Multikopterit.net keskusteluforum

Ladybird Vs. Hubsan X4

Aloittaja Pexi, joulukuu 12, 2015, 02:39:46 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pexi

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta hubsan X4 kopterista? tuo hubsani vaikuttaa huomattavasti paremmin kestävältä kun tuo ladybirdi, mutta minkälainen se on lentää versus ladybird? ladybirdissä on tuollaiset ohkaset muoviputket, joissa moottorin päissä. lisäksi nämä tangot in kiinni tuossa keskellä olevassa muovi "kuutiossa" johon akku myös tulee sisään.

Näyttäisi siltä, että tuo hubsani vaikuttaisi olevan paremmin aloittelijan käsittelyä kestävä? olenko oikeassa. näyttäisi olevan paksumpaa muovio nuo tukivarret...
kokemuksia?

http://www.madpilot.fi/crash-pack-2014-new-look-hubsan-p-3862.html täältä näyttäisi saavan kokonaan uuden rungonkin. Oletetaan, että toi runko halkeaa hubsanissa. minkälainen projekti on tuo rungon vaihto?

Andrimus

Leppäkerttu lentää paremmin kuin hupsan, mutta kiva tuo hupsankin on.
Omasta mielestäni paras lennätettävä on http://www.rccenter.fi/product/1032/nano-qx-rtf-with-safe-technology---blh7600cm1.
Itsellä kun on ollut nämä kaikki. Jokaiseen löytyy hyvin vara- ja viritysosia.

Pexi

osaatko sanoa, onko tuo hubsan kestävämpi kuin leppis? (itellä leppis krässätty niin, että pitäs uusi frame tilata, 2 jalkaa heiluu vapaana täl hetkel)

Petsku

Lainaus käyttäjältä: Pexi - joulukuu 12, 2015, 05:29:23 IP
osaatko sanoa, onko tuo hubsan kestävämpi kuin leppis? (itellä leppis krässätty niin, että pitäs uusi frame tilata, 2 jalkaa heiluu vapaana täl hetkel)

Pikkasen pikaliimaa ja takas ilmaan jos ei oo ihan irtipoikki.

Pexi

muoviframe on ihan paskana. ei tuu kalua enää :)

Andrimus

Jos sinulla ollut jo leppis,niin et varmaan halua vaihtaa huonommin lentävään. Hubsan kestää kyllä ajelua seiniä pitkin, mutta kyllä senkin saa rikki. Itse hommaisin lepikseen uuden rungon tai sit ostaisin nanon.
Tuota nanoa en itse ole vielä saanut rikki, yrityksistä huolimatta 8)

Pexi

tuossa leppiksessä on tuo gyronsaatönuppi. ohjeissa ei ole siitä mitään puhetta. jos siis ruuvaan sen ääriasentoon myötpäivään/vastapäivään niin mitä tapahtuu?

Andrimus

nyt pistit pahan, mutta jos muistan oikein tuosta saa vähennettyä gyrön korjaavuutta lentotaidon lisääntyessä. Korjatkaa jotkut viisaammat ,jos muistan väärin.
Muuten mitä noista hubsanneista tarkoitat. Mini, fbv vai uusin 109?
Tuo uusinhan on jo reilusti isompi ja enemminkin ulkokäyttöön. En ole lentänyt itse ,mutta nähnyt sen toiminnassa. Upeasti lensi.

Pexi


Andrimus

Itse en omaani tehnyt koskaan mitään, ennen kuin hajotin sen ;) muistaakseni siinä oli valmiina aloittelijan säädöt.
Tämä on se uusi hubsan  http://www.madpilot.fi/hubsan-brushless-h109-24ghz-4ch-quadcopter-rtf-p-4749.html
On pikkaisen toista maata, kuin tuo mini.

Pexi

nojuu, onhan tuo aivan eri hintaluokassakin. millätavalla tuo hubsan X4 HUB107 on huonompi kun leppis? onko vaikeampi pitää vakaana jne?
tarkotus olis ens kesäks ostaa Q500 4k tai phantom 3 advance. nyt tarttis vaan harjotella :)

Andrimus

Hubsan ei pidä korkeutta yllä kääntyessään ,vaan sitä pitää kaasulla kiusata. Tuntuisi välillä ettei teho riitä.
Lentotuntuma on "lelumpi".
Leppis ja nano lentää kuin oikea.

Andrimus

Eunukki ja kummitus ovat omasta mielestäni tylsiä lennättää, mutta kuvaukseen ihan ok ::)

Pexi

Lainaus käyttäjältä: Andrimus - joulukuu 12, 2015, 09:18:09 IP
Hubsan ei pidä korkeutta yllä kääntyessään ,vaan sitä pitää kaasulla kiusata. Tuntuisi välillä ettei teho riitä.
Lentotuntuma on "lelumpi".
Leppis ja nano lentää kuin oikea.

hmm niinkö, musta tuntuu että tolla mun leppiksellä on vähä sama homma :O onkohan joku säätö nyt viturallaan?

Andrimus

Voi olla että ottanut nokkiinsa jostain törmäyksestä ::)