Multikopterit.net keskusteluforum

Tuoreimmat viestit

#21
Kauppapaikka / M:MYYTY
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - elokuu 15, 2025, 10:20:47 IP
Myyty
#22
Kauppapaikka / M: MYYTY
Viimeisin viesti käyttäjältä Eispii - elokuu 15, 2025, 09:21:32 IP
Myyty
#23
Multikopteri-uutiset / Vs: Lehdistä poimittua
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - kesäkuu 21, 2025, 02:14:02 IP
https://www.kymensanomat.fi/uutissuomalainen/8618026

Aika kauan on saannu lennellä ja kuvata mitä ja miten sattuu ennenkuin asiaan puututaan  >:(

Varsinkin kun on hieman kyseenalaisesta maasta kotoisin  >:( 

Tuubilinkkikin löytyy, mutta sitä ei tänne sattuneesta syytä laiteta  8)

#24
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - kesäkuu 21, 2025, 10:03:23 AP

Tosin, eipä Matkahuollolakaan nyssäkät mihinkään kulje, vaikka sivuillaan niin väittävät.
Mutta ketäpä verokortti jonnea nyt työ kiinnostaisi, varsinkaan näin ennen juhannusta,
dokaaminen on paljon kivempaa  ;D ;D ;D
#25
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - toukokuu 02, 2025, 11:06:23 AP

Taitavat saada niin paljon paskaa niskaansa etteivät enään vastaa edes maksulliseen numeroonsa ;D ;D
#26
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - toukokuu 02, 2025, 10:23:03 AP

Onko ko. paskanarikka alkanut tahallaan jumittamaan jo DHL:n pakettejakin, jotta saavat
palauttaa ne takaisin saksaan?
Toki tältä laitokselta voi odottaa ihan mitä tahansa, eikä kukaan saa näitä älmejä kuriin >:( >:(
#27
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - huhtikuu 24, 2025, 02:18:04 IP

Ja sama paska tarina saa taas lisää jatkoa,
kun ei meinaa onnistua, niin ei onnistu, lienevät päässilimääsiä >:(

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011174762.html
#28
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - huhtikuu 12, 2025, 03:36:35 IP

Ja taas sama paskan selittely jatkuu...

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011161743.html

Uskomattomia urpoja koko sakki >:( >:(
#29
Yleistä höpötystä / Vs: Posti ja sen surkea toimin...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - huhtikuu 05, 2025, 12:28:36 IP

Ja lisää postin pakettien tahallisesta jumittamisesta >:(

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011146508.html

Kuinkahan kauan moinen perseily saa jatkua ennenkuin joku tarpeeksi
"natsoja" omaava instanssi viheltää pelin poikki??
#30
Yleistä höpötystä / Posti ja sen surkea toiminta (...
Viimeisin viesti käyttäjältä Ves@ - huhtikuu 04, 2025, 09:07:35 AP

Pitääkin avata oma aihe tälle paskalaitokselle, niin kestää helpommin esillä.

Nythän nyssäkät esim. Aliexpressistä eivät liiku mihinkään, paitsi tietty takaisin kiinaan,
niinkuin minunkin kohdallani.

Täkkä hieman lisää tietoa ko. paskalaitoksen käytöksestä:

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011140467.html