Multikopterit.net keskusteluforum

Flight controll!

Aloittaja kylmis72, marraskuu 13, 2014, 04:00:22 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kylmis72

Kysytään nyt "ammattilaisten" mielipidettä!
Eli seur projekti (kun saan nykyisen kuvaus hexan taivalle) ois FPV racer.
Siihen pitäis sit flight controlli hankkia. Mitäs suosittelette?
Tarttis olla yksinkertainen käyttää  ja luotettava!


Sent from my iPad using Tapatalk

MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

kylmis72

#2
Kiitos, pitääpä perehtyä noihin sit ja miettiä kumpaan päätyypi!

Ps.Olin kyl aluksi KK:n/MultiWiin kannalla


Sent from my iPhone using Tapatalk

MikeK

No pieni KK2.1 on yks vaihtoehto. Multiwiin kanssa menee vaan hermot. Cc3d:ssä on OpTune jolla on helppo hakea pidit kohdilleen. Nazeen saa ladattua Cleanflightin jossa on autotune ja hakee itse pid asetukset. Cc3d:hen on tulossa seuraavaan päivitykseen taas kaikkea kivaa. Hinnaltaan kummatkin on halpoja.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

kylmis72

Tutkiskelin noita ja kyl kamppailu taidetaan käydä Nazen ja Cc3d:n välillä. Onneksi ei tarvi tänään päättää.
"Tieto lisää tuskaa"


Sent from my iPhone using Tapatalk

jinx

Kk:sta ei uusimmasta versiosta ole kokemuksia, mutta täytyy sanoa, että ainakin sillä edellisellä naze pyyhkii lattiaa mennen tullen...
jinx tuubissa :: Jinxed Films
Uusi! fpv-kanava :: JinxedFPV

juru

#6
Aloittelijana pidän itseänikin, mutta nyt eri FC lautoja on tullut testailtua useampaa sorttia (kk mini, naze32 acro, nanowii, cc3d ja hk:n 3.0). Tosin x330 mallisessa rungossa.
Omakohtaisesti voisin suositella cc3p:tä juuri tuohon FPV racer-projektiisi. Sitten kun... itsellä aikaa ja inspiraatiota riittää alkaa väsäämään tuollaista H-mallin 250:tä, niin laitan tuon cc3d:n.
Voi olla, että on säädöistä kiinni, mutta omakohtainen kokemus on, että tuo cc3d tottelee ohjauksia pajemmin ja liukuminen on vähäistä.
Muilla saa olla, ja täytyykin olla, eriäviä mielipiteitä. Lautojen hinnat (kk mini 20€, naze32 23€, nanowii 15€, cc3d 25€)on tosin sellaisella tasolla, että hankkimalla 2-3 erilaista ja vertaamalla itse mikä tuntuu parhaimmalta.

kylmis72

Pitkän tutkiskelun jälkeen päädyin nazeen! Katotaan nyt mitä tosta projektista sit tulee


Sent from my iPhone using Tapatalk