Multikopterit.net keskusteluforum

PKS FPV - Pääkaupunkiseudun Fpv lentäjät

Aloittaja MikeK, kesäkuu 21, 2014, 06:48:54 IP

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Pikkis

Olisko jollain intoa esitellä esim FatSharkin gogglesien toimintaa?? Hexalla oon näytön kanssa lennelly ja kuvaillu mut rupes tollaset fpv racerit jostain syystä kiinnostaa ;o)

Onks tietoa RC-liikkeistä pääkaupunkiseudulla, joissa noita laseja olis testattavana?

aprepo

Ei taida kivijalkakaupat myydä näitä edes. Mutta ei hätää, kun ilmestyy paikalle lentotoiminnan aikaan niin kokeilemaan pääsee kyllä.
"Ei tää kulje kovempaa!"

Pikkis

Tähän keskusteluun ilmeisesti tulee infoa kokoontumisista, joihin voi tulla "kuokkimaan"??

Petsku

Kyllä juu. Ollut pikkasen hiljasta kun ei säät oo ollu kovin hyviä.

aprepo

Just nyt mulla olisi saumaa käydä lentämässä muutama akullinen jossain päin.
"Ei tää kulje kovempaa!"

Petsku


aprepo

Mulla on huominen kii ja ennuste näyttää sadetta...
"Ei tää kulje kovempaa!"

Pursi

Mä sain 6kpl akkuja lisää, sää olis melko otollinen tällä hetkellä. 8)

aprepo

Tuli vähän viivytystä. Muita lähtijöitä? Vihdintien varren puut?  Tai Halkolampi, sinne vaan on vähän pitkä matka, enkä täysin varma paikasta.
"Ei tää kulje kovempaa!"

aprepo

Tänään taidankin maalata mobiuksen punaiseksi. Etsin just vartin sitä tuolta savikosta.
"Ei tää kulje kovempaa!"

aprepo

#400
Oho, hups

EDIT: tämän takia ei meinannut mobius löytyä. Se oli n. 10m sivussa torppauspaikasta. Ilmeisesti oli irronnut ja potkuri antanut vähän lisävauhtia tangentin suuntaan.

EDIT2: Ja näköjään oli kortti irronnut siinä samalla ja mitään ei ollu jäänyt ko. lennosta talteen. Tai ehkä se ei ollut edes päällä. Mutta onneksi kortti ei kokonaan kadonnut.

"Ei tää kulje kovempaa!"

Pursi

#401
Pääsin toiseen akkuun ennenku putos 3m korkeelta asfalttiin, liian jyrkkä käännös ja rollas, en ehtiny oikasta... :o
Ei paha, pari potkuria ja 3D kameran tulostekuori...


Petsku

Lainaus käyttäjältä: aprepo - lokakuu 18, 2014, 03:17:52 IP

EDIT2: Ja näköjään oli kortti irronnut siinä samalla ja mitään ei ollu jäänyt ko. lennosta talteen. Tai ehkä se ei ollut edes päällä. Mutta onneksi kortti ei kokonaan kadonnut.


Ei mulla turhaan oo teipin palaa mobiuksen persauksessa ;)

aprepo

Lainaus käyttäjältä: Petsku - lokakuu 18, 2014, 06:05:39 IP
Lainaus käyttäjältä: aprepo - lokakuu 18, 2014, 03:17:52 IP

EDIT2: Ja näköjään oli kortti irronnut siinä samalla ja mitään ei ollu jäänyt ko. lennosta talteen. Tai ehkä se ei ollut edes päällä. Mutta onneksi kortti ei kokonaan kadonnut.


Ei mulla turhaan oo teipin palaa mobiuksen persauksessa ;)

Joo, yhden kortin oon jo hukannut. Teippi on sen jälkeen ollu mutta se hukku johkin eikä oo tullut laitettua uutta... :)
"Ei tää kulje kovempaa!"

Petsku

Tänään oli tarkotus mennä tohon Vermon raviradan viereen säätämään mini. Siinä kun on iso halli missä säilytetään sepeliä niin siellä voi tuulettomassa tilassa tehä tunninkia. Aikaa en osaa sanoa vielä ja kun tässä vieressä asun niin se on se 5 minsaa ja oon mestoilla.

Halli näkyy tossa kartassa hyvin.

https://www.google.fi/maps/dir//60.2132407,24.8371141/@60.215169,24.8282073,1029m/data=!3m2!1e3!4b1