Multikopterit.net keskusteluforum

PKS FPV - Pääkaupunkiseudun Fpv lentäjät

Aloittaja MikeK, kesäkuu 21, 2014, 06:48:54 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

MikeK

Mä voisin yrittää olla mestoilla klo 16 aikaan.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Petsku


bk_t

ok, mä tähtään kans kl 16, varauksella että muut hommat venähtää. Mutta parkkikselta kun kävelee sen muutama sata metriä niin onko vaikea löytää missä olette? Jos on eksyksissä niin onko tämä foorumi/yksityisviestit käytössä tapahtuman aikana, eli jos ei löydä niin tätä kautta apua?

MikeK

Kyllä tätä palstaa kuikuillaan. Tänne tai privaa vaikka mulle.
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

bk_t

Prkl....estettä tuli ja vapaana vasta 20.00  >:( Seuraavaan kertaan.

IleFPV

Hei, mä voisin tulla hengailemaan taas kun pääsinkin niin hyvin töistä. Oliko porukka menossa siis neljäks Arealle?

Edit. Eiku tossa ylempänähän toi lukikin, viereiselle "vesistölle" neljäks  ;D
Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Petsku

Lainaus käyttäjältä: IL3 - syyskuu 15, 2014, 02:52:56 IP
Hei, mä voisin tulla hengailemaan taas kun pääsinkin niin hyvin töistä. Oliko porukka menossa siis neljäks Arealle?

Juu neljäks on tarkotus ilmaantua :)

MikeK

Neljältä juu Arealla, mut siinä tien toisella puolella puita pujotellen
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

Ari

En kerkee ruuhkan läpi neljäksi mutta tulossa ollaan..

IleFPV

Sunday Pilot
http://d.pr/jtw7

Petsku

Tien toisella puolella olevan traktorin ohi pientä ylämäkeä ja siitä oikealle metsään. Pitäs näkyä kävelytielle.

aprepo

Kai siellä oli ainakin kylmää ja märkää ja hyttysiä ja kopterit hajos ja muutenkin ihan tylsää niin ei meikäläistä enää harmita kun jouduin jättämään väliin? :)
"Ei tää kulje kovempaa!"

MikeK

Lämmintä, kuivaa, mut hyttysiä kyllä oli ;) Eilisen säätösession satoa sai tänään kerätä. Lehmä lensi aivan uskomattoman hyvin :) Menee enemmän kuin kiskoilla ja pystyy luottamaan täydellisesti. Halusin enemmän vauhtia, mut puiden välissä ei vaan voi hirveästi  voi spurttailla. Pitää nostaa kameraa, niin saa vauhtia paremmin. Harmi vaan et Mobiuksen muistikortti levis niin jäi lennot tallentamatta. Kotimatkalla kävin jo hakemassa uuden...

Olihan meillä draamaa kun yhdestä ministä puski liekkejä ulos :)
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"

aprepo

Oho, oliko ihan ilmassa? Vai joko siellä on jälkipoltinta viritelty?
"Ei tää kulje kovempaa!"

MikeK

Pursilla vähän mini poiki... Petskulla meni noparista moottorin kiinnitys ja Antilta kietoutui 1.3 gigasen antenni moottorin ympärille :) Multa meni vaan YKSI potkuri?!?!? ;) Arin mini lens kyllä niiiiiiin rauhallisesti ja ihan liian äänettömästi ;)
"Eikö kukaan tosiaan lennä multia enää muuten ku rilleillä?"