Multikopterit.net keskusteluforum

Mobius

Aloittaja MikeK, kesäkuu 22, 2014, 12:15:58 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikeK

Aivan loistava minikokoinen kamera ja hintaansa nähden tekee loistavaa videota. Itse ostin Joovuu:sta ensin Narrow linssillä olevan FPV setin, mutta myöhemmin tuli markkinoille tuo Wide linssillä oleva setti. FPV:hen viivettä on jonkin verran, mutta kyllä sillä varmasti lentää alkuun kunhan ei hirveän nopeisiin puiden pujotteluihin rupea. Akku tuossa on aika pieni ja loppuu täsyin arvaamattomasti. Itse olen ottanut virran suoraan nopeudensäätimen 5V:sta ja hyvin on toiminut. Silloin voi koko akun poistaa turhana painona.


BMSweb teki tubeleffan Mobiuksen perus säädöistä ja noilla on hyvä lähteä liikkeelle:


http://youtu.be/o-X5DKBMqzk
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Ves@

Haa, hyvät ohjeet. Josko vihdoin sais omallakin Mobiuksella edes kelvollista kuvaa aikaiseksi  :)
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

Nube

Täytyypä kokeilla. Olen ollut kyllä tyytyväinen kuvaan, täydellinen kamera fpvhen missä kuvan ei tarvi olla niin justiinsa täydellistä  :)
-Gaui X7
-Tbs Gemini

MikeK

Mä oon vaihtanut ton linssimodulin ja en koskenut säätöihin. Pitääpä kokeilla vaihtaa toi linssityyppi. Mut tossa oli hyvät ohjeet tuohon WB:hen. Sehän välillä seilaa ja jos sen lukitsis.


Tube leffoihin tossa on just täydellinen kuvanlaatu. Ja kun rikkikään ei saa millään, mitäpä muuta vois toivoa ;)
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"