Multikopterit.net keskusteluforum

Kokemuksia nettikaupoista

Aloittaja jinx, elokuu 08, 2014, 09:50:47 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toeh

Mullekaan ei oo mitään kuittauksia tai muuta tullu muuten ku paypal tieto ja rahat menny. Toistaiseksi ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuolta. Pitää tilata banggoodilta muutama dollari kalliimmalla jos ei tuolta ala kuulua.

MikeK

Oiskohan 4 tilausta ja sillä halvimmalla postilla. 2-3 viikkoa ja paketit himassa. Noi express kuljetukset tuolta kiinanmaalta maksaa vaan ekstraa, mut paketti tulee ihan yhtä nopeasti.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

zapster

Peri kertaa tuolta tilannu, kummallakin kerralla tullu perille vaikka kestää ja kestää.
Hajonneen becin tilalle eivät ole onnistuneet laittamaan uutta vaikka siitä sovin heidän kanssa ja laitoin tilaukseen viestin, sanoivat että laita ens kerralla paypalin kautta viesti niin laittavat mukaan.

Petsku

Lainaus käyttäjältä: MikeK - elokuu 20, 2014, 11:47:52 AP
Oiskohan 4 tilausta ja sillä halvimmalla postilla. 2-3 viikkoa ja paketit himassa. Noi express kuljetukset tuolta kiinanmaalta maksaa vaan ekstraa, mut paketti tulee ihan yhtä nopeasti.
Riippuu kaupasta mistä tilaa ;) Kunkulta halvin on yhtä nopee kun exppress. Timerilta exppress on oikeesti exppress. Alta viikon kestää toimitus. Timerilla tuntuu olevan halvempi exppress kun muilla kiinan kaupoilla, 20 taalan luokkaa riippuen tavaran määrästä.

Tero

RCTimerista ja Banggoodista tehty tilaus muutaman päivän erolla ja RCTimerin tilaus tuli viime viikolla Banggoodin tilauksesta ei ole vielä kuulunut mitään. RCTimerin tilaus tuli reilussa parissa viikossa.

IleFPV

#20
www.17track.net on hyvä sivusto lähetysten seuraamiseen.
Syöttää vaan tuon lähetyksen numeron/tunnuksen niin näkee mikä on viimeisin status.

Tällä on tullu seurattua banggoodin lähetyksiä ja hyvin nähny milloin paketti lähteny Kiinasta ja milloin saapunut postiin vai onko napattu tullin puolelle.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Petsku

Ainakin androidille on appi millä voit seurata lähetyksiä. Riippumatta millä postilla/kuriirilla on tulossa.

Trackchecker 2 on apin nimi.

Tero

Mulle ei tullut Banggoodilta mitään seurantatunnusta. Muita paketteja olen seurannut 91trackilla.

Petsku

#23
Taas suhteellisen ärsyttävä vastaus kunkulta kun kyselin että ei näy seurannassa mitään tapahtumia paketista...

Hi Petteri,

Thank you for waiting for our response. Please be informed that your tracking number RS138352662NL is correct and valid. However, it is possible that the parcel is still not within your location so its status is not updated yet. We will make a follow up to our warehouse regarding this so we can have an update on this. Once we have an update, we will inform you immediately.

Kindly note also that the transit time of your parcel is 14-39 calendar days. If you didn't receive it within the time frame given, you may contact your local post office and customs as it is possible that your parcel is there waiting for pick up and if they have no information to provide you, kindly let us know so we can assist you further.

Your patience and understanding on this matter is highly appreciated. Have a great day!

Regards,

Jeremicah B.

Aina on näkynyt jossain seurannassa missä paketti menee, nyt ei näy missään mitään. Tuo tilaus olis tällä hetkellä elintärkeä fpv lentoon. Kaikki paketit mitä oon tilannu tuolta on tullu perille. Toiset pikkasen hitaammin kun toiset, mutta aina on pystynyt seuraamaan jostain missä paketti luuraa.

Ja toi loppu kommentti että jos ei tuu pakettia 14-39 päivän sisällä pitää kysellä suomen postista missä mahtaa olla. Millä helvetillä ne voi tietää jos ei näy missään muuallakaan...

MikeK

HK:lta iso määrä rojua ja kuljetuksena DHL. Eilen noudettiin HK:lta ja nyt on täällä tullissa :D
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Tero

Missä ajassa teille on Banggoodin toimitukset tulleet?  Hong Kongista ja Singaporesta on paketit tulleet yleensä 1-2 viikossa, mutta Banggood lähettää jostain päin Kiinaa ja näyttää kestävän paljon pidempää.

zapster

Siitä se odottelu alkaa, ai mistä tiedän :)

Toeh

Banggoodilta tullu noin 1-2 viikossa mulle paketit. Viimeisin tais tulla vähän reilu viikon.

IleFPV

Mullekkin Banggoodilta kestäny yleensä sen kaks viikkoa.
Itse matkustaminen vieny sen 9-15 päivää.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

aprepo

Lainaus käyttäjältä: IL3 - elokuu 22, 2014, 02:53:56 IP
Mullekkin Banggoodilta kestäny yleensä sen kaks viikkoa.
Itse matkustaminen vieny sen 9-15 päivää.

Ymmärsinkö oikein että käyt hakemassa ne sieltä kiinasta? :D
"Ei tää kulje kovempaa!"