Multikopterit.net keskusteluforum

ImmersionRc vortex

Aloittaja kylmis72, toukokuu 16, 2015, 01:18:19 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kylmis72

Jokos joku on laittanut tilausta kyseisestä kopterista?
Taitaa mennä mun tilauslistalle alkukesästä!

http://www.immersionrc.com/fpv-products/vortex-racing-quad/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Divi

On vähä iso.. 285mm ristiin, samoin vähä kalliskin ja melko painava?  :o  Hirmu paljo on muoviosia moottorin ja rungon välissä, custom vtx > varaosan hinta? sama noiden EzESCien kohdalla..
On niin paljon kysymyksiä kestävyyden ja varaosien hintojen suhteen että ei oikein tällä erää sytytä ???

varis

7 prosessoria  :D Ihan hyvinhän tossa on ahdettu ominaisuuksia, eikä hinta ihan järjetönkään... Onko sitten ihan niin käytännöllinen, onhan tuo varmaan ihan kiva lelu kokeilla ja lennellä - hyvät ideat varmaan joku varastaa sitten aikanaan.

Nurffe

Joo ja oikein myyjätkään ei tiedä mitä myy kun speskejä on katsellut. Vähän sekava kokonaisuus eikä tiedä mitä saa jos maksaa itsensä kipeäksi niin jää varmasti kauppaan monella

Oikosulkumies

Saattaapa niitä olla useita prosessoreja normi quadissaki, tuossahan lukiki että joka escissä on 1 prosessori, fcllä yks, osdllä yks ja yks ohjaa ledejä. Runko ratkasu näytti mun silmään melkosen hyvältä. Hinta vaan tuntuu vähä korkeahkolta.
Väri väriin ja loput yhteen

varis

Äkkiseltään kuvittelisi että ESCeissä olis yleensä jotain mikrokontrollereita, eikä ARMia. Mut voihan se olla että vanha ei oo huomannu kun on edistys huomaamatta kehittynyt?  ;)

Certi

7 prosessori= 4x ESC (voi olla armilla tehdyt) 1x FC, 1x LEDit, 1x VTX?

bk_t

"A dedicated ARM for the flight controller, another for the full-graphic OSD, even another for the LED board at the back of the quad, and then four high performance ARMs for the custom ESCs"


- http://www.getfpv.com/featured/vortex-mini-race-quad-arf-race-motors.html

jesi

Mulla tämä hieman herätti mielenkiintoa, mutta te dissasitte jo.

Vai onko tullut uusia mielipiteitä?
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars