Multikopterit.net keskusteluforum

Ekan fpv racerin kanssa painiskelua

Aloittaja EmZee, lokakuu 23, 2016, 01:13:01 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

EmZee


JUHHisi

Eikä se vtx hajoaminen lämpenemiseen liity vaan siihen että jos se signaali ei "purkaudu" mihinkään antennin kautta niin signaali heijastuu takaisin vtxään ja vtx "palaa"/hajoaa.

Eli aina jos vtx kytkee virrat niin antenni kiinni tai päätevastus aka dummyload.

Mutta vtx kyllä alkaa hajotessaan tekemään vaakaraitaa/suttua. Ja saattaa se vtx kuumentua pöydällä ronatessa kun ilmavirta ei jäähdytä.
Mites se osd? Meneekö sulla kameran johdot fc:n läpi? Alkaako se fc lämpiää jos on paikoillaan virrat päällä.

Kokeile vielä että tekeekö samaa suttua lentäessä.

EmZee

Joo siis lentäessä mä sen huomasin.
Ja signaali meni FC:n läpi ja silloin osd:n tekstit näky silti ihan skarppina.
Nyt oon kytkeny suoraan kamerasta vtx:ään, mut ei apua.
Ja vtx:n teho pitäis olla vielä 25mw asetuksellaki.

EmZee

Ja kamera siis lämpenee, ei paljoo mut sen verran et sen tuntee kuoren läpi, onko se ihan normaalia?

MikeK

Lainaus käyttäjältä: EmZee - lokakuu 27, 2016, 03:53:29 IP
Ja kamera siis lämpenee, ei paljoo mut sen verran et sen tuntee kuoren läpi, onko se ihan normaalia?

25mw lämpenee päällä aika kesysti, kun taas 600mw käy todella lämpimänä. Eli ihan normaalia on.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

EmZee

Lainaus käyttäjältä: MikeK - lokakuu 27, 2016, 04:32:25 IP
Lainaus käyttäjältä: EmZee - lokakuu 27, 2016, 03:53:29 IP
Ja kamera siis lämpenee, ei paljoo mut sen verran et sen tuntee kuoren läpi, onko se ihan normaalia?

25mw lämpenee päällä aika kesysti, kun taas 600mw käy todella lämpimänä. Eli ihan normaalia on.

Mutta entäs toi ite kameran lämpeneminen, onkos se ihan normaalia?

Mika Lukumies

On normaalia. Lähetä kamera ja lähetin myyjälle takaisin, niin saat takuuna uuden.
--Taranis, tuo kaikkien radioiden Tarzan--

EmZee

Vika oli kamerassa. Tilasin jo foxeer xat600m:n, mut täytyy laitaa Runcamille palautetta.
Pääsin lentämään kuitenkin niin, että anto kameran jäähtyä aina hetken kun vaihto akkua tai torppas.
Torppasin kuitenki viimesen kerran niin miehekkäästi että meni fc pimeeks! ;D ;D

Nyt siis uusi Fc hakusessa ja ajatuksissa skyline F3,joka on siis käsittääkseni sama kuin SPRacingF3 (korjatkaa viisaamat jos olen väärässä) tai KISS,
Molemmat olis nopeesti saatavilla, ja se painaa henkilö kohtaisesti vaakakupissa aika paljon.
Mitä mieltä arvon raati on tästä, itse edelleenkin aika pihalla näistä kuvioista ja olis kiva kuulla mielipiteitä ja perusteita suunta jos toiseen.

EmZee

Laitoin eilen runcamille palautetta kamerasta, niin tänään tuli vastaus että lähettävät uuden.
Aika asiallista palvelua..  :D

jyrip

Lainaus käyttäjältä: EmZee - lokakuu 30, 2016, 11:40:49 AP
Vika oli kamerassa. Tilasin jo foxeer xat600m:n, mut täytyy laitaa Runcamille palautetta.
Pääsin lentämään kuitenkin niin, että anto kameran jäähtyä aina hetken kun vaihto akkua tai torppas.
Torppasin kuitenki viimesen kerran niin miehekkäästi että meni fc pimeeks! ;D ;D

Nyt siis uusi Fc hakusessa ja ajatuksissa skyline F3,joka on siis käsittääkseni sama kuin SPRacingF3 (korjatkaa viisaamat jos olen väärässä) tai KISS,
Molemmat olis nopeesti saatavilla, ja se painaa henkilö kohtaisesti vaakakupissa aika paljon.
Mitä mieltä arvon raati on tästä, itse edelleenkin aika pihalla näistä kuvioista ja olis kiva kuulla mielipiteitä ja perusteita suunta jos toiseen.

Tilaa ny se revo vaan
www.youtube.com/mr2fpvninjas
Fpv lentelyä Akaan Toijalassa!

EmZee

Cc3d revo? Sellanen mulla on tossa isommassa kopussa. Vai mikä revo?

Certi

Lainaus käyttäjältä: EmZee - marraskuu 15, 2016, 07:36:43 AP
Cc3d revo? Sellanen mulla on tossa isommassa kopussa. Vai mikä revo?
Openpilot Revolution. (CC3D revo on kiinamarkkinamiesten SEO ja SEM juttuja...)

MikeK



Lainaus käyttäjältä: Certi - marraskuu 15, 2016, 09:59:44 AP
Lainaus käyttäjältä: EmZee - marraskuu 15, 2016, 07:36:43 AP
Cc3d revo? Sellanen mulla on tossa isommassa kopussa. Vai mikä revo?
Openpilot Revolution. (CC3D revo on kiinamarkkinamiesten SEO ja SEM juttuja...)

Cc3d revo on se mitä käytetään. Kukaan enään muista mitään openpilottia ja turha sitä enään on käyttää.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Samppa

Pahoittelut että sotkeudun asiaan jota en ymmärrä. Mutta kertokaas miksi fpv raceriin pitäisi ostaa joku vanha lauta joka on dumpattu täyteen tavaraa jota ei fpv racerissa tarvitse? magnetometrit, barometrit, 433mhz op- linkit yms. Eikö F4 kontrollereita löydy jo runsaasti ihan racerikäyttöön tehtynäkin?  8)

Certi

Lainaus käyttäjältä: Samppa - marraskuu 15, 2016, 11:46:02 AP
Pahoittelut että sotkeudun asiaan jota en ymmärrä. Mutta kertokaas miksi fpv raceriin pitäisi ostaa joku vanha lauta joka on dumpattu täyteen tavaraa jota ei fpv racerissa tarvitse? magnetometrit, barometrit, 433mhz op- linkit yms. Eikö F4 kontrollereita löydy jo runsaasti ihan racerikäyttöön tehtynäkin?  8)

Revoa saa ns acro-versionakin :)

http://www.multirotormania.com/f4-processor/1455-openpilot-revolution-acro.html
http://www.readytoflyquads.com/openpilot-cc3d-revolution-acro