Multikopterit.net keskusteluforum

Pikaiset kysymykset ja nopeat vastaukset

Aloittaja Ves@, marraskuu 12, 2014, 12:52:57 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hukka

Nuubilla FPV kamera ja lähetin miniin on hakusessa. Olen tässä parina päivänä kahlanut kauppojen valikoimia ja hirveesti on sitä, tätä ja tota ominaisuutta, arvoa ja asetusta, mutta kun ei tiedä millä on okeasti näissä hommissa jotain merkitystä.
Kysynkin kokeneemmilta, mikä olisi selainen aikalailla plug and play tyyppinen kamera ja lähetin yhdistelmä, jolla jotain tekee?
Ei siis tarvitse olla ne parhaat, mutta käyttökelpoiset.
Mikrofoni olisi kiva plussa, RTF lelun kanssa olen tottunut kuuntelemaan moottorienpärinät, kopukan piipitykset ja oksien osumat metsälenossa.

Oikosulkumies

Tuli käytyä vähän eilen lentämässä ja akun kuoreen tuli pientä pintanaarmua. Milläköhän teipillä tuo kannattas korjata?
Väri väriin ja loput yhteen

jinx

Omat vastaavat oon aina korjannut jesarilla.
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

TR

Kutistesukka on kans hyvä. Sillä saa kestävän nipun. 3M:llä on ainakin 50,70 ja 90 mm sukkia tuotannossa. Omat löysin paikallisesta varaosaliikkeestä.

Oikosulkumies

Noita kuoriutuneita johtoja tarkotin. Mutta pitänee jostain etsiä vulkanoituvaa teippiä niihin
Väri väriin ja loput yhteen

jinx

jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Samppa

#831
Onko kukaan kokeillut tällaisia (XSR klooni)? En löytänyt googlettamalla tästä oikein tietoja että saako tähän sisään suoraan alkuperäisen Frskyn firmiksen (EU-LBT). Todennäköisesti kyllä käynee frskyn firmikset, eiköhän tuo lie suora kopio ole.
http://rctimer.com/product-1689.html

Eipä tuossa hinnassa tosin ole montaa euroa eroa oikeaan XSR:ään (ulkomailta hankittuna), joten maksaneeko vaivaa kokeilla. Noin parikymppiä tekee tämä kotiintoimitettuna.


Oikosulkumies

Minä en tuon puljun kanssa kokeilis onneani.
Paras esimerkki taitaa olla ku tilasin paro vtxää, tuli sitte väärällä liittimellä. Reklamoin ja kommentti oli, että tommoset ne oli siinä myyntikuvassaki. Vaikka siitä pysty valkkaamaan kummalla liittimellä haluaa. Vois avautua lisääki, mutta jätetään välistä.
Väri väriin ja loput yhteen

Samppa

Spiroantenneja on tullut tilattua tuolta pariin otteeseen. Erittäin hyviä (hyvä signaali ja kestävimmiksi omassa käytössä havaittu) ne lyhyet beerotor antennit ja ei ole vielä ollut ongelmia. Samassa tilauksessa ollut yleensä SMA ja RP-SMA liittimillä olevia antenneja ja toistaiseksi tulleet oikein. Hyvä tietää että ongelmiakin voi olla tiedossa. Tosin tuon vastarin kanssa nyt ei kovin suurta sekaantumisvaaraa pitäisi olla kun ei ole montaa erilaista kombinaatiota tarjolla...

wierdo

Pikaista apua vailla!

Asensin Matekin ledi raidan jossa piippari integroituna minun Naze 32 rev6 / Cleanflight / Betaflight
Kun menen configuration sivulle ja pistän other features LED_strip päälle ja savetan niin täppä lähtee aina pos päältä???
Mikä menee vikaan?

Petsku

Lainaus käyttäjältä: wierdo - elokuu 31, 2016, 08:16:08 AP
Pikaista apua vailla!

Asensin Matekin ledi raidan jossa piippari integroituna minun Naze 32 rev6 / Cleanflight / Betaflight
Kun menen configuration sivulle ja pistän other features LED_strip päälle ja savetan niin täppä lähtee aina pos päältä???
Mikä menee vikaan?

Onko sulla ohjaus millä tavalla laitettu? PPM vai PWM? Jos en väärin muista niin pitää olla ppm jotta saa sen tarvittavan pinnin käyttöön mikä ohjaa sitä lediä strippiä.

wierdo

Lainaus käyttäjältä: Petsku - syyskuu 02, 2016, 12:57:39 IP
Lainaus käyttäjältä: wierdo - elokuu 31, 2016, 08:16:08 AP
Pikaista apua vailla!

Asensin Matekin ledi raidan jossa piippari integroituna minun Naze 32 rev6 / Cleanflight / Betaflight
Kun menen configuration sivulle ja pistän other features LED_strip päälle ja savetan niin täppä lähtee aina pos päältä???
Mikä menee vikaan?

Onko sulla ohjaus millä tavalla laitettu? PPM vai PWM? Jos en väärin muista niin pitää olla ppm jotta saa sen tarvittavan pinnin käyttöön mikä ohjaa sitä lediä strippiä.




Mistä voin tarkistaa tuon ohjauksen? Ja mitä ohjausta tarkoitat?

Petsku

Lainaus käyttäjältä: wierdo - syyskuu 02, 2016, 01:02:47 IP
Lainaus käyttäjältä: Petsku - syyskuu 02, 2016, 12:57:39 IP
Lainaus käyttäjältä: wierdo - elokuu 31, 2016, 08:16:08 AP
Pikaista apua vailla!

Asensin Matekin ledi raidan jossa piippari integroituna minun Naze 32 rev6 / Cleanflight / Betaflight
Kun menen configuration sivulle ja pistän other features LED_strip päälle ja savetan niin täppä lähtee aina pos päältä???
Mikä menee vikaan?

Onko sulla ohjaus millä tavalla laitettu? PPM vai PWM? Jos en väärin muista niin pitää olla ppm jotta saa sen tarvittavan pinnin käyttöön mikä ohjaa sitä lediä strippiä.




Mistä voin tarkistaa tuon ohjauksen? Ja mitä ohjausta tarkoitat?

Meneekö sulla vastaanottimelta 1 vai usempi johto nazeen? Usealla tarkotan 5 tai yli.

wierdo


anti

https://oscarliang.com/sbus-smartport-telemetry-naze32/
Note: Since RGB LED strip uses RC5, that means if you enable softserial, you won't be able to use LED_strip feature.