Multikopterit.net keskusteluforum

Pohjois-Savo kopteristit

Aloittaja reinoh, tammikuu 22, 2016, 11:51:05 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

reinoh

Hoi!

Ihan tulevaa kesää ajatellen ajattelin perustaa langan tällekkin sijainnille. Viime vuonna vasta itse aloitin harrastuksen, mutta onhan tuota paljon kerennyt. Itse lennätän 500 luokan kuvauskopteria ja 250 fpv raatoa. Toi fpv on kyllä niin mukavaa porukassa, että viimeistään kesällä voisi olla mukava järkkäillä jotain yhteistä rallia jos porukkaa näiltä kulmin löytyy? Itse asun Nilsiässä, mutta käyn töissä Kuopiossa joten aika herkästi tulee lennätettyä myös sielläpäin.

ELFerret

Löytyy porukkaa kyllä (kuulemma). Itsellä vielä harrastus alussa, mutta ainakin ihmettelemään olis kiva tulla. Tarkoitus kyllä olis saada kikottimia rakenneltua kesäksi.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla


TeeSCee

#2
Moikka, joo kyllä löytyy porukkaa. Oon käyny itekseen lentelemässä fudiskentillä ympäri Kuopioo, mutta ois kiva rallitella porukassa ja tehdä joku kunnon rata ni ei tarvii lennellä pelkkää rinkiä :D
vähän turhan  "Ricky Bobby - Nascar"

aapee73

Mukana ollaan, Siilinjärvellä asustelen ja täällä on tullut jonkun verran lenneltyä. Lennättely seura ei olisi yhtään pahasta, yksin alkaa käymään tylsäksi. Ei olla TeeSCee kanssakaan ehditty samoille aukeille vaikka puhetta on asiasta monesti ollut  ;)

reinoh

Minkälaista lentopaikkaa löytyny Siilinjärveltä? Tulee vaan ajettua niin läpi kun mahdollista siitä niin ei oo pistäny mitään silmään, mutta varmaan siellä sivummalta löytyy... Tossa Nilsiästä työmatkaa ajellessä kuuslahdessa on loistava spotti ainakin kesälle. Tuli yks videokin siellä kuvattua vaikka ei vielä lentoskillsit ollu kummoset.

https://www.youtube.com/watch?v=DkZ7CBtszEE

aapee73

Ei nyt oikein mitään kuningas paikkaa ole mainita. Kuilulla ja Pataskin alueella on kivoja paikkoja, lisäksi jonkun verran olen tuossa yhden pellon kulmalla käynyt kun pitää noita lentokoneitakin välillä ulkoiluttaa  :)

raappana

Hei. Nyt kun tämän suunnan (Kuopio) kopteristeja löysin niin esitän rakenteluapu toiveeni täällä. Elikkäs intoa ja halua olisi koptereiden rakenteluun mutta kun on niin paljon vaihtoehtoja ja asiaa että alkuneuvonta olisi tarpeen. Toki näillä palstoilla tietoa löytyy mutta helpompi aloittaa jos pikku helppiä saisi. Viesti joko tätä kautta tai rane@arkku.net

TeeSCee

millasta kopteria sä haluaisit rakentaa? Onko sulla jo osat hankittuna vai tarviitko apua niissä? Missäpäim kuopioo majailet? Haluatko päästä eka testaamaan kopteria?

-Tapio

raappana

Lainaus käyttäjältä: TeeSCee - maaliskuu 03, 2016, 08:49:28 IP
millasta kopteria sä haluaisit rakentaa? Onko sulla jo osat hankittuna vai tarviitko apua niissä? Missäpäim kuopioo majailet? Haluatko päästä eka testaamaan kopteria?

-Tapio

Olen alustavasti tutkinut rakenteluasiaa mutta koko juttuun apu olisi tervetullutta. Osiakaan en ole hommannut. Lähinnä videolaseilla toimiva systeemi kiinnostaisi. PayPall tili on ja tullut lähinnä muuta hilpetööriä tilattua ulkomailta. Kokemusta on rc-lennokeista reilun parinkymmenen vuoden takaa.  Kuopion keskustassa asustelen.

TeeSCee

hei, löytyykö sawon lentäjiltä keneltäkään Naza V1:stä tai 2:Sta? haluaisin testata mikä pala/ mitkä kaikki palat mun FC:stä on rikki.

-Tapio

Wasikka

Missä Kuopiossa hyviä lentopaikkoja?

TeeSCee

tarkotatko peltoja ja nättejä maisemia vai mineille puita ja rakoja muita minkä läpi lennellä?

Peltoja on Hiltulanlahdessa/Ritisenlahdessa, Lamperilassa (von wrightin kartanon jälkeen) ja motarin molemmin puolin siilinjärvelle mentäessä. Myös Niuvan pellot on aika hyvät.

Wasikka

Kiitoksia.

Lääniä lennellä minillä hain. Pitää koittaa niuvan tienoota.

TeeSCee

Päivärannan Cittarin parkkis on kanssa aika huikee spotti, mut siellä ei kehtaa päivällä lentää.

TeeSCee

Hoi hoi. Huhuillaas uudesta Kuopion kopteristeja. Ollaan muutaman kaverin kanssa käyty säännöllisen epäsäännöllisesti lentämässä. Jos joku haluaa tulla mukaan porukalla lentämään ni laita YV.