Multikopterit.net keskusteluforum

250:n ("sarvijaakko") neitsytlento

Aloittaja kylmis72, helmikuu 07, 2015, 11:30:53 AP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petsku

Lainaus käyttäjältä: kylmis72 - helmikuu 11, 2015, 05:59:46 IP
No enpä tarvitse enää tuota tietoo!
Onnistuin sit "poltaan" laudan ja micro minimOSD:n [emoji35][emoji35].
Nyt sit tilaan miniin uutta naze32 acroa sit taas! P...kele


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pakko kysyä miten sä tässä onnistuit?

kylmis72

Veikkaan et syy oli huonosti juotettu "pinni"(itse juotin kiinni) joka oli irronnut kun työnsin liittimen paikallen enkä huomannu et se "pinni" otti kiinni sit ihan väärään paikkaan kun kytkin virrat. No "siperia" opettaa [emoji51][emoji51]


Sent from my iPhone using Tapatalk

aprepo

Itse käräytin ensimmäisen nazen kytkemällä piuhoja virrat päällä ja hipaisemalla väärää pinniä. Ei paljoa vaatinut. Siksi mulla onkin niitä nyt viis, että ei tarvitse heti tilata uutta.
"Ei tää kulje kovempaa!"

kylmis72

Ehkä eniten ottaa pattiin toi micro minimOSD. Kun sen tulo kesti melkein kk jenkeistä, enkä päässyt testaan sitä käytännössä


Sent from my iPhone using Tapatalk

kylmis72

Kesän ekat lennot minillä ja heti ongelmia! [emoji34] Parin minuutin lennon jälkeen kopteri nakkaa itsensä vasemman kyljen kautta ympäri. Esc:t ja moottori ei lämpene mitenkää kummallisesti. Missähän vika? Sanokaa te viisammat [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

robofly

#20
Mulla on käytössä minimOSD Nazen kanssa. Flashasin siihen MWOSD firmiken, ja sen lisäksi juotin jonku vastuksen irti, jolla katkaisin virran jostain liittimesta. Tein tämä kaiken jo vähän aikaa sitten, en muista tarkkaan. Jos kiinnostaa voin kaivaa OSDn pöydälle ja selittää tarkemmin.

EDIT: huomasin just että sä puhut jostain micro minimOSD (mielenkiintoista) Mulla on perus ebay versio.

kylmis72

Joo, sellanen oli jonka käräytin ennenkuin sain sen toimiin. Tilasin viime viikolla ebay:stä uuden mun isoon kopteriin (tarot 680pro) johon tulee pixhawk älyks.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mikkox9x

#22
Lainaus käyttäjältä: kylmis72 - elokuu 11, 2015, 07:56:43 IP
Kesän ekat lennot minillä ja heti ongelmia! [emoji34] Parin minuutin lennon jälkeen kopteri nakkaa itsensä vasemman kyljen kautta ympäri. Esc:t ja moottori ei lämpene mitenkää kummallisesti. Missähän vika? Sanokaa te viisammat [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mulla satunnaiseen kaatumatautiin on ollu ainakin aina selkeesti syynä irronneet juotokset tai liittimet jossain välillä Naze - nopari - moottorit tai sitte vettä noparissa. Ne piikkirimaliittimet ei pysy kyllä yhtään katkoo ja ties mitä.

kylmis72

Pitää alkaa tutkailemaan kun vapaa päivä koittaa. Muutenki koko kapistus on puhdistuksen tarpeessa. Sen verran on tota pikku roskaa tarttunut heinikosta mukaan


Sent from my iPhone using Tapatalk