Multikopterit.net keskusteluforum

Ottaa pattiin

Aloittaja Ves@, kesäkuu 21, 2014, 08:08:10 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VilleN

Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 25, 2015, 07:44:01 IP
Ollu mahtava viikko ja vielä pari päivää jäljellä. Tähän mennessä hajonnu runcam, BE1806 motti, BL20A esc ja cc3d fc. Yks akku kuoriutu mut teipillä kasaan ja vielä pelaa. Vielä on tälle viikoa aikaa särkeä jotain.

Kokeileppa katkasta se armi zmr:stä tälle vuodelle. Ei olla saatu vielä yhtään rikki näistä rcmartin rungoista! ;D

Welho

Lainaus käyttäjältä: VilleN - joulukuu 26, 2015, 03:12:50 IP
Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 25, 2015, 07:44:01 IP
Ollu mahtava viikko ja vielä pari päivää jäljellä. Tähän mennessä hajonnu runcam, BE1806 motti, BL20A esc ja cc3d fc. Yks akku kuoriutu mut teipillä kasaan ja vielä pelaa. Vielä on tälle viikoa aikaa särkeä jotain.

Kokeileppa katkasta se armi zmr:stä tälle vuodelle. Ei olla saatu vielä yhtään rikki näistä rcmartin rungoista! ;D
Oon saanu yhden armin poikki. Siinä kyl ollu joku valmistus virhe kun meni niin helposti poikki kun nykyiset saanu paljon pahempia osumia eikä oo menny poikki.
Lisätään vielä hajonneiden listaan toinen runcam. En ikinä enää osta runcamia. On niin heikkoja ettei mitään järkeä. Kopu osu oksiin ja tuli tonttiin eikä ollu mikään kova osuma. Runcam kiinni niin että lähtee nätisti torpissa irti ettei hajoais eikä nyttenkään tullu mitään jälkiä. Ei vaan lähde enää päälle ja ei lue usb johdon kautta korttia. >:(

MikeK

Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 26, 2015, 04:55:59 IP
Lisätään vielä hajonneiden listaan toinen runcam. En ikinä enää osta runcamia. On niin heikkoja ettei mitään järkeä. Kopu osu oksiin ja tuli tonttiin eikä ollu mikään kova osuma. Runcam kiinni niin että lähtee nätisti torpissa irti ettei hajoais eikä nyttenkään tullu mitään jälkiä. Ei vaan lähde enää päälle ja ei lue usb johdon kautta korttia. >:(
Itellä ollu printattu suojakuori Runcamin sekä Mobiuksen ympärillä ja on pysyny ehjänä.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

VilleN

Mulla on Runcam kahdessa osassa, kertaalleen liimattu kasaan ja hajonnut uudelleen, usb-liitin irti ja silti toimii ;D ;D mun mielestä tuo on aivan sairaan luja kamera. Linssikin on pysynyt ehjänä kun limukkapullonkorkista olen tehnyt suojan sen ympärille. Nyt sitä vaan ei pysty lataamaan ilman että kehittelee jonkin adapterin vaikka Hubsanin laturista ja avaa kuoret joka latausta varten, joten taitaa tuon Runkkarin taru loppua kun virta loppuu. Nyt olisi Yi:stä kova tarjous Banggoodilla... :D

Saurus

Mihin hintaan YI banggoodista? Geekbuyingissä ollut julkaisusta lähtien "tarjouksessa" ~62$.

VilleN

Normaali hinta 122e ja vielä tunti sitten oli 25kpl jäljellä 58 eurolla.

MikeK

Tää mun on ihan ensimmäisiä kun Mobiukset tuli markkinoille. Silloin ei ollut vielä laajakuva versiota ja ostin sen modulin myöhemmin erikseen. Sen jälkeen on mennyt yks linssi ja nyt vielä loppukesästä ostin uuden linssimodulin. Ihmettelin kun kuvassa oli aika hassut värit sekä softasi reunoilta aika reilusti. No nyt on taas kuva kun uutena :D Jo alussa revin sen onnettoman akun irti ja sisällä on step down laskemassa lentoakun jännitteen 5 volttiin. Tarralla pysyy käsissä läjässä ja ihan hyvin se vieläkin kuvaa.

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

IleFPV

Lainaus käyttäjältä: VilleN - joulukuu 26, 2015, 03:12:50 IP
Lainaus käyttäjältä: Welho - joulukuu 25, 2015, 07:44:01 IP
Ollu mahtava viikko ja vielä pari päivää jäljellä. Tähän mennessä hajonnu runcam, BE1806 motti, BL20A esc ja cc3d fc. Yks akku kuoriutu mut teipillä kasaan ja vielä pelaa. Vielä on tälle viikoa aikaa särkeä jotain.

