Multikopterit.net keskusteluforum

PKS FPV - Pääkaupunkiseudun Fpv lentäjät

Aloittaja MikeK, kesäkuu 21, 2014, 06:48:54 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

aprepo

Onkos porukka painellut Nummelaan vai onko toimintaa jossain muualla?
"Ei tää kulje kovempaa!"

Petsku


MikeK

Juu mä ajattelin väärin ja just mestoilla
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

aprepo

Oolrait, akut just sain ladattua niin voisin piipahtaa siellä kääntymässä myös.
"Ei tää kulje kovempaa!"

zapster

#229
Olihan kivaa taas. 4 akkua torppailua tuli vedettyä, kopteri on edestä vihree ja takaa ruskee. Ens kerralla uudestaan.

rotomoto

Onko joku uusi viidakkorumpumalli kun paikka ja aika ei rekisteröitynyt tänne ? :o

MikeK

Lainaus käyttäjältä: rotomoto - elokuu 31, 2014, 05:48:33 IP
Onko joku uusi viidakkorumpumalli kun paikka ja aika ei rekisteröitynyt tänne ? :o
Aikaisemmin huudeltiin ketkä olis lentämässä sunnuntaina ja niiden kanssa jotka ilmoitti kiinnostuksen, mietittiin missä ja milloin. Keskustelu ja lentopaikan keskenään päättäminen on täällä vaikeampaa/hitaampaa.

Mutta ilmoitellaan nyt jo. Eli itsellä olis tarkoitus mennä lentämään keskiviikkona sekä torstaina. Paikkana voisi olla vaikka Halkolampi Vihdintien varrella. Toisena päivänä Area51 Sundsbergissä Kirkkonummella. Aikana voisi tähdätä johonkin klo 17 pintaan ja tietenkin kelivarauksella. Tervetuloa ketkä vaan pääsee. Tietenkin myös uudet multistit. Lentämään mukana tai vaikka vaan katselemaan.

Halkolampi puista maastoa. On harvempaa sekä tiiviimpää ja myös aukiota. Pystyy hyvin lentämään isommallakin kopterilla. Parkkipaikka ihan vieressä  ja lentopaikkana pieni kumpu josta näkee alueen. Otan mukaan vaneripalaa josta saa lähtöalustaa.

https://www.youtube.com/watch?v=h6aok0_G-p8&list=UUADU-BRP_L-8fuOPj6q-4PQ

Area51:seltä löytyy avointa kenttää, pientä kuusta jossa voi kikkailla ja treenailla proximityä sekä ihan metsikköäkin.

https://www.youtube.com/watch?v=GvsPnDnQuJY&list=UUADU-BRP_L-8fuOPj6q-4PQ
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

aprepo

Lainaa
Otan mukaan vaneripalaa josta saa lähtöalustaa.

...mitää vaneria tartte, discus launchilla ilmaan, acro moodissa tietysti... ;)
"Ei tää kulje kovempaa!"

MikeK

Noooh mä ajattelin vaan niitä joilla on gimbaali ;) Mut huom!, on siis vaan lähtöalusta. Alas tullaan minne sattuu ja yleensä kimmokkella jostain puunrungosta :D
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

varis

Vähän myöhäsellä varotuksellahan toi eilinen oli, mä olin siellä Nummelassa kun oli muutenkin asiaa tonne päin Suomee.

bk_t

Tuo torstai voisi jopa sopia minulle. Laitatko MikeK vielä infoa mikä osoite on torstaina. Koitan löytää tarkat kordinaatit kumapaakin kautta vielä foorumista.

MikeK

Mulle ihan sama miten päin paikkojen suhteen. Miten kiinnostusta on. Mut alustavasti vaikka keskiviikkona area ja torstaina halkolampi. Jos joillekkin käy paremmin toistepäin, niin voidaan vaihtaa.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

rotomoto

pitäisikö perustaa pikaviesti yhteys :  esimerkiksi Telegram tai vastaava ?
YV:n  kautta voi jakaa numeroita

varis

Skype vois toimia, IRC taitaa olla jo pois muodista?  :-\

Petsku