Multikopterit.net keskusteluforum

Hyvä fiilis

Aloittaja Ves@, kesäkuu 21, 2014, 03:20:27 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ronnie

Hyvää vappua kaikille  8)

HeiQQ

Tuu jo alas sieltä puusta...
Team MR2 FPV Ninjas
Tiny Whoop!!

Ronnie

Aivan mahtava fiilis, tyttäreni syntyi 5.5.2016 klo 20:42

hukkis

Lainaus käyttäjältä: Ronnie - toukokuu 06, 2016, 12:39:45 IP
Aivan mahtava fiilis, tyttäreni syntyi 5.5.2016 klo 20:42
ONNEA !!!!

hukkis

Pappatunturi otettu vihdoinkin ajoon... kyllä jaksaa vanha ukko vaan innostua ku vaan pappiksella saa ajaa.   8)

jesi

Hain kellarista pari ikean säkillistä wanhoja romppuja ja selailin läpi, related osuma tuli siitä kun 2005 ajellu rc-autolla fpveenä  8)
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

lazyeyes

Ennenkin oon puihin osunut mutta alas ne on tähän mennessä tullut. Aluks kun katoin kopua 15m korkeudessa rupes hiki valumaan mutta loppujen lopuks kamera nauhotti 23min. Olin kuitenkin varautunut ja 50m/3mm köysi ja 0.5l pullo hoiti homman. Metriäkään korkeemmalle en ois saanut heitettyä. Hyvä fiilis jäi koska mitään ei hajonnut, ei edes propsit.

Syy kaikkeehan oli kun kaveri sanoi 5sek ennen osumista kuinka hienosti en ole mihinkään osunut eli ns. naissaus.
Voluumi varoitus.

https://youtu.be/0syzIGyFyZg


trosendahl


Oikosulkumies

Tulipa taas käytyä lennättämässä ilman että kopteriin tuli vaurioita. Ei es menny rupelleita. Ja tuli vaan pari kevyttä torppia. toisessa kevyessä torpissa kopteri pomppi joku kymmenkunta metriä torppaus paikasta ja akku löyty jostain vajaan 30m päästä torppi paikasta. Sai sitä tovin ettiäkki
Väri väriin ja loput yhteen

Murgo

Multipro-moduli Taranikseen on kyllä paras hankinta pitkään aikaan, kiva kun tuo Eachine H8 on nyt ihan lennettävissä. Seuraavaksi FPV-vehkeet siihen.  :D

https://www.youtube.com/watch?v=h2sPpIVqlss

Dr.Jalopeno

Boarding Pass jo luurissa, eli reissu alkaa kohta :)
Lentoaika 16h 30min. Tosin reilun tunnin stoppi München:ssa...
Kaikki pekkaset ja liukumavapaat menee. 4 pv piti ottaa vielä palkattomanakin.
DJI Mavic pro kopu jää tuomatta kun ei taida saada suuren kysynnän takia. No ei hätää, pääsen kyllä viimeisistä penneistä eroon. Canon diileri saanut eilen 22kpl lisää 5DmkIV runkoja ja mulle jo yks varattu :)

Pääsee muuten taas maastofillari ihan lajin syntynurkille ajelee.


taski

Mahtava keli käydä 8 akkua tyhjentämässä, ei edes näpit jäätyneet ilman mankkapussia. Tyhjänpäiväistä rälläystä avoimessa maastossa, mutta yhtä hauskaa silti! Pitäis vaan pitää tuoli mukana; viimeisellä akulla kramppasi etureisi ja nyt kyllä tietää lennättäneensä

Ronnie

Hyvää ja mahtavaa tulevaa uutta vuotta kaikille ja pidetään kopterit taivaalla turvallisesti!

hukkis

Sain vihdoin laitettua tiny vastariin paremman firmiksen. Nyt se juttelee takasin taranikselle. Koskaan ei noin helpolla ole usbasp toiminu. Käytin puhelinta flässäämiseen ja laakista pelas. Jostain syystä mun tietokoneista ykskään ei tykkää usbasp pulikoista.