Kokeileppa katkasta se armi zmr:stä tälle vuodelle. Ei olla saatu vielä yhtään rikki näistä rcmartin rungoista! ;D

En tiedä onko MyRcMartin RCX (ZMR) runkoihin tullu hiljattain päivitystä mutta mulla on menny niitä normijalkoja kaks tai kolme ainakin rikki. Sittemmin päivitin jalat fpvmodel.comin 4mm ZMR jalkoihin ja sen jälkeen ei oo katkeillu. Myrcmartin runkolevyjäkin on haljennu yks tai kaks ja seuraavaks ku katkee runkolevy ni päivittyy nekin fpvmodelin malleihin.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Welho

Toinen runcam otti kovia osumia ja kertaalleen joutu uuden objektin laittaan, kuoret moneen kertaan kasaan liimattu ja toimi. Varmaan viimisessä torpissa objekti löi piirilevyyn niin lujaa ettei enää korttia lue/tallenna kun se kolo mihin objekti tulee oli myös rikki. Nakkasin uuden kyytiin ja tämä ei kestäny yhtään mitään. Pari kertaa torpissa irronnu ja pyöriny maassa ja muutaman kerran tilttaillu ettei lopeta kuvaamista mut nyt kaikki näyttää ehyeltä mut ei tapahdu mitään. Pitää tilata pari yi:tä lisää kun ne tuntuu kestävän.

VilleN

Lainaus käyttäjältä: IL3 - joulukuu 26, 2015, 07:02:30 IP
En tiedä onko MyRcMartin RCX (ZMR) runkoihin tullu hiljattain päivitystä mutta mulla on menny niitä normijalkoja kaks tai kolme ainakin rikki. Sittemmin päivitin jalat fpvmodel.comin 4mm ZMR jalkoihin ja sen jälkeen ei oo katkeillu. Myrcmartin runkolevyjäkin on haljennu yks tai kaks ja seuraavaks ku katkee runkolevy ni päivittyy nekin fpvmodelin malleihin.

Ostin joskus syyskuussa kaksi noita RCX:n zmr250 runkoja ja 4 vara-armia. Ensimmäinen runko vasta käytössä ja ainoat vauriot tällä hetkellä on pieni murtuma alalevyssä sekä ylälevyn etureuna on sälöinä. Tuon alalevyn kohtaloa en tiedä, mutta ylälevy otti kipeää kun lensin rautapalkkiin kohtuu lujaa. Varret on saaneet kohtuu rajuja osumia ja olen monesti ajatellut että nyt katkesi, mutta vielä ne on kestäneet. En ole noiden varsien tarkkaa paksuutta mitannut.

Oikosulkumies

Oli tänään lennätys päivä. 1000mah nanotecheissä (3s) lento aika oli pitkä 20s. Lisäksi aamulla ku päätin testata pikkulennokkia uudestaan tuli huomattua että oon katkassu yhden vaiheen käämin tuosta. Voi V@€@u. Kaiketi katkes ku sormin kiristin ruuvia tutkiessa millon se alkais ottaa käämiin.

Hyvää fiilistä toi ku tuli testattua kaverilta lahjaksi saatua 4s akkua. 1400mah akulla sai nätisti lentoaikaa kaheksan minuuttia ja vaikutti tuo muutenkin varsin näppärältä. Nyt kyllä lähtee 4s akkuja tilaukseen että saa lennettyä talvellaki. Jos se talvi nyt pysys. Tuli mutten lennettyä meren jäällä. Jos tämä touhu tästä taas lähtis.
Väri väriin ja loput yhteen

Oikosulkumies

Oma unohdus ottaa pattiin. Lähdin UVn viettoon riihimäelle ja otin multivermeet mukaan ja lennokinkin. Hoksasin sitte lahden kohdalla että lipot jäi sitte kämpille.

Onneks muistin jo 500km ajon jälkeen.

Eli oisko jollaki mahollista jeesata ja lainata, vuokrata tai myydä muutamaa akkua että sais es vähä lennätettyä tälle uudelle vuodelle.

Pitänee huudella vielä tuonne FPV PKS osastolle..

Väri väriin ja loput yhteen

Aloha

Lainaus käyttäjältä: IL3 - joulukuu 23, 2015, 12:40:52 AP
Lainaus käyttäjältä: Aloha - joulukuu 22, 2015, 11:24:37 IP
Minä kun luulin että tikru motit ois ollu vähän laadukkaampia, mutta sattuuhan näitä. Yksi moottorin kiinnitysruuvi istuu 45° kulmassa. Kierrettä ehkä kierros, murtunut pois. Mut pysyyhän se kolmellakin ruuvilla.  ;D
Valitusta kehiin ni saat uutta tilalle.
No enpä saanut. Jälleenmyyjä pisti T-motorille viestiä mutta ei herunut mitään. Sen verta jälleenmyyjä jeesas että tarjos puoleen hintaan uutta moottoria joka kyllä passaa tuokin kun ei tossa nyt mitään toiminnallista vikaa ole.

IleFPV

No onpa baska homma Tigerilta.
Mikä jälleenmyyjä?

Onneks on paljon muitakin moottorivalmistajia ja laatumoottoreita sataavilla.

Itse kuullut jo tarpeeks huonoa T-moteist nyt pienen ajan sisällä et skippaan tollaset toistaiseks.

Äänestetään lompakoilla  ;)
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Jufee

Ottaa pattiin.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2571948


Kimppatilaukselle mahdollisuus. 50usd toimarit, mutta voi ostaa vaikka rekkakontillisen iris motteja.
Eilen yritin tehdä tilausta, mutta peruin kun näin kuriirin taksan.