niin pahaa meteliä pidä. Kuvaamista varten ehkä kaipais ohjaimeen toista rullaa jolla säätää kuva asetuksia, ei tarvis puhelimen näytöltä näpräillä.

Ves@

Jep, se rullan puute on kyllä pahasta  >:(
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

djekip

Kukahan tuota suomessa maahantuohuoltaa, luulen että toi mun rc on paskana. nyt kun kytkee siihen laitteen kiinni niin vaan resetoi kokoajan tota usb linkkiä.

Ippe

Ja mihinkähän yrität sitä kytkeä? Ei toimi kaikkien puhelimien ja tablettien kanssa ainakaan Mavic Pro ei toimi mulla samsung j5 kanssa vaan pätkii sitä usbtä. Nyt samsung s7 eikä mitään ongelmia.

djekip

Honor 7 on mulla puhelimena. aikaisemmin toimi tai siis toimi ja ei toiminut, mutta nyt vaan kokoajan resetoi tota usb linkkiä. Aivan sama käyttääkö sivussa olevaan porttia vai pohjassa olevaa.

Ippe

Kun tyrkkäät puhelimen kiinni niin aukeaako dji go automaattisesti? Mulla ainakin täytyi ottaa se pois päältä.

djekip

Ei avaa automaattisesti dji4 ohjelmaa, kun puhelin ei kerkeä edes tajuta mitä sinne usb porttiin kytkeytyy, ennenku usb katkeaa.. Laitoin tänään maahantuojalle kyssäriä että mitä tuon kanssa pitäisi tehdä. Tällähetkellä kone on tonnin arvoinen näyttelyesine kirjahyllyssä. Onneksi on noita racer vehkeitä joilla voi myös lentää..

Murgo

Pahus, tekisi mieli tuollainen hankkia mutta nuo yhteensopivuusongelmat kyllä hiukan arveluttavat, mikään ihan halpa laite kun ei kumminkaan ole kyseessä niin sitä pitäisi kyllä pystyä käyttämään muuhunkin kuin selfieiden ottoon.  :) Minulla kun vielä on puhelimena tuollainen Honor 6A-halppis.

Jossain sanottiin muuten että puhelimen laittaminen lentokonetilaan auttaisi.

Ves@

Tuolla listausta vermeistä joiden pitäis pelata DJI:n vermeiden kanssa. https://www.phantomhelp.com/Tips/best-tabletsphones-for-dji-go.18Itte kyllä huomannu, että iphone ja ipadit pelaa ok, vaikka antero-äijä olenkin ollut tähän asti  ;D
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Murgo

Ei löydy tuosta listasta kuin Honor 6X, liekö sitten mitään tekemistä 6A:n kanssa. Sehän se ongelma on kun noita malleja on niin pahuksesti.

Ves@

Itse hommasin halvimman listalla olevan puhelimen pelkästään lennätyskäyttöön. Sittemmin homma tietty lähteny lapasesta ja lähes kaikille vermeille oma näyttö  8)
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Murgo

Mikä muuten on halvin varmuudella "DJI-yhteensopiva" puhelin?

Ves@

Lainaus käyttäjältä: Murgo - elokuu 19, 2018, 03:21:34 IP
Mikä muuten on halvin varmuudella "DJI-yhteensopiva" puhelin?
Sparkilla oon välillä käyttäny Samsung Galaxy J5:ttä, liekö ollu se 2017 malli missä enämpi muistia.Tais maksaa luokkaa 200e. Nyt siinä roikkuu iPhone 6.
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg