Multikopterit.net keskusteluforum

zapsterin paja

Aloittaja zapster, kesäkuu 24, 2014, 08:27:28 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

zapster

Mulla mitää mobiusta oo, FPV kamerasta on kyse

aprepo

Mulla fpv kamera ottaa jelloa ainakin jos se on liian tiukasti kii rungossa. Tällä hetkellä siinä on semmoinen viritys, että spacerien välissä on pala depronia, linssi läpi depronissa olevasta reiästä ja kumilenkillä kiinni. Välillä tärisee, mutta kyllä sillä lentää voi. Eihän se mikään nätti oo mutta ainakin itse tehty :)
"Ei tää kulje kovempaa!"

zapster

Hups, tuunasin 2 serveri poweria yhteen. 24v ja 32a, nyt saa 3300 genssit tuupattua täyteen 3C:llä

zapster

vihdoin ja viimein, moottorit saapui



zapster

Akullisen kerkesin testaamaan uusia moottoreita ja heti tuntuvat paremmilta kun vanhat RCX:t. Mini leijuu kun kaasu on karvan alle puolessa välissä ja voimaa löytyy eri tavalla. Lentoaika suht sama, testailu oli tosin vaan leijuttelua ja flippailua.
Pulttasin FPV kameran telineen ruuvvilla runkoon josko jelloaminen häviäis, sitä en vielä kerinny testaamaan.

aprepo

Omatkin moottorit tulivat tuossa vähän aikaa sitten, mutta taitavat jäädä odottamaan uutta runkoa. Oletko kokeillut rctimereitä tuolla rungolla? Kuulostaisi että nämä vastaisivat aika hyvin niiden tehoa, kuten arvelinkin tilatessani.
"Ei tää kulje kovempaa!"

zapster

En ole kokeillut rctimereita, vain rcxiä. Sama oli mulla mielessä kun tilausta tein ja ei ainakaan kauas jää tehojen suhteen.