Multikopterit.net keskusteluforum

Pikaiset kysymykset ja nopeat vastaukset

Aloittaja Ves@, marraskuu 12, 2014, 12:52:57 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lauka

Lenteleekö joku Vaasan alueella? Vähissä tuntuu olevan hyvät paikat täällä..

Certi

Lainaus käyttäjältä: lauka - kesäkuu 07, 2015, 05:11:16 IP
Lenteleekö joku Vaasan alueella? Vähissä tuntuu olevan hyvät paikat täällä..

Vaasan lentokerhon lennokkijaos toimii nuoriskan alakerrassa. Siellä porukka kokoontuu tiistaisin ja torstaisin. Kannattaa käydä juttelemassa :)

perleh

Kenelläkään kokemusta mistä saisi M5 ccw lukkomuttereita?


perleh

Tällä kertaa tarvisi turnigy 9x radioon elevaattoriin uuden potikan kun pätkii, kenelläkään ideaa mistä saisi? Googlailu ei oikein tuota tulosta, hobbyking myy ainoastaan 9xR:ään varaosia...

MikeK

Lainaus käyttäjältä: perleh - kesäkuu 23, 2015, 11:00:53 IP
Tällä kertaa tarvisi turnigy 9x radioon elevaattoriin uuden potikan kun pätkii, kenelläkään ideaa mistä saisi? Googlailu ei oikein tuota tulosta, hobbyking myy ainoastaan 9xR:ään varaosia...
Mulla olis yks 9x, josta saa varaosia.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

perleh


Oikosulkumies

Tuli tuossa taranis hommattua ja sen säätämistäki vähä opeteltua. Yks asia mikä tuli mieleen ja mihin mitä en ite vartissa keksiny, oli että miten saa sen naisen höpinöitten volumen säädettäväksi potikalla? Joku muistaakseni kehuskeli tehneensä moisen suorituksen.
Väri väriin ja loput yhteen

rotomoto

Lainaus käyttäjältä: Oikosulkumies - heinäkuu 02, 2015, 11:53:03 AP
Tuli tuossa taranis hommattua ja sen säätämistäki vähä opeteltua. Yks asia mikä tuli mieleen ja mihin mitä en ite vartissa keksiny, oli että miten saa sen naisen höpinöitten volumen säädettäväksi potikalla? Joku muistaakseni kehuskeli tehneensä moisen suorituksen.
Jotenkin näin se meni :Special functions + Volume + valitse kytkin + checkmark

Oikosulkumies

Juu kiitoksia, noilla se tuliki.

Pääs tuossa illalla perille miten saa tehtyä ohjelmointia telemetrian suhteen jne. Varsin näppärä kun logiikasta pääsee perille.

Eka ongelmaki oli flight moden ohjelmointi ja seki selvis ku keksi siirtää inputista tiedot mixeriin. Telemetria arvoja saa varmaan vielä vähä säätää ja omia ääniä lisäillä ja eiköhän se tästä.
Väri väriin ja loput yhteen

Nemo

Mulla on taas vaihteeksi ongelmia laakereiden kanssa, tällä kertaa Sunnysky X2208 1260kv-koneiden kanssa. Onko vinkata hyvää laakeritoimittajaa, esim. ebay kauppaa, mistä saisi laadukkaita laakereita? Joskus olen summamutikassa tilaamalla saanut lakruja, jotka ovat olleet niin huonolaatuisia että mennyt samantien roskalaariin.

Jufee

Olis tuollainen E-sky  EK2-0404C ohjain ilman johtoja. Pitäisi päästä simulaattorilla lentelemään, mutta en tiedä toimiiko kaikki mahdolliset kaapelit tuon ohjaimen kanssa. Jos jollain on vinkata mikä toimii, tai mikä ei toimi, niin kiitän.

Vai pitäisikö ostaa jokin toinen ohjain simutteluun.?

Käyttis on OSX ja simulaattorina on heli-x.

pintke

250 quad olisi ensimmäistä FPV lentoa vaille valmis.
Onko tuolle runcam 600tvl PZ0420m kameralle jotain "perusasetuksia", jotka kannattaa suoraan muuttaa tehdasasetuksista?

-Petri


Nemo

Toimii kohtuullisesti default-asetuksilla, varsinkin hyvissä valotus-olosuhteissa. Hämärään voi sitten hakea parannuksia esim. tässä ketjussa ja tässä viestissä olevilla vinkeillä.

Itse pitäisi kanssa kokeilla noita setuppeja, mutta mulla on ikävä kyllä se versio kamerasta jossa ei ole erillistä liitintä asetusten muuttamista varten kiinnitettävälle osd:lle. Vähän työläämpää virittää se erilliseen näyttöön kiinni. ???

taski

Mistä porukka on tilaillut DAL huiskia? Parista paikasta katsoin, mutta oli tähtitieteelliset lähetyskulut.