Multikopterit.net keskusteluforum

Kokemuksia nettikaupoista

Aloittaja jinx, elokuu 08, 2014, 09:50:47 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mop

Lainaus käyttäjältä: jinx - joulukuu 02, 2014, 11:24:06 AP
Onko sulla sitten espanjan postin seurannassa tapahtunut mitään edistystä paketeille? Tuo admitido kun viittaisi vahvasti siihen, että paketti on vain otettu vastaan, muttei laitettu vielä edes kuljetukseen.

Mielikuva on, että olisi status parin päivän sisällä muuttunut muuksi ja myös kun lähtee maasta, mutta varmaksi en mene väittämään.

jinx

Edelleen admitido.

Vaihdoin pari sanaa eilen Javierin kanssa tuosta ja lupasi, että kyllä se sieltä vielä tulee. Joku päivä.

Onkohan tää taas sitä mun huonoa pakettikarmaa... :-\
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Andrimus

Sitä se varmaan oma paketti Espanjasta tuli kotiin asti 5 päivässä

ntthhtl

Note to self: älä tilaa tullattavaa kamaa UPS:illa. Veloittavat 15e tullauksesta. Jos haluat tehdä rahtitullauksen itse, niin veloittavat 25e "lisätyöstä".
DHL:llä ottavat tullauksesta myös maksun (18,60e), mutta toimittavat rahtitullauksen tarvittavat dokumentit ilmaiseksi. Tämän jälkeen tullausen pystyi tekemään itse nettituonnin kautta.

jinx

Hah! :D

Aamulla katsoin tuon epsanjan paketin tilanteen correos.es:stä ja tila oli edelleen Admitido. Päätin kuitenkin äsken kurkata myös kotimaan seurannan. Ja sehän oli tänä aamuna kirjattu lähipostiin. ;D
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Nemo

Olisiko suositella hyvä akkukauppoja? Hakusessa on 1800mah 4S (min.35C) akkuja. HK:n eu-warastolla ei tällä hetkellä ainuttakaan vaihtoehtoja tässä luokassa.

Siis kauppa, josta tulis kohtuullisilla postikuluilla. Ja tietysti kohtuuhintaisia pattereita. :)

Andrimus

Nyt täytyy varmaan lotota.. Hobbykunkun tilaus tuli reilussa viikossa vinkuintiasta. Ei ole aikaisemmin näin nopsaan tullut.

Ves@

Lainaus käyttäjältä: Nemo - joulukuu 05, 2014, 03:31:03 IP
Olisiko suositella hyvä akkukauppoja? Hakusessa on 1800mah 4S (min.35C) akkuja. HK:n eu-warastolla ei tällä hetkellä ainuttakaan vaihtoehtoja tässä luokassa.

Siis kauppa, josta tulis kohtuullisilla postikuluilla. Ja tietysti kohtuuhintaisia pattereita. :)

Käykö kotimainen kauppa http://fi.eurorc.com/product/8363/gens-ace-lipo-1800mah-148v-40c-4s
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

EsaP

 Nyt kyllä Banggood ylitti itsensä. Tilasin 28.11 Hubsanin rungon. otin expedited shippingin koska se oli halvempi kuin registered airmail. tänään aamulla viimeksi katsoin, että status oli vielä se, että toimitettu sinne ulkomaanpostin lähteviin. Tulin kotiin ja postista oli tullut lappu, että paketti on postista noudettavissa. Tilasin eilen loput varaosat tuohon hubsanin raatoon ja en sitten tietenkään ottanut mitään seurantaa eli nuo osat ovat tietenkin kuukauden kamelin kyydissä.

Andrimus

Mun banggood lähetys on ollut nyt matkalla reilun kuukauden. Jos ei alkuviikosta ala ilmestyä , niin täytyy paypalin kanssa muistuttaa ;)

EsaP

 Tuleeko Ruotsin kautta? Mulla kesti tulla toista kuukautta. Akkutavaran näyttävät laittavan Direct Linkillä Ruotsin postilla. Nytkin on tulossa kolme akkua ja en odota niitä kuukauteen.

Andrimus


EsaP

 Jos sulla on seurantakoodi paketille, niin Ruotsin kautta tulevassa paketissa koodi päättyy SE kirjaimiin. On siis jokin tämäntapainen: RE123456789SE. Itse otan aina seurannan paketeille Banggoodista. Maksaa  vähän toista euroa yleensä verrattuna ilmaiseen postiin. Mukava seurata kännykällä, että missä paketti menee.

EsaP

 No nyt on omatkin Banggoodin paketit jumissa. Tilasin Hubsaniin pikkusälää ja Visitoriin akkuja. BG jakoi tilauksen kahteen pakettiin, akut tulee Ruotsin kautta ja muut Airmaililla. No, akkuihin tuli seurantakoodi heti ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään, 4.12 shipped ja koodi ei tunnistu missään. Toi toinen paketti seisoo pakkaamossa, kun Banggoodilla ei ollu viittä (5) pientä ruuvia Hubsanin kuorien toisiinsa kiinnittämiseen. Voi elämä!

IleFPV

Banggoodilta tulee (yleensä) tavara viikon viiva kuuden viikon sisällä..  ;D
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7