Multikopterit.net keskusteluforum

Hobby Kink konversiot

Aloittaja rotomoto, lokakuu 23, 2014, 07:21:47 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rotomoto

Joo joo..
Tilasin muutaman kaapelin:
posti plus kaapelit 18.90 euroo. sanoo kassa kone.

Sitten pay paliin.....Hobby kink sanoo että 24 dollaria kiitos.

Sitten Pay pal sanoo ett 21 Euroo kiittis,,

HK vetäs taas 3 Euroo välistä....

Ja aina sama juttu....


taski

Mie oon pitäny paypalissa myyjän valuutan oletuksena, ja antanu oman pankin hoitaa valuuttamuunnoksen. Jotenkin kuvitellu, että olis edukkaampi kurssi  ;)

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: taski - lokakuu 23, 2014, 09:35:10 IP
Mie oon pitäny paypalissa myyjän valuutan oletuksena, ja antanu oman pankin hoitaa valuuttamuunnoksen. Jotenkin kuvitellu, että olis edukkaampi kurssi  ;)

Se onkin edullisempi.. PayPal vetää välistä omalla valuuttakurssillaan

mop

Lainaus käyttäjältä: Nurffe - lokakuu 24, 2014, 02:58:29 AP
Lainaus käyttäjältä: taski - lokakuu 23, 2014, 09:35:10 IP
Mie oon pitäny paypalissa myyjän valuutan oletuksena, ja antanu oman pankin hoitaa valuuttamuunnoksen. Jotenkin kuvitellu, että olis edukkaampi kurssi  ;)

Se onkin edullisempi.. PayPal vetää välistä omalla valuuttakurssillaan

Kuten tekee myös visa ja pankit. Pari vuotta sitten vertailin noita muunnoksia ja silloin eroa oli satasten hintaluokassa maksimissaan kymmeniä senttejä Visan eduksi Paypaliin verrattuna.

taski

Ihan tuoreita havaintoja ei ole, mutta aiemmin oli selvä ero PayPalin ja Danske Bankin kurssin välillä. Sitä en tiedä mitä Nets vetää välistä. Mulla on toi pankin MC.

Ari

Lainaus käyttäjältä: taski - lokakuu 23, 2014, 09:35:10 IP
Mie oon pitäny paypalissa myyjän valuutan oletuksena, ja antanu oman pankin hoitaa valuuttamuunnoksen. Jotenkin kuvitellu, että olis edukkaampi kurssi  ;)

Voitteko jeesata puusilmää.. Mistä toi myyjän valuutta asetetaan oletukseksi PayPallissa?

taski

#6
edit: löytyihän se...

My Account -> Profile -> My Money -> My preapproved payments -> Update -> See Available Funding Sources (or Set Available Funding Sources) -> Conversion Options -> Bill me in the currency listed on the seller's invoice -> Submit

Ari

Kiitti, nyt löytyi, melko hyvin oli jemmassa..

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: Ari - lokakuu 31, 2014, 01:13:09 IP
Kiitti, nyt löytyi, melko hyvin oli jemmassa..

Yllättäen se on hyvin jemmassa kun tuon muuttaminen vie paypalilta tuloja ;D

rotomoto

Tuo ei näy mun paypal asetuksissa. En ole liittänyt luottkorttia tillin.

Mortumm

Olipas hyvä vinkki, nyt on päivitetty itsellekin tuo. Pidemmässä juoksussa alkaa nuo muutamien kymmenien senttien säästötki näkyä.
Tri1,tri2,tri3.... | Hoten X | Ladybird v2 | Rojektiropteri
Devo10 + Devo4

IleFPV

Mä löydän vielä tuon Set Available Funding Sources-linkin (joka on aika pienellä), mutta seuraavalla sivulla ei ole mitään muuta kuin

"Manage Funding Sources

Choose which funding sources should be used for authorized/recurring payments to merchants, and click Save.
Deselect any funding sources that you do not want used in the list below. PayPal will always use the PayPal balance in your account first
."

Sitten alapuolella tyhjä kenttä jonka otsikot ovat;
"Available Funding Sources" ja sen vieressä   "Funding Source" ja niiden alla ei tosiaan ole mitään.
Ja sitten alla on Save ja Cancel nappulat..

Missä toi Conversion Options kohta on??
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Oikosulkumies

Kuva kertoo nyt aika paljo enempi varmaan ku sanat. Fiksusti muuten tuo paypal joka kohassa noilla sivuillansa sensuroi tuon kortin numeron..

Teinpä itekkin tuon nyt. Onhan tuo tullu huomattua että vähä valuutta muunnoksissa pissaa silmään, mutta kun en muistanu mistä tämän jutun olin lukenu niin hieman oli taas hankalampaa muuttaa..

Sainpa itella muutettua.. Kiitokset tästä :)

E: tosin mun pointti olikin puolittain että tuolta sen pitäs näyttää.. Kaiketi visa electronki pelittää tuossa..
Väri väriin ja loput yhteen

IleFPV

Ok. Eli mun kortti ei jostain syystä näy tuolla.
Samalla sivulla olin mutta tossa missä sulla on toi kortti ja sen tiedot niin mulla on vaan tyhjää.

Tosin mä sain juuri uuden kortin postitse Nordealta kun vanha oli voimassa 1/2015 asti, joten ehkä se on näkynyt aiemmin ja nyt juuri kadonnut.

Pitäneepä huomenna selvitellä lisää ja laittaa ton uuden kortin tiedot tuonne.

Kiitoksia jeesistä ;)
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Korppi

Lainaus käyttäjältä: Oikosulkumies - helmikuu 06, 2015, 12:40:09 AP

E: tosin mun pointti olikin puolittain että tuolta sen pitäs näyttää.. Kaiketi visa electronki pelittää tuossa..

Ainakin OP:n electronilla pelaa.