Multikopterit.net keskusteluforum

Xiaomi Yi Sports Camera

Aloittaja SiB77, maaliskuu 03, 2015, 06:59:38 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petsku

Eniten ongelmaa aiheuttaa se kun kamera on niin lähellä vastaanotinta, huutaa wifi siis aivan vieressä eikä jossain kaukaisessa tukiasemassa. En itsekkään tuota viitsi edes kokeilla kun siitä ei ole mitään hyötyä.

Mielummin hankit suoraan sen fpv näytön siihen mankan päälle ja lähetin sinne kopteriin 5.8 taajuudella.

jesi

/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

SiB77

Näin on varminta, allekirjoitan.

Aina voi kokeilla, turvallisessa ympäristössä. Suht kaukana sivistyksestä. Eli jos et näe katuvaloja silmällä niin ollaan aika hyvällä paikalla.

Vaikka täällä kaikki kuin paasaisi ettei se toimi tai ei saa tehdä näin niin ihan varmasti kaikki kokeilee miten kamera toimii ja miten kauas signaali lentää.

Oli miten oli, viive kameran kuvasta kännykkään on suurin ongelma. Piste.

Rekkamasa

Uskonhan minä kun sanotaan  ;) eli torpataan tämä idea ja säästetään nekin rahat siihen näyttöön ja lähetin/vastari/näyttö komboon.

IleFPV

Lainaus käyttäjältä: jesi - heinäkuu 24, 2015, 08:49:39 IP
Lainaus käyttäjältä: IL3 - heinäkuu 24, 2015, 05:36:50 IP
Xiaomin voi laittaa kuvaamaan ja katsoa samaan suuntaan toisella fpv kameralla tai kytkeä piuhalla videovastariin ja sitten vaikka katsoa laseista/näytöstä

Juu, mutta saa aika taikuri olla että se toisen kameran kuva hyppää sinne kännykän näyttöön :)

Noh, se siitä ot.

Mä en pitänyt (edellistä viestiä kirjoittaessani) edes vaihtoehtona sitä kännykän käyttöä näyttönä, ja tarkoitus oli vastata vain siihen, että kuvan saa Xiaomista ilman Wifiäkin.
Eli olen täysin samaa mieltä sun kanssa siitä että wifiä ei kannata sotkea näihin kuvaushommiin kopterien kanssa.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

SiB77

Älkää päivittäkö uusinta firmwarea! .ash scriptit lakkaa toimimasta. Nyt pitää itse päivittää alaspäin että saa videon bitraten takaisin 50Mbit/s.  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

reinoh

Lainaus käyttäjältä: SiB77 - elokuu 15, 2015, 11:49:40 AP
Älkää päivittäkö uusinta firmwarea! .ash scriptit lakkaa toimimasta. Nyt pitää itse päivittää alaspäin että saa videon bitraten takaisin 50Mbit/s.  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

1.2.6 jälkeen tullu uusi? tänään?

SiB77

1.2.10 on uusin. Laitoin 1.2.0 takaisin, nyt pelaa taas ok scriptit.

Saurus

Lainaus käyttäjältä: mikkox9x - heinäkuu 23, 2015, 10:12:48 AP
Lainaus käyttäjältä: SiB77 - heinäkuu 23, 2015, 07:18:39 AP
Paino ilman akkua on 48,60g. Laatu on paljon parempi kuin Mobiuksessa. Jos nyt jollakin menee Mobius rikki niin tämä tilalle.
Ei loppupeleissä järisyttävästi Mobiusta painavampi, että vois harkita kanssa minissä käytettävän. Vaikkakin 10 g Mobiuksen kans on suuri säästö painossa, noissa pienemmissä vehkeissä.

Miten tossa käy meneillään olevan tallennuksen kans, jos nyppää virtapiuhan kesken tallennuksen irti? Tartteeko viritellä, jotain konkkaa sinne, niin kuin Mobiuksen kans?
Nii tämä kyllä kiinnostais sattuuko kukaan tietämään?

Welho

Lainaus käyttäjältä: Saurus - elokuu 17, 2015, 04:21:31 IP
Lainaus käyttäjältä: mikkox9x - heinäkuu 23, 2015, 10:12:48 AP
Lainaus käyttäjältä: SiB77 - heinäkuu 23, 2015, 07:18:39 AP
Paino ilman akkua on 48,60g. Laatu on paljon parempi kuin Mobiuksessa. Jos nyt jollakin menee Mobius rikki niin tämä tilalle.
Ei loppupeleissä järisyttävästi Mobiusta painavampi, että vois harkita kanssa minissä käytettävän. Vaikkakin 10 g Mobiuksen kans on suuri säästö painossa, noissa pienemmissä vehkeissä.

Miten tossa käy meneillään olevan tallennuksen kans, jos nyppää virtapiuhan kesken tallennuksen irti? Tartteeko viritellä, jotain konkkaa sinne, niin kuin Mobiuksen kans?
Nii tämä kyllä kiinnostais sattuuko kukaan tietämään?
Mulla tänään torpissa lähti kamera irti kopusta ja sammui jostain syystä vaikka oli omalla akulla niin ei tallentunu video.

reinoh

Mulla kerran sammunu torpissa ja ~5sek jäi lopusta tallentamatta.

Saurus

Siis ladataanko tuo akku kamerassa paikallaan vai tartteeko hommata erillinen laturi??

IleFPV

Lainaus käyttäjältä: Saurus - syyskuu 20, 2015, 12:18:55 AP
Siis ladataanko tuo akku kamerassa paikallaan vai tartteeko hommata erillinen laturi??

Kamerassa MicroUSB liitin ja mukana tulee MicroUSB-USB piuha latausta varten.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Saurus

Näin uutena nettiostajana, nyt jos tilaan tuon Xiaomin tuolta geekbuyingistä ja valitse tuon free shipping-vaihtoehdon (air mail) niin tuleeko se sitte postilähetyksenä vai rahtilähetyksenä, tuota tullausilmoitusta ajatellen?? Mistäs sen tietää? :o

jinx

Lainaus käyttäjältä: Saurus - marraskuu 08, 2015, 08:50:55 IP
Näin uutena nettiostajana, nyt jos tilaan tuon Xiaomin tuolta geekbuyingistä ja valitse tuon free shipping-vaihtoehdon (air mail) niin tuleeko se sitte postilähetyksenä vai rahtilähetyksenä, tuota tullausilmoitusta ajatellen?? Mistäs sen tietää? :o
Posti. Taitaa rahtilähetykset olla kyseesä siinä vaiheessa, jos tulee jonkun kuriirifirman kyydissä ja ne alkaa kyselemään tullauksen perään. Ja siinäkin tapauksessa antavat kyllä kaiken oleellisen tiedon, millä sen pystyy hoitamaan (pois lukien jotkut firmat, jotka taas veloittavat itsetullauksesta niin paljon, ettei ole järkeä sitä tehdä...).
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV