Multikopterit.net keskusteluforum

Dji Naza

Aloittaja Ves@, kesäkuu 27, 2014, 09:51:06 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ves@

Mä lähtisin kyllä Naza V2 linjalle ja unohtaisin Liten kokonaan, jos ilmakuvauksesta on kyse.
Ei tartte mitään piraattisoftaa laittaa valmiin tuotteen sisään.
Mulla on satoja onnistuneita kuvauslentoja octolla, jossa aivoina Naza V1, päivitetty V2:ksi.
Laite on tommonen pikkuinen metrinen 8kg octo  :)

Mutta, jokainen vetää sillä minkä parhaaks kokee, makuasioita sano lennättäjä kun Nazalla veteli  ;D
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Certi

Miksi maksaa turhaan kun samaa tavaraa saa halvemmalla? Ja ei se mikään piraattisofta ole, ihan V2 aito firmis... Mutta joo. Kukin lennättää millä haluaa. :)

Ves@

Aito firmis, oikeen Dji:n vahvistama ? En löytäny niitten sivuilta mainintaa, kai hieman puusilmäisyyttä  ::)
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Lassiv

Kyllähän tuo V2 vois olla toisaalt toi oma v1 on vissiin päivitetty kans kakkoseks mut lennost ei tuu mitään niinkun edellä mainittu. Ajettu myös toki aikanaan v1 firmikse, ei päivityksen jälkeen siis alkanut sekoilla.

Jos joku naza expertti liikkuu lahden suunnalla nuin vois tähän kirjotella tai yv:llä ottaa yhteyttä.

MikeK

Lainaus käyttäjältä: Lassiv - maaliskuu 21, 2015, 02:25:53 IP
Kyllähän tuo V2 vois olla toisaalt toi oma v1 on vissiin päivitetty kans kakkoseks mut lennost ei tuu mitään niinkun edellä mainittu. Ajettu myös toki aikanaan v1 firmikse, ei päivityksen jälkeen siis alkanut sekoilla.

Jos joku naza expertti liikkuu lahden suunnalla nuin vois tähän kirjotella tai yv:llä ottaa yhteyttä.
Tuli vaan mieleen, että onhan jokaisesta noparista otettu punaiset johdot pois ja Naza saa virtansa vaan imu palikan kautta?
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

rotomoto

Lainaus käyttäjältä: Ves@ - maaliskuu 21, 2015, 02:17:25 IP
Aito firmis, oikeen Dji:n vahvistama ? En löytäny niitten sivuilta mainintaa, kai hieman puusilmäisyyttä  ::)
V1 , V2 ja Lite ovat siis samaa rautaa. Sisällä eri softa.
Lite päivitys lataa V2 softan Nazan sivulta sisään.

Kyseessä ei ole mikään piraattikopio vaan aito V2 softa. Lautaus menetelmä vaan on hieman peukaloitu.

Ves@

Niin, ja ko. peukaloinnin tietäen on turha nazaa ja Dji:tä syytellä ettei pelaa kunnolla :)
Eli, onko Dji hyväksyny lataus menettelyn peukaloinnin ?
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Certi

Ei niitä kiinnosta. Ootko DJI:n myyjä kun noin paljon haluat että ihmiset käyttää turhaan rahaa?

Ves@

No, jokainen käyttää rahansa mihin haluaa, openkoodillahan pääsee aina ilmaiseksi  ;D
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

jinx

Täytyy tässä olla Ves@n linjoilla. Jos meinaa ihan oikeasti jotain tehdä ja mahdollisesti kalliita juttuja ilmassa leijutella, en mäkään kyllä luottais "vähän päivitettyyn" liteen...
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

SiB77

Sama rauta ja softa se on.

jinx

Jos niillä on yli satkun ero hinnassa, niin mä en jaksa uskoa, että on yks yhteen identtisiä. Voi olla samanlaiset sisuskalut, mutta jossain siinä halvemmassa säästetään.

Ja vaikka oliskin ihan samat, niin kauanko menee ennenkuin tulee päivitys joka brikkaa ne "vähän päivitetyt" litet. Jos mä valmistaisin noita ja porukka alkais tehdä tätä samaa, niin tuollainen softapäivitys olis aika pian työn alla kaikessa hiljaisuudessa. ;D
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

M

Lainaus käyttäjältä: jinx - maaliskuu 23, 2015, 12:57:01 IP
Ja vaikka oliskin ihan samat, niin kauanko menee ennenkuin tulee päivitys joka brikkaa ne "vähän päivitetyt" litet.
Jos rauta olisi ihan  sama, niin mistä softa tietäisi mikä levy pitäisi brikata?

Ves@

Jep, mä oon aikanaan testannu yli metristä heksaa litellä ja hieman oli kyl epävakaa laites.
Sittemmin vaihdoin täysveriseen Nazaan ja tuntui täysin eri kapineelta.
Pienemmissä saattaa toimia litekin ihan ok, oli sitten piraatti sisällä tai ei.

Mutta, sinällään hauskaa, kun joku puhuu opensource kortista, het ollaan tivaamassa että maksetaako rojaltteja,
ja samaan hengenvetoon hyväksytään virallisen tuotteen peukalointi  ;D

Ei herneitä, oli vaan pakko mainita taas...
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

jinx

#29
Lainaus käyttäjältä: M - maaliskuu 23, 2015, 01:49:46 IP
Lainaus käyttäjältä: jinx - maaliskuu 23, 2015, 12:57:01 IP
Ja vaikka oliskin ihan samat, niin kauanko menee ennenkuin tulee päivitys joka brikkaa ne "vähän päivitetyt" litet.
Jos rauta olisi ihan  sama, niin mistä softa tietäisi mikä levy pitäisi brikata?
Vaikka olis teknisesti samat, niin miksei siellä jotain tunnistavaa eroa olis?

E: Laitetaan vielä sen verran edittiä perään, että mulle on ihan sama millä väki lennättää. Tai ostaako avoimen koodin lautansa rojalteja maksavilta kauppiailta tai vaikka venäjän rajalta igorin ladan takaboksista. Alkaa pikkuhiljaa vaan olla itsellä sen verran rahaa ilmassa, etten itse haluaisi ottaa riskejä minkään kikkakolmosen muodossa...
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV