Multikopterit.net keskusteluforum

Ottaa pattiin

Aloittaja Ves@, kesäkuu 21, 2014, 08:08:10 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

mikkox9x

#330
Kyllä se akku aika entinen alkaa olla, jos ihan jo kunnolla pullistelee ja jännitteet on päässy liian alas. Jossain 2.5v tais olla turvallinen raja, kun yleensä saa vielä pelastettua, mutta on ottanut jo damagea. Ite oon saanut kyllä reilu 2v kennot elvytetty varovasti lataamalla.
Pullistelevaa akkua en viittis ees koittaa pelastaa kun noin on kumminki aika halpoja.

Oikosulkumies

Mulla saatto kerran lipsahtaa alle voltin per kenno jänniteet yhessä akussa. Yks kenno otti vähän siipeensä, mutta ku ei lataa ihan täyteen asti eikä vedä sika virtoja niin on se vielä toimiva akku. En ehkä elvytelly ihan tarpeeksi varovasti sitä  ::)
Väri väriin ja loput yhteen

Ronnie

Kävin lennättämässä minii testi mielessä mobiuksen kanssa ja battery buzzeri alkoi valittaa jo 1.5-2min jälkeen ja olin säätänyt sen valittaa 3.7v. Kaikilla akuilla sama juttu, ajattelin että akut hyytyny mutta kotona tarkistin laturista niin kaikissa 4.09v per kenno. taitaa mennä buzzeri vaihtoon.

Certi

Lainaus käyttäjältä: Ronnie - maaliskuu 31, 2016, 05:52:10 IP
Kävin lennättämässä minii testi mielessä mobiuksen kanssa ja battery buzzeri alkoi valittaa jo 1.5-2min jälkeen ja olin säätänyt sen valittaa 3.7v. Kaikilla akuilla sama juttu, ajattelin että akut hyytyny mutta kotona tarkistin laturista niin kaikissa 4.09v per kenno. taitaa mennä buzzeri vaihtoon.
Laske raja 3,5V/kenno.

Jufee

NL post ja hitaus. Ei jumalavita..


sape

3x 4S Nanotechit kaikki hajalla. 3kpl akkuja hajonnut lyhyen ajan sisällä. Kahdesta akusta liitokset antautui torpissa. Kennon prässätty sauma antautui. Juotostina ei tarraa jotta voisi yrittää korjata. Onkohan tuo prässiliitos joku turvallisuusjuttu juurikin näitä torppitilanteita varten vai pelkästään valmistusteknisistä syistä "heikoin lenkki". Näiden lisäksi yhdestä akusta balanssiliitin kappaleiksi kun joutui potkurin telomaksi. Sen ehkä saan vaihdettua mutta nyt lennellään sitten hetki 3S:llä

Ronnie

Todella turhauttavaa kun nauhoittaa mobiuksella niin se alkaa nauhoittaa ja kun lennot on tehty niin viimeinen lento on vaan tallentunut

Welho

Ottaa pattiin mut ei voi enää ku nauraa  ;D
Kuun vaihteessa pistin tilauksia ympäri maailmaa. Thug ja flyduino lähetti nopeaa paketit ja kaikki oli ok.
No hobbikingin paketti ei meinannu millään lähtä kuljetukseen ja lähtikin vasta sitten kun kyselin viime viikolla sen perään.
Eilen tuli surveilzonen paketti ja siinä 20 sarjaa vääriä rupeleita.
Eilen aloin kysellä quadcopterenzolta missä akut viipyy niin tänään tuli vastaus että ne on menny hukkaan kuljetuksessa.
Ja tänään kyselin rotorgeeksiltä myös paketista et missä on kun ei mitään ole kuulunu niin laittoivat seurantanron mulle ja paketti lähtenyt jenkeistä kohti kohde maata joka on australia ???

Hk:n paketti ja great 3d paketti suomessa jo mutta niille kerkee vielä tapahtua vaikka ja mitä ennen ku mulla jos edes tulee mulle asti

Ronnie

Vihdoin viikonloppu ja kun olisi aikaa lennellä niin sitten on luvattu vesisateista koko viikonlopuksi murrrrr

herby

Tuli laitettua eräälle nimeltämainitsemattomalle multikopteri kaupalle tilaus 29.4 perjantaina. En ole vielä tänäpäivänä saanut tilausvahvistusta kyseisestä kaupasta vaikka olen tuotteet jo maksanut ja lähettänyt spostia kauppaan tilausvahvistuksen puuttumisesta. Ei vastausta. EI luulis olevan näin vaikeeta vastata kyselyihin, edes että selvittävät asiaa. Menee kyllä tuo "kauppa" pannaan tällä käyttäjällä. Saas nähdä joutuuko poliisille laittamaan petosyrityksestä rikosilmoitusta kohta. Joskohan sitten suostuisivat vastaamaan. >:(

IleFPV

Mikäs kauppa kyseessä?
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

herby

Lainaus käyttäjältä: IL3 - toukokuu 04, 2016, 08:36:56 AP
Mikäs kauppa kyseessä?

Multicoptercenter.fi. Olisi taas pitänyt lukea käyttäjäkokemuksia ennen tilauksen laittamista sisään. Eikä vasta jälkeenpäin.

Certi

Lainaus käyttäjältä: herby - toukokuu 04, 2016, 08:55:14 AP
Lainaus käyttäjältä: IL3 - toukokuu 04, 2016, 08:36:56 AP
Mikäs kauppa kyseessä?

Multicoptercenter.fi. Olisi taas pitänyt lukea käyttäjäkokemuksia ennen tilauksen laittamista sisään. Eikä vasta jälkeenpäin.

On se kymma että toiminta ei parane... Luulisi muutaman vuoden jälkeen bisnesten kärsivät tuosta asiakaspalvelumattomuudesta. ???

T700

Tänään tuli Hornet ministä totaalisesti romua. Moottori ilmeisesti räjähti noin 30m korkeudessa ja siittä suoraan kivikkoon. Dulsky ego kv2300 moottorit kesti 4S rääkkiä dal 5045bn ruseteilla noin 30 akullista.  harmittaa kun tuho ei johtunut omasta lentovirheestä,vaan tekniikka petti.

MikeK

Lainaus käyttäjältä: T700 - toukokuu 04, 2016, 08:30:32 IP
Tänään tuli Hornet ministä totaalisesti romua. Moottori ilmeisesti räjähti noin 30m korkeudessa ja siittä suoraan kivikkoon. Dulsky ego kv2300 moottorit kesti 4S rääkkiä dal 5045bn ruseteilla noin 30 akullista.  harmittaa kun tuho ei johtunut omasta lentovirheestä,vaan tekniikka petti.

Näkee jo pitkälle ettei tollanen kokonaisuus voi kestää torppia.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"