Multikopterit.net keskusteluforum

Valtsun Vekotin

Aloittaja Valtsu, tammikuu 17, 2015, 07:58:07 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rotomoto

Hieno !
Tämä malli on myös oma suosikkini. 3 vuotta olen lentänyt tuolla DJI 450 rungolla. Erittäin tasapainoinen ja helppo lennettävä.
Mukaan mahtuu paljon tavaraa
.
Suosittelen ehdottamasti ensi lentoalustaksi.

Valtsu

Kiitoksia!

Ittekkin olen tykännyt tästä rungosta, tukeva ja sopivan kokoinen.


Valtsu

#17
Viimeiset viikot olivat aika kiireisiä joten kopterin räplääminen jäi vähän vähemmälle.

Monitori saapui noin kaksi viikkoa sitten, samana päivänä tuli sitten lennettyä ensimmäinen FPV-lento. Lento oli kyllä enemmän LOS lentelyä kun videoyhteydessä oli niin paljon häiriötä että näytön kautta lentäminen oli mahdotonta. Arvelin ensiksi että se johtu vtx:n sijoituksesta kun se oli niin lähellä akkua, joten vaihdoin sen paikkaa kopterin alle. Mutta vieläkin näyttää olevan sama ongelma, seuraavaksi pitää kokeilla eristää vtx:n johdot kaikista muista virtajohdoista ja kokeilla uudestaan.

Sitäpaitsi, HK:n halppislaturi sanoi sopimuksensa irti. Onneksi minulla oli jo valmiiksi uusi laturi mutta siihen ei ole sopivaa virtalähdettä, joten taas menee seuraavat pari viikkoa odotellessa.  >:(

Ai niin, tuli myös ostettua 1047 ropellit 9443 tilalle, lentoaika sama mutta nostovoimaa tuli roppakaupalla lisää. Ennen nousi ilmaan noin 65% kaasulla, nytten 45% kaasulla.  :)




Pikkasen on painava pidellä käsissä, hihna varmaan auttaisi asiassa..  ::)

Valtsu

Vähän updatea pitkästä aikaa..

Kun olin raapinut päätäni tarpeeksi kauan häiriö-ongelman kanssa, tuli mieleen kokeilla syöttää virtaa vtx:ään erillisestä akusta, siitähän se oli kiinni.

Tilasin sitten 450mah 3s akun ja toissapäivänä kävin lentämässä ensimmäisen kunnon FPV-lentoni. Todellakin hauskaa puhaa!  8)

https://www.youtube.com/watch?v=OpoWyGQPDUE

Valtsu

Tänään kävi kuriiri ovella ja löy kouraan tämmöisen   ;D



Myöhemmin postissa tuli myös mustat kädet Discolle, nopein kiina-toimitus ikinä, ebaysta tilasin viime viikon tistaina ja tänään oli jo postilaatikossa!

Valtsu

Ekat lennot lennetty Discolla. Hienosti pelaa, todella tyytyväinen runkoon!  :)