Multikopterit.net keskusteluforum

Afro esc kalibrointi

Aloittaja perleh, maaliskuu 02, 2015, 06:57:56 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

perleh

Onko joku saanu nuo afrot piippaamaan kalibroidessa jotenki oikeen melodisestikin? Itsellä piippaa kerran ylhäällä, ja kaks kertaa ku laittaa kaasun pois. Afron manuaalin mukaan pitäisi ylhäällä tulla jonkunlainen piippaus sarja, mutta en saa sitä kyllä kuulumaan vaikka kalibroin suoraan vastarista.

Nurffe

Lainaus käyttäjältä: perleh - maaliskuu 02, 2015, 06:57:56 IP
Onko joku saanu nuo afrot piippaamaan kalibroidessa jotenki oikeen melodisestikin? Itsellä piippaa kerran ylhäällä, ja kaks kertaa ku laittaa kaasun pois. Afron manuaalin mukaan pitäisi ylhäällä tulla jonkunlainen piippaus sarja, mutta en saa sitä kyllä kuulumaan vaikka kalibroin suoraan vastarista.

Kaasu tappiin, virrat päälle, kuuluu jotain ääntä, kaasu nolliin, kuuluu jotain piipitystä, done.  Hitostako noista muistaa montako kertaa ne piippailee ja missä kohdin.. Kunkun manuskatkin tuotteille on yleensä korkeintaan suuntaa antavia

perleh

Lainaus käyttäjältä: Nurffe - maaliskuu 02, 2015, 08:09:30 IP
Kaasu tappiin, virrat päälle, kuuluu jotain ääntä, kaasu nolliin, kuuluu jotain piipitystä, done.  Hitostako noista muistaa montako kertaa ne piippailee ja missä kohdin.. Kunkun manuskatkin tuotteille on yleensä korkeintaan suuntaa antavia

Joo tuolla ajatusmaailmalla olen ollut itsekin liikkeellä, nyt vaan kun sain tuon uuden kopterin valmiiksi niin täytyy joka paikasta yrittää löytää "lisätehoja" että saisi leijutuskaasun alle 50%.  ;D Eiköhän ne ole oikein kalibroituneet, täytyy käännellä jotain muita kiviä...

Nemo

Tossa videolla kohdassa 0.46 kuuluu selvästi kalibrointitilan piippaukset

https://www.youtube.com/watch?v=fy0KHgPt2iY

Itse olen jostain syystä saanut kalibroinnin onnistumaan paremmin aina boardin kautta enkä vastarista suoraan. KK:n sai muistaakseni menemään suoraan kalibrointilaan (ainakin Steveis firmiksellä) painamalla samaan aikaan reunimmaiset painikkeet pohjaan paristoa kytkettäessä niin silloin antaa throttle signaalin "läpi" ja pystyy kalibroimaan kaikki kerralla.