Multikopterit.net keskusteluforum

Nano FPV (Tiny Whoop)

Aloittaja Divi, kesäkuu 20, 2016, 10:39:33 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

hukkis

Sieltä ports (vaimikäseolitoinenvälilehtikuitenki ;D) välilehdeltä pitää laittaa se serial rx päälle. Tietysti siihen uarttiin johon on sbus kytketty... luultavimmin uart2.

T700

Tänne kans posti kuskas qx90 pitihän siihen heti päivittää beta sisään. itse päivitys meni helposti ja kaikki pelaa. En vaan saa tota nyt oikeen millään lentään kunnolla. Se oskilloi vähän koko ajan ja en saa sitä nyt oikeen säätöön. millaisilla pideillä olette saanut toimimaan.

jyrip

Meikä tykkäsi lentää vakio pideillä acrona. Leveli oli aika ihmeellinen betan vakiasetuksella
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

T700

Joo ei niillä leveli tiloilla voi nyt lentää onlenkaan vakio pideillä olen lähtenyt liikeelle. Niin ja vielä sellainen oire että se sinkoilee välillä mihin sattuu.

MikeK

Betassa ei olla keskitytty levelmoodeihin ilmeisesti ollenkaan, joten voi olla vähän mitä sattuu niissä tiloissa.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

T700

No agrolla sitä lennänkin mutta on ne leveli tilat toiminut uusimmassa betassa mun muissa härveleissä ihan normaalisti.
Ongelma on etten saa oskillointia loppumaan. Kävin juuri lentään isossa hallissa oskilloinnista huolimatta. Kyllä se agrolla lentää ihan hyvin mutta väristää vaan pirusti. Sellaisen huomion tein että akku kyykkää melko helposti kun laskee nopeasti korkeutta ja sitten tarviskin nostaa nopeesti niin tonttiin menee.

hukkis

Mulla tuo qx80 pelas pikasessa sisäralli sessiossa olisko ollu horizon  modessa  aivan hianosti. dvr pimeenä niin ei löydy viteoo.

hakke

No nyt lähti futaamaan, pirusti sai vaan hakata ohjelmaa eri vaihtoehdoilla että alkoi asetukset tarttumaan, kiitoksia avuista! Liekö sitten pikkusen buginen ohjelma kun pitää sokkona rempata että alkaa asetukset tarttumaan.
Nyt lentää, mutta vipattaa aika kovasti kuten T700 mainitsi. Oisko jollain laittaa screenshotteja asetuksista millä lenteelee beta kauniisti?

jyrip

www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

Rämä

Eachine H8 mini ja Goebishin multiprotocol Taraniksessa... ihan eri touhua kuin Walkera Ladybird omalla devo 4 - leluohjaimellaan.

Kelpaisi hyvin ekaksi paketiksi lossina, jos menneeseen voisin itselleni suositella.

Fpv vasta joskus...


MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

AnttiL

Lainaus käyttäjältä: MikeK - lokakuu 17, 2016, 09:01:39 IP
Lainaus käyttäjältä: aki3000 - lokakuu 17, 2016, 08:52:54 IP
BG:ltä tulossa ChinaWhoop jossa F3 ja tukee FrSky:ta: http://www.banggood.com/Eachine-Turbine-QX70-70mm-Micro-FPV-Racing-Quadcopter-BNF-Based-On-F3-EVO-Brushed-Flight-Controller-p-1095990.html?rmmds=newArrivals

Menee vaan whooppikisojen painorajan yli (AUW 30g)

Tuosta on hankala lähtä edes modaamaan alle 30g painosta kun pelkät moottorit on jo 20g. Aina voi tilata sen Eachinen whoop kloonin eli E010:n ja siihen eri FC:n.

MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"