Kyllä se ihan soiva peli on, itse olen tuolla lentänyt nyt toista kuukautta. Simulaattoria varten joudut todennäköisesti vaihtamaan ajurin, microsoft kun asentaa laitteelle väärän. Osa porukasta tykkää että on vähän turhan löysät tikut, itse lennän liki olemattomalla vastuksella niin en tiedä, aluksi tuntui ettei saa tarpeeksi löysälle mutta on tuohon jo tottunut. Antenni on FCC vaatimusten takia kiinteä ja aika paska, siis sen rakenne. Aika varmasti jää sinullakin jossain vaiheessa käteen. Muovi ja rakenne tuntuu halvalle esim. Nirvanaan verrattuna, mutta halpahan se onkin, eikä vaikuta käytettävyyteen millään tavalla.
Tätä saa crossfiren kanssa samalla hinnalla kuin T18:sta saa kloonatulla R9:llä. Crossfire on aika peruskauraa lyhyen ja pitkän matkan piloteilla nykyään ja crossfire shotilla latenssitkin pysyvät kurissa. Itse en laittaisi juurikaan painoarvoa T18:n UHF:lle tuon takia, mutta esteettisesti kyllä tykkään t18:sta enemmän. Mutta kun opentx 2.4 putkahtaa kosketusnäyttötuella ulos ja se omasta mankasta ilman erillistä asennusta löytyy, niin kyllähän se selvästi omassa käytössä on halutumpi ominaisuus kuin ulkonäkö tai klooni r9. Itsellä alkuperäinen r9 setti kerää pölyä, valmistaja FRsky keräsi noita laitteita vaihtotarjouksella pois kierrosta eli tukea ne eivät sille halua tarjota, vaan kaikkien pitäisi siirtyä uusien, lukittujen protokollien taakse.