Multikopterit.net keskusteluforum

Ottaa pattiin

Aloittaja Ves@, kesäkuu 21, 2014, 08:08:10 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

jesi

#240
Voi vttu mitä pskaa taas.

Pitkästä aikaan tilasin ups kyydillä jotain ja tuli juuri viestiä, piti oikeen soittaa perään että ootteko ihan tosissanne.

Ymmärrän maksun jos he tullaa, mutta vttu mitä ryöstöä jos asiakas itse tullaa.

Tyttö sanos että siinä on mulla kaksi vaihtoehtoa jos haluan paketin.

Ja ei, mun elämä ei kaadu em summiin, mutta oli tasan viimeinen em kuriirin kautta tilattu paketti.

Pitäkää tunkkinne. 



https://lh3.googleusercontent.com/-0fw1KHNMcXg/VbsU1fHqFWI/AAAAAAABoFk/S6fM4In293c/w2120-h3768-p-rw/15%2B-%2B1
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Jufee

Ärsyttää kun ei mikään "vaihtoehtoinen" action kamera tee samaa laatua mitä GoPro Hero4 Black. Ei oma silmä hyväksy halvempia kopioita kuvanlaadullisesti. Ja mikäkös sitten tässä haittaa, no se yli 400e hinta :D

IleFPV

No eikös GoPro Hero 3 Black olis hyvä kompromissi? ~250€
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Jufee

Olishan se tietty yks vaihtoehto, mutta 4K jäisi uupumaan kompromissin takia :)

Certi

Lainaus käyttäjältä: Jufee - elokuu 04, 2015, 12:14:08 IP
Olishan se tietty yks vaihtoehto, mutta 4K jäisi uupumaan kompromissin takia :)
Eikai kovin moni 4K:ta käytä kun tekniikka vielä vähän laahaa perässä (näytöt)? Toki sen voi uudelleen pakata pienemmäksi...

jinx

2.7k antaa jo sopivasti croppausvaraa mediumilla kuvattuna fullhd lopputulokseen. Valokuviahan taas ei noilla kummallakaan voi kovin vakavissaan ottaa. :)
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Jufee

Juu, tässä lähinnä youtubevideoiden perusteella katselen kuvia. Joo, 1080P 30fps on varmaan pitkän aikaa vielä ns. varma ja pysyvä malli, ennen kuin aletaan saada kunnon 4K näyttöjä ja telkkareita.

Nuo hero4 blackin videot vain näyttää äärettömän hyvältä. Oli siellä tietty yksi alppi/ muu luminen vuorimaisema video, mikä oli ilmeisesti tehty hero3 (+?) blackilla. Oli hieno. Siinä tais olla joku motion track tekstikin liitettynä videoon. Ei jaksa kirveelläkään muistaa sitä videon nimeä..

MikeK

Lainaus käyttäjältä: Jufee - elokuu 04, 2015, 03:56:55 IP
Juu, tässä lähinnä youtubevideoiden perusteella katselen kuvia. Joo, 1080P 30fps on varmaan pitkän aikaa vielä ns. varma ja pysyvä malli, ennen kuin aletaan saada kunnon 4K näyttöjä ja telkkareita.
Tube käytössä on nyt 1080P 60fps ja vähään aikaan ei varmasti nouse laatu tossa palvelussa.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Jufee

Eli vaikka siellä näkyy 4K, niin se ei siis ole 4K vaan 1080P?

jesi

Kyllä mulla on mielestäni kunnollinen 4k telkkari, ei siitä kyllä mitään iloa ole muutaku vpenis.

Eivaa, kyllä hyvä materiaali antaa OMG Wtf efektin mutta ei se elämää ole mullistanut.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

kylmis72

Kyllä nyt mun kopteri harrastus saa vastatuulta! [emoji35] Uuden kopterin gimbaali rahat meni sit tuohon saksanautoteollisuus tuotteeseen. EGR hajosi siitä ja jätti tien päälle, eikä toi mun minikään niin kehuttavasti kyl lennä [emoji35]


Sent from my iPhone using Tapatalk

varis

Lainaus käyttäjältä: jesi - heinäkuu 31, 2015, 09:52:29 AP
Voi vttu mitä pskaa taas.

Pitkästä aikaan tilasin ups kyydillä jotain ja tuli juuri viestiä, piti oikeen soittaa perään että ootteko ihan tosissanne.

