Multikopterit.net keskusteluforum

Anonyymit kopteristit tms?

Aloittaja bk_t, syyskuu 24, 2014, 05:35:49 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

bk_t

Löytyykö meikäläiselle hörhölle joku vastaava terapiaryhmä? 3 multia (rip yksi) sekä yksi 500 kopteri ja 2 miniä hankittuna viimesten kuukausien aikana. Puhumattakaan muusta lisäosista. Lipoja löytyy jo pienen maan pommitukseen sekä vaimo jota varmaan alkaa ottaa päähän kun huone täyttyy kaapeleilla etc. Kai tämä on tässä foorumissa normaalia, mutta pitäisikö jossain vaiheessa huolestua

jinx

Ei kannata huolestua. ;)

Työhuoneesta taitaa löytyä tällä hetkellä Gaui X5, MSH MiniProtos, Blade MCPx, yks kasassa oleva miniquad, yks runko osalla sähköistä, yks runko paloina, TBS Discovery Pro, puolikas f450 klooni ja tilauksessa on palikat vähän isompaan heksaan. Noiden lisäksi erinäinen määrä postista putkahtaneita pahvilaatikoita, joissa kaikkea fpv kamoista moottoreihin, nopareihin, johtoihin ja kutistesukkiin. Pieni käytävä menee ovelta työpöydälle.

Eiköhän tämä kuulu sairaudenkuvaan. ;D
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

Mortumm

Kuulostaa aivan jo nyt aivan liian tutulta. Vaikkei todellakaan ole vastaavia kokoelmia vielä kasassa.
Tri1,tri2,tri3.... | Hoten X | Ladybird v2 | Rojektiropteri
Devo10 + Devo4

taski

#3
Sangen tuttua.. Lennokkitouhu vei enemmän tilaa, ne olen saanut karsittua kahteen mutta varastossa on kolme isoa pahvilaatikkoa täynnä balsaa, styroksia ja sekalaista muoviroinaa. Multit olen saanut rajattua kahteen kerrallaan, ihan itseni vuoksi. Emäntä ei ole nurissut, mutta varmuuden vuoksi ostokset tulee työpaikalle  ;D Kuusi vanhaa akkua teurastin tällä viikolla kierrätykseen...

bk_t

Minne muuten vanhat / epäkelpo akut? Ei varmaan ihan paikallisen Lidlin patterikierrätykseen

Petsku

Tyhjäksi purettuna siis 0V voi viedä kierrätykseen. Kopunetissä oli joku topikki just tosta aiheesta.

taski

Juurikin näin. Itse puran 3s akut auton polttimolla kuiviin, sit vielä tinaan navat oikosulkuun - mikä kylläkin on hätävarjelun liioittelua  :D Mut onpahan turvallisia kierrätykseen.

Ves@

Alkuperäiseen ihmettelyyn vastaten:

Ei todellakaan mitään hätää vielä, jos leikkihuoneeseen itse mahtuu sekaan.
Mulla on 7 multikopteria, 9 cp-kopteria, 2 koaksiaalikopua, 2 venettä ja yks 4x4 auto, kaikki leikkikuntoisia.
Härveleihin kilo tolkulla akkuja.

Joten ei todellakaan ole vielä ammattiavun paikka  :)
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg

trosendahl

Kai tämäkin terapiaryhmästä käy... tosin taitaa vaan olla sama kuin Painonvartijoiden kokous Mc Donaldsissa..  :D

"Hei. Olen Toni. Se alkoi ihan viattomasti yhdestä pienestä MultiWii-kopterista ja..."  ;D

Ves@

Niin, jostain tämänkin harrasteen on tietty alettava, mutta otaksun ettei loppua ihan heti ole näkösällä  :)
Go4: 40632km
DjiFly: 6444km
Autel: 2055km

FIN-RP-5836XXX

-Phantom 4 Pro, Mavic 2 Pro/Zoom, Pro/Platinium,
-Mavic 3, Air 2, Air 2s, Air, Mini, Mini2, Mini 3 Pro, Spark, Inspire1, Dji Fpv, Dji Avata
-Autel Evo Lite+ , Evo Nano +
-1000mm Octo, 900mm Y6, 1540mm Heksa
-PowerEgg