Multikopterit.net keskusteluforum

Etelä-Pirkanmaalla FPV lennätystä

Aloittaja JaniJL, heinäkuu 14, 2015, 05:29:16 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JaniJL

JaniJL
Team MR2 FPV Ninjas

MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

JUHHisi

Piti oikein kirjautua foorumille kun huomasin tämän topicin..

Eli meikäläinen on hyvin tuore tapaus näissä hommissa, n.1kk oon tota EuroRC:ltä hommattua 250 miniä lennätelly, josta FPV:nä ehkä kokonaisen tunnin..  :D

Mites näin talvella? Käykö ukot jossain lennättämässä, vai onko Lipot ladattu varastointi jännitteille odottamaan aurinkoisempia ilmoja ?

tässäpä videoo omasta fpv tunaroinnista:
https://www.youtube.com/watch?v=ZKJIMavCeX8



JaniJL


Lainaus käyttäjältä: JUHHisi - joulukuu 31, 2015, 03:43:22 AP
Piti oikein kirjautua foorumille kun huomasin tämän topicin..

Eli meikäläinen on hyvin tuore tapaus näissä hommissa, n.1kk oon tota EuroRC:ltä hommattua 250 miniä lennätelly, josta FPV:nä ehkä kokonaisen tunnin..  :D

Mites näin talvella? Käykö ukot jossain lennättämässä, vai onko Lipot ladattu varastointi jännitteille odottamaan aurinkoisempia ilmoja ?

tässäpä videoo omasta fpv tunaroinnista:
https://www.youtube.com/watch?v=ZKJIMavCeX8

Terve JUHHisi,

ja tervetuloa foorumille. Nyt talvella ollaan kunnosteltu mitä ollaan kesän mittaa rikottu ja simulla(Liftoff) ollaan treenattu. Mutta kun saan ton mun Alienin ilmaan niin kait sitä pitää päästä testamaan, joten jossain vaiheessa kyllä olen/ollaan menossa.

Pistä tänne messuu jos joskus olet menossa niin voidaan tulla turisemaan :)
Ja jos tarviit jeesii tai varaosaa tms. ilmoittele niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Meillä on tiimin kopteripaja Shotgunin autotallissa.

Jani
JaniJL
Team MR2 FPV Ninjas

JUHHisi

Jees.

Ilmotelkaa jos/kun saatte romut taivaalle niin sovitaan jonnekkin miitinki. Ite siis olen tästä Hämeenlinnan pohjoisnurkalta, eli iittalasta.

tässäpä taas tätä meikäläisen sähellystä (kamera ja kopteri piti hakee kävellen pois järveltä)  :
https://www.youtube.com/watch?v=vp5KJFrzcnE




JaniJL

JaniJL
Team MR2 FPV Ninjas

HeiQQ

Itsekin voisin kun vähän alkaa lentäminen näyttää paremmalta tulla teidän kanssa lentelemään, tällä hetkellä majailen Tampereella niin teidän pelipaikoille ei olisi pitkästi. Mutta voisi tosiaan hieman hakea tuntumaa sitä ennen ettei tarvi aivan itseänsä nolata ::)
Tuu jo alas sieltä puusta...
Team MR2 FPV Ninjas
Tiny Whoop!!

JUHHisi

Eipä siinä, pistetään miitti pystyyn ! Mulle sopii joku La / Su , arki-illat tuppaa olee ohjelmaa täynnä.

Tässäpä tämän päivästä.. Oli hieno punainen auringonlasku.
https://www.youtube.com/watch?v=RaoubAye4wE

JUHHisi

#23
Mitäs ukoilla on ohjelmassa nyt sunnuntaina 28.2 ?

Iittalan lepaanrannassa on lennokkikerhon Toka-liidokki kilpailut.
Ajattelin mennä perheen kanssa ziigailee ja samalla ois voinu pörrätä järvenjäällä tai vaikka tota "rataa" (autotie) joka näkyy tossa mun ensimmäisessa videossani.
Alueella myös pieni jalkapallokenttä johon voi radan värkätä. (ellei satu olemaan parkkipaikka käytössä Toka-liidokki kilpailijoille?)

