Multikopterit.net keskusteluforum

Kokemuksia nettikaupoista

Aloittaja jinx, elokuu 08, 2014, 09:50:47 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Divi

Lainaus käyttäjältä: IL3 - joulukuu 13, 2015, 11:42:15 IPNyt sitten kolme tilausta tuolta matkalla ja trackingien mukaan Destiny Countryt ovat; Italy, Germany ja France.
Laitoin viestiä SZ:lle, vastasivat nopeasti:

LainaaDear Sir

Logistics company changed your tracking number, because your country Post system strikes, HK Post can not deliver, so they changed to NL Post, RS32958**NL, http://www.17track.net/en/

Best regards

Harvey

Koodilla jopa löytyi paketti, Tampereella se jo on tulossa eli ei hätää.  :)

VilleN

Tuo selittää miksi nyt kaikki Kiina-Hongkong akselilta tulevat paketit tuntuu tulevan Hollannin kautta.

IleFPV

Lainaus käyttäjältä: VilleN - joulukuu 14, 2015, 06:03:45 IP
Tuo selittää miksi nyt kaikki Kiina-Hongkong akselilta tulevat paketit tuntuu tulevan Hollannin kautta.
Jep, mä kävin just R:ltä hakemassa mun RMRC:n pakettia ja ne ei sitä löytäny ku oli jostain syystä menny Hakunilan sijaan Tikkurilan Postiin mut kerto et tääl on joku toinen paketti mut se ei oo USAsta. No kerroin et mulle on kyl tulos myös Ranskasta, Italiasta ja Saksasta paketteja et voin sellaisenkin ottaa vaikka ei oo saapumisilmo viel tullu.
Ne sit kysy että käykö tällänen joka tulee Hollannista :D

Kävihän sekin.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

VilleN

Haha. Välillä kyllä hävettää hakea 11 pakettia kerralla postista ja seuraavana päivänä vielä pari lisää. Postivirkailija muistaa jo mun nimen ;D olen miettinyt että auttaako jos kertoo harrastavansa multikoptereita vai saako sillä vielä oudompia katseita ;D ;D

Divi

Lainaus käyttäjältä: VilleN - joulukuu 14, 2015, 06:03:45 IP
Tuo selittää miksi nyt kaikki Kiina-Hongkong akselilta tulevat paketit tuntuu tulevan Hollannin kautta.
Banggoodilta on tullu aina, ja vieläpä vikkelästi.  ;)

hukkis

Lainaus käyttäjältä: VilleN - joulukuu 14, 2015, 07:38:45 IP
Haha. Välillä kyllä hävettää hakea 11 pakettia kerralla postista ja seuraavana päivänä vielä pari lisää. Postivirkailija muistaa jo mun nimen ;D olen miettinyt että auttaako jos kertoo harrastavansa multikoptereita vai saako sillä vielä oudompia katseita ;D ;D
Onneks asun niin pienessä kylässä, että posti tuuppaa paketin käteen vastaan tullessa. Harva niistä mahtuu postiluukusta kuitenkaan. Ei oo kyllä tarvinnu ihan noin montaa pakettia vielä kerralla hakea. Tänne landelle ne tulee sillain kivasti ripotellen, että saa käydä joka päivä hakemassa yhden paketin.  ;D

Jantunen

#141
Väärä osasto. :)

Oikosulkumies

Tulipa hankittua kokemusta RC timerin laatu tuotteista ja loistavasta asiakaspalvelusta.

Ostin eka bee rotor x200 rungon, ku se design miellytti silmää. Ja design on hyvä, hiilarin laadussa on vain jotain pientä sanottavaa (susi paska, video lopussa). Lupasivat sitte alea kympin seuraavasta rungosta.

Eikä siinä vielä kaikki. Tilasin vielä pari vtx. Piti tulla rp-sma liittimellä. Sain sma liittimellä. Kysyin että mitä aiotte tehdä asialle. Vastaus oli, ei mitään, koska me lähetettiin oikeat tuotteet. (Koska nettissä oli artikkelin alla kuva vtxstä jossa sma liitin.

Sanotaanko näin että mun rahaa ei mene tuonne puljuun enää senttiäkään.

Ja video
https://youtu.be/UbRYu1o8Xjk
Väri väriin ja loput yhteen

Wasikka

Banggoodin EU warastolta yksi moottori pikapika postilla rikkinäisen tilalle et pääsis lentelee.... noh. 3 viikkoa myöhemmin hain postista. Moottori kympin tienoolla ja postit Collissimolla makso 12€. Empä tilaile EU varastolta enää enkä maksa banggoodille mitään posteja. Collissimolla odotettu kustin polkuaika 3-10 päivää... 10 päivän jälkeen valitusvirteen vastattiin: "voisitko odottaa muutaman päivän". =/

HKn EU varastolta suht ripeä toimitus reilusta viikosta kahteen. HKn cina varastolta parista-kolmeen viikkoa aika tasaseen halvimmalla vaihtoehdolla, mut UPS toi taraniksen alle viikkoon.

mikkox9x

Pikapikapostit on kyllä ihan turhia ja arpapeliä, jos nyt ei kuriirilla tilaa. Halvimmalla normipostilla Banggoodin eu-varastolta tulo kestäny itellä useimmiten kans sen 3 viikkoa ja kiinantavarat tullu nopsempaa.