Multikopterit.net keskusteluforum

PKS FPV - Pääkaupunkiseudun Fpv lentäjät

Aloittaja MikeK, kesäkuu 21, 2014, 06:48:54 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

zapster

Jätkät vaan lentelee kun toiset on töissä, ja ei oo minissä moottoreitakaan, ja tulee pimeetäki, ja ja

MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

ntthhtl

Tänään tosiaan Arealle. Saavun varmaan 16:30-17 maissa kahden kopterin voimin.

zapster

Lainaus käyttäjältä: MikeK - syyskuu 10, 2014, 11:12:17 IP
Eli emäntä ei päästä? ;) :D


Sehän se varsin huono emäntä olis, ei semmosia kannata pitää :)

aprepo

Hmm, voi olla että joutuu olemaan kotona jo vähän seitsemän jälkeen niin pikkasen siinä ja sen kanssa kannattaako. Mutta jos tuun niin oon aika ajoissa :)
"Ei tää kulje kovempaa!"

IleFPV

#275
Vähän venähti töissä ja vasta nyt himassa.
Kannattaako vielä lähteä saapumaan arealle vai kuinka?
Ja oliko jollain pistää joku katuosoite minkä vois naviin iskeä ku ekaa kertaa paikalle suunnistaisin.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7


IleFPV

Ok. Goitin mapsilla hakea area 51 ni löyty vain yökerho Yhdysvalloista..

Mä lähen ajamaan paikanpäälle.
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

MikeK

"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

aprepo

#279
Vieläkö te torppasitte niitä sen jälkeen kun mä lähdin vai joko se riitti? :)

8 akullista meni, kannatti lähteä vaikka vähän kiireellä piti käydä. Uuden mobiuksen kuva on niiiiin kirkas ja tarkka, ai että! Ihan neitseellinen linssi, ei vielä kertaakaan kolhittu :) Ja asetuksetkin osu kohdalleen.

EDIT: yksi akullinen + bonuspläjäys
http://youtu.be/bNqBa8mFZUA
"Ei tää kulje kovempaa!"

MikeK

Mä en saanu rikki, mit noi torppas miniensä jalat. Mulla ei menny yhtäkään potkuriakaan, joka on toooosi harvinaista ;) Mut sitäkin enemmän tarposin pitkin maastoa miniä noutaen. Onneks laitoin ton todella äänekkään piipparin :D
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Petsku


MikeK

Nyt kun on 5.8 gigasilla enemmän lentäjiä, pitäis ottaa varmaan vähän "sääntöjä" käyttöön miiteissä. Ei sen kummempaa, että alussa jaetaan kanavat ja tsekataan kaikki ettei kenenkään kanavalle tule häiriötä toisten lähettimestä. Pyritään pitämään ainakin yksi kanava tyhjänä välissä. Jos on samalla kanavilla olevia, keskenään sopivat milloin lentävät. Ja kun on laittamassa akkuaan kiinni, hihkaistaan että oon laitamassa sekä milloin on kiinni. Tämä siksi, kuten ollaan huomattu, antaa pienen räpsyn ilmassa oleville kuvaan ja jos on paikassa jossa on jo huono signaali tai tarkoitus vetää flippiä jne., ei tule turhia ylläreitä ;)

Onko ok? Itse yritän sijoittaa lähettimen nyt niin että noiden kanavien säätöihin pääseen käsiksi.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

zapster

Kuulostaa hyvältä, tätä sovellettiin jo sillon viimeks, tai ainakin mä huutelin kun laitoin akkua kiinni kun oltiin vierekkäisillä kanavilla.

MikeK

Lainaus käyttäjältä: zapster - syyskuu 12, 2014, 01:11:57 IP
Kuulostaa hyvältä, tätä sovellettiin jo sillon viimeks, tai ainakin mä huutelin kun laitoin akkua kiinni kun oltiin vierekkäisillä kanavilla.
Joo mä unohdin pari kertaa ja varmasti aiheutin räpsyjä. Ja sillä/niillä jotka lentää on oikeus sanoa että venaa hetki jos haluaa ottaa hallintaan ennen sitä. Kiva kun nostat just jonkun puunlatvaa kohti ja räpsäsee kriittisellä hetkellä :) Varmistetaan vaan ettei ainakaan ton takia yhtään kopua kopsahda turhaan...
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"