Ymmärrän maksun jos he tullaa, mutta vttu mitä ryöstöä jos asiakas itse tullaa.

Tyttö sanos että siinä on mulla kaksi vaihtoehtoa jos haluan paketin.

Ja ei, mun elämä ei kaadu em summiin, mutta oli tasan viimeinen em kuriirin kautta tilattu paketti.

Pitäkää tunkkinne. 



https://lh3.googleusercontent.com/-0fw1KHNMcXg/VbsU1fHqFWI/AAAAAAABoFk/S6fM4In293c/w2120-h3768-p-rw/15%2B-%2B1

Onko tullut vastaan muilla UPS:in käyttäjillä, toihan on erilisen tiedotteen arvoinen jos tosiaan ovat ottaneet käytännöksi.

jesi

Kyllä toisaalla on törmätty samaan.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

aprepo

Lainaus käyttäjältä: varis - elokuu 30, 2015, 03:35:31 IP
Lainaus käyttäjältä: jesi - heinäkuu 31, 2015, 09:52:29 AP
Voi vttu mitä pskaa taas.

Pitkästä aikaan tilasin ups kyydillä jotain ja tuli juuri viestiä, piti oikeen soittaa perään että ootteko ihan tosissanne.

Ymmärrän maksun jos he tullaa, mutta vttu mitä ryöstöä jos asiakas itse tullaa.

Tyttö sanos että siinä on mulla kaksi vaihtoehtoa jos haluan paketin.

Ja ei, mun elämä ei kaadu em summiin, mutta oli tasan viimeinen em kuriirin kautta tilattu paketti.

Pitäkää tunkkinne. 



https://lh3.googleusercontent.com/-0fw1KHNMcXg/VbsU1fHqFWI/AAAAAAABoFk/S6fM4In293c/w2120-h3768-p-rw/15%2B-%2B1

Onko tullut vastaan muilla UPS:in käyttäjillä, toihan on erilisen tiedotteen arvoinen jos tosiaan ovat ottaneet käytännöksi.

Käsittääkseni tuo on ollut käytäntö aina. EU:sta tilatessa UPS voi olla ihan toimiva vaihtoehto, mutta kansainvälisesti ei. Varsinkin, jos tavara ei ole kovin kallis.

DHL ottaa maksun tullauksesta myös, mutta antaa kyllä tiedot asiakkaalle ilmaiseksi ja voi itse hoitaa tullauksen. FedEX:stä en ole ihan varma.

On hyvä tiedostaa myös HK:n käyttämän SCS kuriirin kusetus, jota tulee ehdottomasti välttää kaikin tavoin. Kyseinen lafka perii epämääräisiä tullausmaksuja paypalin kautta, joita tod näk ei ikinä toimiteta tulliin. Tuosta on juttua vaikka kuinka paljon, kun googlaa vähän.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1684131

Näistä voisi melkein tehdä jonkin pysyvän announcementin ohjeeksi ja varoitukseksi.
"Ei tää kulje kovempaa!"

Oikosulkumies

#254
Lainaus käyttäjältä: aprepo - syyskuu 01, 2015, 03:02:48 IP
On hyvä tiedostaa myös HK:n käyttämän SCS kuriirin kusetus, jota tulee ehdottomasti välttää kaikin tavoin. Kyseinen lafka perii epämääräisiä tullausmaksuja paypalin kautta, joita tod näk ei ikinä toimiteta tulliin. Tuosta on juttua vaikka kuinka paljon, kun googlaa vähän.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1684131

Näistä voisi melkein tehdä jonkin pysyvän announcementin ohjeeksi ja varoitukseksi.
Hyvä että tuli luettua tästä aiemmin, tänään meinaan itellekki tuli tuo viesti. Pitää tässä vähäsen selvitellä... Pari dollaria nuo välistä meinais ottaa.. Minkäs teet ku ilmaselle kuljetukselle ei annettu ku yks vaihtoehto. Tietty tuon vois maksaa paypalilla ja sitte jos tulee suomesta vielä alvit niskaan, niin sitte pistää paypalille valitusta.

Mutta pitää vielä vähä selvitellä ja miettiä mitä sitä tekee..

Ja pitihän nuo maksaa. Jos se sitä ei enempää tarvii maksaa niin oon ihan tyytyväinen. Vajaa 18€ oli pyynti.
Väri väriin ja loput yhteen