Multikopterit.net keskusteluforum

Multikopteriin sopiva radio on RadioLink AT9

Aloittaja multiantti, huhtikuu 30, 2016, 10:18:49 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

multiantti

Moi,
Huomasin, että täällä on puhetta kopteriin sopivista radioista. Olen itse mukana RadioLinkin AT9 radion palauteryhmässä. Keskustelen suoraan laitteen suunnittelijan kanssa. Pari hyvää juttua on jo tullut lisää ja uutta tulossa.
Halusin sanoa pari sanaa kun huomasin, että laite ei ollut pikaisesti katsottuna saanut huomiota.
Radiolink AT9 radio on 10 kanavainen telemetrialla varustettu radio, jossa on telemetriatiedon näyttö Pixhawk ja Ardupilot FClle.
Radion vasteaika 10lle kanavalle on 3ms. Laitteesta löytyy myös suoraan tuki multikoptereille (näyttöön saa lentotilan jne.)
Mukavaa on myös värinähälytys jonka voi asettaa ilmaisemaan tarpeellista asiaa... akun jännite RSSI tms.
Laitteen voi hankkia helipeople.com kautta, jolloin siihen saa myös uusimman ohjelmiston jossa PX4 telemetrian tuki.
Parhaillaan uusia asioita kehityskeskusteluissa on mm. laskuvarjolaukaisu ja osd tiedon siirto mankasta fpv näytölle.
T. Antti T

IleFPV

Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Ves@

Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Petsku

#3
Mites gimbaalit, onko ihan laatu kamaa vai jotain kiina kuraa? Ja vastarit, onko muita sbus vastareita kuin tuo mikä sivuilla oli? On vähän turhan iso mini vehkeisiin.

multiantti

Tässä vastauksia

- hinta alle 200€

- piipittää mutta ei puhu

- gimbaalit on toimineet hyvin ja vaikuttaa tarkalta, pitää keskityksen vaikka tarkkuus on 12bit

- erikoistilauksesta voin toimittaa sbus vastarin lite versiona jolloin siinä on vain sbus liitin. esim fpv racing käyttöön. Mulle on toiminut siihen hommaan tuo PPM mini vastari.

- A