Samat ominaisuudet on kummassakin. Taraniksessa enemmän kolmi asentoisia kytkimiä. Pienempi ja parempi laatuinen. Käy kokeilemassa mankkoja käteen, meinaan turnigy on oikeesti iso mankka.
ei mun mielestä 9x ole iso, mut 9xr on
Mulla oli 9X ja se oli kyllä vaikeampi kuin Taranis.
Kahta en vaihtais: toinen on taranisja toinen on .....
tässäkin merkitystä et käyttääkö er9x:ää vai opentx:ää... taraniksessa kuitenkin tuo opentx ja istuu myös 9x:n sisuksiin
mut niin ite mankkoihin. Kyllä tuo taranis olis seuraava valinta itsellä, siinä on valmiina kutakuinkin kaikki modaukset mitä turnigyyn pitää tehdä jotta on vähän edes käytettävä ja turnigyyn pitää tehdä eli turnipsiin ohjelmointiliitäntä ohjelmiston vaihtoon(opentx on nykyään perhaiten tuettu taraniksen ansiosta), taustavalo on äärimmäisen hyvä keksintö, frskyn moduli pitää hommata.
Useidan erikoisominaisuuksien takina(ansiosta) valikoita on paljon ja hieman erikoinen käyttää, mutta itse pitänyt tietokoneeseen kytkemistä hyvänä ideana kun asetuksia voi säädellä tutulla hiirellä ja näppäimistöllä. Jos ei ole sujut tietokoneen kanssa niin varmasti lievä shokkihoito, mutta kun saa vähän selattua läpi niin kyllä se mielestäni aika helppo on käyttää. Ja ei tuo valikko rakennekkaan ihan loputon suo ole ihan ohjaimesta käsin(ite säätäny nyt viimeaikoina kaikki ohjaimesta) ja myös on tämä mahdollisuus, että kaveri tekee mallimuistin, lähettää sähköpostiin ja itse sitten avaa koneellaan ja tallentaan ohjaimeen(tai kopio muiden mallien kaveriksi).
Tähän taraniksen(tai 9x/9xr) käyttikseen on mielestäni hyviä ohjeita(alkuperäisten lisäksi), kopunetissä taidettiin jopa vähän kääntää suomeksikin, lennokit.net:ssä on kans pitkää säiettä asian tiimoilta