Multikopterit.net keskusteluforum

Ottaa pattiin

Aloittaja Ves@, kesäkuu 21, 2014, 08:08:10 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

taski

Ei pysy mini ilmassa, ei. Lensi kuin juna puoli minuuttia, sitten selittämätön flippi ja turpeeseen. Toisella yrittämällä sama juttu. Hetken päästä kokeilin leijuttaa losina, niin kippasi sekunneissa. Ei kun nopareita roplaamaan, ärsyttää vaan että jos ne joutuu vaihtamaan pitää purkaa koko separaattori...

VilleN

Kannattaa kasata se kopteri niin ettei tarvi purkaa ylimääräistä. Mulla oli ensimmäinen mini rakennettu niin että varren vaihtokin edellytti kolvaamista. Nykyinen buildi on tehty niin ettei tarvi purkaa eikä kolvailla turhaan.

kylmis72


Lainaus käyttäjältä: taski - lokakuu 04, 2015, 06:21:47 IP
Ei pysy mini ilmassa, ei. Lensi kuin juna puoli minuuttia, sitten selittämätön flippi ja turpeeseen. Toisella yrittämällä sama juttu. Hetken päästä kokeilin leijuttaa losina, niin kippasi sekunneissa. Ei kun nopareita roplaamaan, ärsyttää vaan että jos ne joutuu vaihtamaan pitää purkaa koko separaattori...

Mulla oli sama ongelma ZMR:ssä. Loppui kun otin FC:n nylontolppien päästä pois ja liimasin foamityynyyn kiinni. Eli tärinä aiheutti nazen sekoamisen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

aprepo

Päätin kokeilla päivittää ainakin kuukauden vanhan Betaflightin uusimpaan. Leijutus ok, joten kopteri ilmaan. Lensi, joten kokeillaas rollia -> laseissa näkyi maa-taivas-maa-taivas hetken aikaa ja *tömps*. Kopteri jonnekin pellolle heinikkoon. No, kopteri löytyi lähes samantien, mutta GoPro ei. Ei parin tunnin hakemisellakaan, lopulta taskulampun valossa pilkkopimeässä.

Just tällä viikolla ostin uuden kameran kun tuli suht edullinen vastaan käytettynä. Onneksi laitoin tällä kertaa vielä vanhan kopteriin...
"Ei tää kulje kovempaa!"

perleh

Aprepo, et sattumalta ollut Jyväskylässä lentämässä? Puoli tuntia seurasin kun kaksi heppua etsi jotain pellolta taskulamppujen kanssa.  :D

Banggoodin toimittaman CC3D:n kolmoskanava mykkä... Ja vika ei ole moottorissa/escissä, pyörii kyllä muissa kanavissa. Melko mielenkiintoinen vika vaihteeksi.. MIKSI AINA MINÄ! :P

perleh

En kyllä todella ymmärrä mistä tämä voi johtua, 3 ja 5 kanava ei toimi mutta 6 kanava toimii. Harmi vain että sen kanssa ei ilmeisesti voi käyttää oneshottia...

Certi

Oot saanut vaan kiinalaatua. Noissa halvoissa laudoissa ei ole minkäänlaista laadunvarmistusta, joten sieltä tulee kuraa aika paljon. HKn laudat on ainakin itsellä toimineet oikein mainiosti :)

Ronnie

Taattua laatua walkeralta, ei bindaa enää ollenkaan ja kaikki keinot käyty läpi aaargggh

Oikosulkumies

Testasin tuossa päivällä fpv vehkeitä ja unohin niihin virrat.

Nyt mun lipo on sitte syväpurettu. Noh, otti se vielä virtaa. Pitää myöhemmin testata miten paljon se pitää vielä virtaa.
Väri väriin ja loput yhteen

bk_t

Kokeile lataa ilman balanssia. Se on herättänyt mulla yhden akun syväunesta.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


Oikosulkumies

Lainaus käyttäjältä: bk_t - lokakuu 20, 2015, 08:04:32 IP
Kokeile lataa ilman balanssia. Se on herättänyt mulla yhden akun syväunesta.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Näin minä teinkin. 2S latauksella latasin jonnekki reilu 8V asti ja sitte balansoivalla loppuun. Videota akusta: Lainaus toisesta topicista:

Lainaus käyttäjältä: Oikosulkumies - lokakuu 19, 2015, 11:37:07 IP
Uutta viiltävää analyysiä tänne.. Akku lämpeni vasta latausken loppu vaiheessa. Alla on video akun tyhjentymisestä. Tarkennus ei ihan koko ajan satu kohalleen, manuaali tarkennus ei aina oo ihan kohallaan.

Tuo akun purku toimii samalla virta testinä tuolle lennokille. Speksit: moottori:Multistar V2 2206-2150KV "baby beast"   ESC:Multistar 15A V2 rupelli: DAL 6040.
Tuolla setupilla lentoaikaa tulee helposti vartti.

Ja video:
https://youtu.be/rq5OKhiAX9E

Jälkihuomautuksena sanottakoon, että tuo moottorin Max virta on 10A ::)
Väri väriin ja loput yhteen

peekoo82

#281
Helvetin Hobbyking.. Aloin kokoamaan 600 kokosen kuvauskopterin runkoa ja yllätys yllätys, alumiiniosista puuttuu kierteisiä reikiä.. Taas pitkä odotus ennenkuin saan kopterin kasaan... Täytyy varmaan lähteä kiertetappia ostamaan jos jostain noin pientä löytyy. Joka perkeleen tilauksesta puuttuu jotain tai viallista. On se kiinan laatu hyvää...

HMF U580 Pro ,Pixhawk, FPV-romut
FPV250, CC3D, Mini OSD, FPV-romut
FPV250 low hung cc3d, FPV-romut
HK GoDiscover
Devo7 FR, 7" monitori+Quanum DYI goggles
Turnigy 9xr Pro + Orange OpenLRS

Stöne

Ottaa pattiin ku ei sovi budjettiin kilpurin hankkiminen

ei muuta..

Iiro95


hamatiju

Mulla vois iiro95 olla sulle vaihto-osia...
Itsellä oli dji f550 ja siitä on osia jäljellä...pistä yv:tä jos kiinnostaa...
Ja muo ottaa pattiin nää säät...viikolla kyllä paistaa, mutta ei töiden takia ehdi lentämään, vkl:na kun olis aikaa niin sataa ja tuulee...