Treffit vois järkätä Iittalan Shellille josta 4,2km siirtymä Lepaanrantaan. esim. klo.10 - 11?
Reitti Shelliltä lepaanrantaan

Liitteenä kartta alueesta. Sini-Vihreät tähdet aluetta jossa Toka-liidokki kilpailut tod.näk on.

Laittakaa ehdotuksia tulemaan. Voin myös tulla jonnekkin muualle torppailemaan jos joku johonki menossa..

JaniJL

No voihan harmi, mulla on muuttopörinät parhaimmillaan menossa, olis voinu lähtee katsomaan ja testaan paremmin tota uutta buildii (Alien). Mut anyways, tästä eteenpäin olen täällä aktiivisena ja koitetaan järjestää miitti.

Muutan Tampereelle, mutta pykätään juuri kaverin(Shotgun) isoon autotalliin meidän tiimin(Team MR2 FPV Ninjas) kopteripajaa pystyy, tulee aika makee mesta. Sinne on kaikki tervetulleita ropaamaan, konffimaan ja jakamaan kokemuksia RC-hengessä. Paja sijaitsee siis Toijalassa. Welcome.
JaniJL
Team MR2 FPV Ninjas

HeiQQ

#25
Ai vitsi sinnehän pitää eksyä joku kerta. Varsinkin jos nyt käy niin että täytyy kopteri laittaa uuteen uskoon tai jos tekee ylipäänsä uutta. Olis myös kiva päädyä kokeileen fpv vehkeitä ;)
Itse lähden Pohjanmaalle huomenna niin en pääse pelipaikoille plus kopteri on palasina, jtn sähköhäröä... :( Toisella kertaa.
Tuu jo alas sieltä puusta...
Team MR2 FPV Ninjas
Tiny Whoop!!

Wrecker

Terveppä terve!

Kyselisin et onko täällä tampereella ketää kuka haluis joku päivä lähtee minikopuilla lenteleen? Toi yksin lenteleminen ja höpöttäminen rupee käymään vähä tylsäks:D Ja toinen, olisiko täällä joku joka vois jeesata ton cc3d pidien kanssa. Yrittäny säätää niitä mut ei siittä oikee tahdo tulla mitää:( Kopuna toimii robocat 270.
Wrecker
Team MR2 FPV Ninjas

HeiQQ

Jahka pääsen takaisin Tampereella ja kopteri on kasassa niin mennään ihmeessä lenteleen! Itsekin aika nyyppä vielä että pideistä en osaa sanoa yhtään mitäön mutta seura kyllä kelpaa  :)
Tuu jo alas sieltä puusta...
Team MR2 FPV Ninjas
Tiny Whoop!!

JaniJL

Terveisiä tuoreelta manselaiselta [emoji106]

CC3D pidien säätö on hallussa, joten eiköhän me sulle säädöt saada kohdilleen. Nyt on vaan töiden puolesta taas niin hankalaa ettei oikeen pääse mestoille. Sunnuntaina vois olla mahkuja...

Ja jos ei su ole keliä ja intoa riittää niin meidän pajalla onnistuu säädöt. Sinne mentäessä kyydit luonnistuu kyllä.
JaniJL
Team MR2 FPV Ninjas

JUHHisi

Ilmotelkaaski tänne jos ootte joku päivä menossa pajalle tuunailee. Mä voisin kans tulla ihan mielenkiinnosta ihmettelee ja esittäytyy. Toki lentääkkin jos ilmatila on avoinna!  :D

Tein lennokkikerholle koosteen viime sunnuntain lentelystä kun sitä pyysivät. Ei tarttunu kyllä mitään erikoista kortille, ei edes yhtään torppia.  :(
Viimeset ~4min hirveetä heiluntaa kun LOSsina lensin ja annoin muiden ziigailla laseista..  :P
Kohdassa 4.45min vähän näkyy korkeemmalta tota seutua.
Mutta tässä tää ny o.

https://www.youtube.com/watch?v=TfysNE889RI