Multikopterit.net keskusteluforum

Apuja aloittelijalle!

Aloittaja Oh3ged, marraskuu 05, 2017, 10:36:13 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Oh3ged

Tervehdys!

Tuli hankittua tuollanen uus harrasteväline DJI Phantom 3 SE.

Nyt vaan muutama ihmetyksen aihe.

1. RTH ei toimi oikein. Eli käsitykseni mukaan kun se aktivoidaan pitäisi ottaa korkeutta esim.20m ja sitten lentää kotipisteeseen ja laskeutua. Ei vaan
    näin tee, vaan lähtee suoraan siitä paikasta laskeutumaan mistä aktivoidaan  :( . Asetuksissako vika ??

2. Muutenkin toi DJI GO softa pukaa aika tavalla uusimman iOS 11.1 kanssa. Video linkki pätkii ja muutenkin tökkii aika tavalla.
    Muutenkin pirun epävakaa lennättää. Edellisellä iOS:llä en ihan tällästä huomannut. Laitteena iPad Air 2 64Gb Wifi + Cellular . Onko muilla vastaavaa kokemusta
     tai vinkkejä asiaan liittyen ?
     Kokeilin vanhemmalla iPad:llä jos iOS 9.3.5 jolla lennättäminen oli helpompaa jonkun verran. mutta ei siinäkään toi RTH  toiminut oikein. Vaan edellä kuvatun
     mukaan.

3.  Olisiko täällä Kanta-Hämeessä (Riihimäen seutu) kokenutta "pilottia" jolla olisi aikaa ottaa joku viikonloppu pieni testi tuokio tolla mun laitteella, että saako
     lähettää huoltoon !!

Kiitos etukäteen avusta!

- Mika

uaz1

1. Odotathan, että kopteri löytää satelliitit ennen kuin lähdet lentämään?

2. Itse en ole tuollaista havainnut, vaikka beta-versioita ios:sta käytän. Laitteena tosin ipad mini. Hyvin toimii Mavic, P4P ja Inspire 2 tuon kanssa. Kaikki perinteiset uudelleenasennukset ja restartit on varmaan kokeiltu.

3. En Riksusta ole, mutta Hyvinkäällä tulee arkisin pyörittyä. Jos ei muita löydy lähempää, niin katsotaan jos kerkeäisin joku päivä katsomaan.
DJI Spark
DJI Mavic Pro
DJI Phantom 4 Pro
DJI Inspire 2 + X5S
Yuneec Typhoon H
Hubsan H107D+

www.norkkacreations.com

Oh3ged

1. on ollut vähintään 15 satelliittia saatavilla kun Home Point on tallennettu.

2. kaikki kokeiltu, mutta toi mobiilidatan pois otto toi kyllä jonkin verran helpotusta asiaan.

3. joo katellaan, kun saan vielä muutaman testin tehtyä itse. Nää säät ei oikein suosi lennättämistä.

- Mika

Vesa

#3
Mulla tuli sama ongelma vastaan,singnaali katos omasta hölmöilystä (virta pois ohjaimesta) kopteri tuli aika vaihdilla, mutta jotenkuten hallitusti savipeltoon,vaurioilta vältyttiin,yotuben videota tutkittuani löysin ohjeen,ohjaimesta kotiinpalu päälle,uudelleen bindaus ja jo alkoi toimimaan,kopteri dji f450, spektrrum ar8000 ja ohjain spektrum dx7s,kannattaa koettaa maassa tuota signaalin katoamis hommaa,dji naza systeemeissä pitäis ledi alkaa vilkkumaan keltaista kun fail safe aktivoituu,onneks oli pelto pehmeää,laskeutumis telineet syvällä savessa.