Multikopterit.net keskusteluforum

Pikaiset kysymykset ja nopeat vastaukset

Aloittaja Ves@, marraskuu 12, 2014, 12:52:57 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jinx

Itellä oli tuota sätkimistä sekä pöydällä ilman potkureita, että ilmassa. Ongelma oli nazen rev6 ja p*ska gyro. Kahta samanlaista lautaa koitin ja molemmilla sama juttu. Vaihdoin hyllystä löytyneeseen rev5:seen niin ongelmat loppu saman tien.
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Aloha

Mulla just sattuu oleenkin rev6, täytyykin katsoa jos sais rev5 jostai nopeesti.

Certi


Aloha


mikkox9x

Lainaus käyttäjältä: Certi - kesäkuu 28, 2016, 02:28:34 IP
No ei se ilman potkureita pyörittely kerro oikein mitään. Kuten monta kertaa aiemminkin jo todettu.

Tossa kans ihmettelin kumaa rykimistä, sen jälkeen, kun päivittelin 14.6 BlHelin MultiShotilla varustettuna micron LittleBee nopareihin. Ilmassa huiskien kans toimi kuitenki erittäinkin hienosti, vaikkei uusinta uutta olekkaan. Nazessa 2.9.0 Betaflight ja vakio-PID:t. En noita OneShot aikasia 250-kokosia tankkeja oo säätämälläkään saanu pelaamaan noin hyvin millään  ;D.

Muut koittanu multishottia noiden vanhempien perus LittleBee nopareiden kanssa? Jostain oon lukenut, että saattaa heittää, jonku nurkan mykäksi satunnaisesti(ainakin jossain softaversiossa). Mulla ei kyllä muutaman akullisen jälkeen vielä ongelmi oo ollut. 2kHz oli kai se PID-loopin maksimi noille ja suurempi aiheuttaa niitä ongelmia? Toisaalta Nazesta ei sen enempää irtoakkaan..

lazyeyes

Löytyy littlebeet 20a ja multishot 14.5 naze32r5 2.8.1 2khz ilman mitään ongelmia tähän asti on menty. Mietin päivitystä 14.6 mutta empä löytänyt syytä miksi joten jäin 14.5. Pikaisesti kun multishot foorumia lukee on ongelmia puolin ja toisin.

Aloha

Mistäs johtui että en saa bindattua armausta? Airmode kyllä toimii samasta vivusta samassa asennossa, mutta armaus ei.

Divi


Iiro95

Onko täällä joku ketä osaisi vähän jelppiä miten toi kamera gimbaali säädetään? Oon koittanu jo säätää ihan kaikkee mahdollista mut silti ei tunnu pelaavan kunnolla :(

hukkis

Lainaus käyttäjältä: Iiro95 - kesäkuu 29, 2016, 08:14:21 IP
Onko täällä joku ketä osaisi vähän jelppiä miten toi kamera gimbaali säädetään? Oon koittanu jo säätää ihan kaikkee mahdollista mut silti ei tunnu pelaavan kunnolla :(
Tuossa pikanen google väärentäjä käännös. vähän muokkailin ymmärrettävämpään muotoon (toivottavasti).
(saatto jokunen kirotusvihree jäädä :o)

Iiro95

Joo kiitoksia avusta itsekin koitin google kääntäjällä ymmärtää tosta jotain :) Mutta huomasin että pitchin moottori ei toiminut kunnolla ja vaihdoin moottorin niin sain pelaamaan koko gimbaalin aika hyvin. ei vaan millään meinannut saada tarkkoihin säätöihin vaan aina tuli jotain pientä värinää..

Belegran

Yritän tässä tilailla Surveilzonesta ensimmäistä kertaa kun nuo Dalpropsit houkuttelisivat, mutta mikäs tämä kohta nyt tarkalleen on ja mitähän tähän olisi tarkoitus laittaa "Please fill in how much that you prefer us to declare" kun kyseessä on ~20€ ostos?

Murgo

#792
Eli kysyvät että paljonko laitetaan paketin päälle arvoksi jos joku vaikka haluaisi huijata tullia ilmoittamalla todellista alemman hinnan.  ;D

Itse kun olen tuolta tilannut vain parin kympin juttuja niin olen laittanut tuohon kohtaan ihan sen oikean hinnan, eipähän tule selittelyjä jos tulli jostain syystä pakettiin tarttuisi ja alkaisi kysellä tilausvahvistuksia tms.

Aika moni kiinankauppa kyllä laittaa automaattisesti paketin päälle arvoksi jotain puolet todellisesta mutta sehän ei ole tilaajan vika kun ei ole itse käskenyt niin tehdä, sensijaan jos tuollainen mahdollisuus on ja virkamies sattuisi olemaan skarppina ja asioista perillä (harvoin kyllä ovat) ja tajuamaan että se arvo on tilaajan itsensä ilmoittama niin voi tulla ongelmia kun on tahallaan yrittänyt kusettaa. Kiinnijäämisriski lienee tosin olematon, tullilla tuskin on resursseja pikkupaketteja syynätä.

Mutta jokainenhan tietty tekee miten itse haluaa, parin kympin tavarasta ei kumminkaan maksuja mene vaikka ilmoittaisi oikeinkin.

Belegran

Niinpä tietysti, jotain tämän suuntaista epäilin, mutta tämä selvensi asiaa mukavasti. Kiitoksia.  ;D

Belegran

Ensimmäistä kertaa koitin blackboxia niin kertokaapas nyt viisaammat, että mitä kaikkea PID:ssa on liikaa kun on vähän vaikeuksia hahmottaa tätä. Meneekö ihan metsään jos veikkaan, että roll/pitch D on ainakin liian suuri? Onko Yaw parempi?